Miks aina viiniä?

Mä en tykkää viinistä ja tuskin ikinä kasvan niin aikuiseksi että alkaisin tykätä.. Silti ihmiset tuo aina viiniä tuliaisiksi.. Miks viiniä? Tuokoon vaikka siiderin tai limsapullon, tai edes kahvipaketin - mutta että viiniä, missä on ihmisten mielikuvitus?
Sit mä onneton koitan niitä pistää pöytään jossain kekkereillä tai lahjoitan eteenpäin..
 
Mä myös toivoisin mielummin kahvia kuin viiniä :whistle: tuli mieleen paikka jossa telttailtiin kun olin pieni...pieni lampi ja vastarannalle kun huusi (ei asukkaita) liivii vai viinii niin kaiku vastas viinii mutta mulle se on ei kiitos :whistle:
 
Ite tykkään kyllä PUNAviinistä. Silti sillointällöin saadaan valkkaria lahjaksi. KAIKKI mun oikeat ystävät tietää ettei me juoda valkkaria mut silti sitä joku eksyy ostamaan. Musta sellaisen "lahjan" tuonti kyllä kertoo ettei mua tuntis..
 
poikia3
Kun olen kohdannut läheisen alkoholiongelman, en vie viinipulloa tuliaisiksi, kuin niille, joiden tiedän sitä arvostavan. Itse en juo kahvia, joten siitä minäkään en ilahtuisi, mutta kukat kelpaavat aina. Tietysti jos joku on allergikko, sekin on huono tuliainen.
 

Yhteistyössä