Hakutulokset

  1. äiskä06

    "peräkärry" ja seisomalauta

    Onko kellään kokemusta jommasta kummasta tai miks ei molemmista? Meillä olis suunnitteilla ostaa polkupyörään laitettava lasten kuljetuskärry. Mistä niitä saa minkä hintasia ovat? Sit olis myös tarkotus ostaa vaunuihin seisomateline.. Ja samat kysymykset.. Mistä saa ja minkä hintasia...
  2. äiskä06

    polttari- ideoita kaivataan!!

    Sain kunnian olla kaasona syyskuussa vihittävälle ystävälleni.. Ajattelin ruveta miettimään jo näin hyvissä ajoin ideoita polttareihin. Tietenkin teen treffejä muiden tämän kavereiden kanssa ja suunittelemme polttareita lähempänä, mutta olisi kiva mennä jonku idean kanssa sinne. Morsian...
  3. äiskä06

    masu asukkaan liikkeet

    Kyselisin nyt ihan oman mielenkiinnon vuoksi, että missä vaiheessa olette tunteneet masu asukkinne liikkeet. Odotan nyt toista lasta ja liikkeet tuntuu silloin tällöin, mut harvoin kumminki. Jos en ihan väärin muista, niin ensimäisen kanssa tuntui jo tässä vaiheessa liikkeet. Kuinka...
  4. äiskä06

    Polttarit

    Hei! Ollaan järjestämässä polltareita yhdelle kamulle.. Nyt meidän pitäisi keksiä mitä hän voisi myydä? Onko kellään tietoa mistä vois ostaa jotain nameja halvalla mitkä on esim. tissin tai pippelin muotoisia?
  5. äiskä06

    Turun murretta puhuvat!!

    Mulle tuli sellanen pienen pieni idea mieleen joulukortteja tehdessäni.. Meidän eräs tuttu asuu turussa ja olemme lähettämässä hänelle joulukortin.. Ajattelin, että kirjottaisin hyvän joulun toivotukset siihen turun murteella.. Siis osaako joku kertoa miten kirjoitetaan?
  6. äiskä06

    kokemuksia perhepäivähoitajista..

    Mulla on vajaa 2 v. lapsi joka menee perhepäivähoitajalle hoitoon vuoden vaihteessa kun kaupungilla ei ollut tarjota päiväkoti paikkaa. Olo on ollut tosi levoton kun mietin tätä asiaa. Lapseni on luonteeltaan aikasta vilkas ja se vielä lisää tuolta huolta, että miten tämä hoitaja pärjää...
  7. äiskä06

    AAPUUA!!!

    Pesin ja pilasin broidin pipon.. Miten saan sen kutistettua tai onko jollain tietoa mistä voin ostaa/tilata uuden tilalle.. Pipo oli kuulemma kallis ja merkiltään dickies
  8. äiskä06

    kokemuksia?

    Onko jollain kokemuksia kaalimadosta? Millanen on? Onko niinhyvä ku puhutaan?
  9. äiskä06

    Kutsumanimiä lapsillanne..?

    Siis kutsuuko teidän sukulaiset lapsianne jollain kummalisilla/hauskoilla nimillä? Itse en tykkää, mutta laseni mummo kutsuu lastamme pyrpyläksi, teppanavarpaaksi, nykerönenäksi
  10. äiskä06

    Auttakaa..

    Mulla on keitettyä punaviinimarja mehua.. Miten saan siitä tehtyä ihan juotavaa mehua? Voiko joukkoon lisätä jotain muuta marjaa, mitä? Paljonko sokeria pitää laittaa? Laitetaanko se kuumaan mehuun vai onko sillä mitään väliä?
  11. äiskä06

    syntymäpäivä onnittelut

    Auttakaa!! Mulla kaksos pikkusiskot jotka täyttäneet tänään 25- vuotta. Huomenna juhlitaan heidän synttäreitään.. On lahjat ostettu ja kortit tehty, mutta korteista puuttuu onnittelu teksti enkä keksi mitään.. Kävin kattoo positiivarit sivuiltakin, mut ei oikein mikään ollut sellanen...
  12. äiskä06

    Ihan vaan pakko purkaa kiukkua

    Niin raivostuttavaa.. Olin menossa pankin verkkosivuille, et pääsis maksaa laskui ja tarkastaa tilin tilanteen.. Ei sit huoli mun tunnuksia.. Ei muuta ku oottaa huomis aamuun ja sit soittamaan pankkiin!
  13. äiskä06

    ANSU!!

    Joo.. Tuolla tuo nukkuu ja sairastaa.. On sen verran kipee, et paljon hereillä jaksa olla. Kuumetta ei nyt ollut ku 38 ja rapiat. Et sattumoisin muistellut tuota kesäbiiseis rantarockia vuodelta -95?
  14. äiskä06

    vesirokko

    tuli meille. Pojalle nousi 40 asteen kuume ja näppylöitä on n. 6 kpl. Nyt yritän sit hoivaa ja helliä poikaa, että hänen olisi hyvä olla.
  15. äiskä06

    Ilmapallo peliin apua..

    Miten pääsen radan 27 läpi.. Oon jäänyt jumiin tähän peliin =)
  16. äiskä06

    vesirokko

    Nyt on pakko tehdä tällänen tyhmä kysymys. Jos lapsi käy kylässä jonkun luona jolla on vesirokko ja menee sen jälkeen toisen luo kylään jossa on pieni jolle ei vielä haluta rokkoa. Voiko tämä tarttua tähän vauvaan tämän toisen lapsen kautta samanpäivän aikana kun on käynyt siellä missä rokko...
  17. äiskä06

    Raivostuttavaa

    Onko tää teidän mielest normaalia.. Mun Anoppi vertailee meidän lasta mieheeni. Ihan sama mitä sanon tai mitä meidän muksu tekee niin aina on miehenikin tehnyt saman pienenä. Käytiin heillä eilen kylässä ja hän oli laittanut kirjahyllyyn samoihin kehyksiin sekä meidän muksun kuvan ja kuvan...
  18. äiskä06

    Muksuni osallistuu muksu kisaan

    http://kuvakilpailu.kaksplus.fi/index2.phtml?page_id=1015&navi_id=1015&10005_offset=32&10005_id=821&10005_qty=16&10005_sort=id&10005_month=2007-06&10005_reviewDocs_t=viewReviewDoc&
  19. äiskä06

    Vauvan hiusten lähtö

    Meidän vauva on 4.5kk, ja hentoinen tukka on lähtenyt niin, että vauvan päässä on pari 50 sentin kolikon kokoista kaljua. Lähteekö vauvatukka läiskittäin vai kaikki kerralla? Kokemuksia? Ja monesko tukka lapsillenne on jäänyt pysyväksi?

Yhteistyössä