Hakutulokset

1. annis_

Elokuisia varovasti huhuilen..

Mulla oli paljon erilaisia vatsatuntemuksia heti hedelmöittymisen jälkeen ainakin noin viikon ajan. Siitä arvelinkin, että tärpännyt on. Muun muassa menkkamaista jomotusta oli aika paljon. Googletin, että olisi kohdun kasvukipuja. Nyt välillä vatsalla sellaista lämmön ja täyteyden tunnetta.
  2. annis_

Mä laitoin kanssa pyynnön :) tuli mieleen, että onhan asetukset jotenkin niin että ryhmästä ei tule ehdotuksia muille kavereille? :whistle: luulen, että tuonne 'vanhaankin' ryhmään pääsee mukaan jos haluaa :) @catalinas meillä on sama la :love: Mulla on kestokrapula, väsyttää ja...
  3. annis_

Hei! Kirjoittelin tuolla jo aiemmin haaleasta viivasta. Tänään testattuna jo oikein vahva viiva :love: kai se on uskottava, että raskaana ollaan :D nyt siis viikkoja 4+4. @Piikulain3n Kiitos tästä linkistä! Just viime yönä tuskailin, että kun otriviniä ei saa käyttää. Enkä siis ole nyt...
  4. annis_

Toiveena vauva 2017-2018

On mulla se digi, mutta ajattelin, että teen sen huomenna (n) @Möörtsi Vitsi, kun vahvistus! On sulla kyllä ainakin oireet! Ootko tehnyt muilla merkeillä? Se clearblue early detective oli hyvä (y)
  5. annis_

Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi Nyt pistit pahan :ROFLMAO:(n) Välillä olisin ollut jotain näkeväni, välillä en taas löytänyt. Näkyykö siinä livenä väriä?
  6. annis_

Toiveena vauva 2017-2018

http://aijaa.com/RlrB9y Tässä olisi tältä aamulta (n) Eihän toi risti vieläkään ole tasavahva.. Osaatteko ulkomuistista sanoa mikä tän testin vahvuus on? Tänään kp 29/28 tai tv 4+1.
  7. annis_

Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi Samaa kysyn minäkin, ihan liian mystinen peli o_O Enkä tietenkään viiniä juo tai syö kiellettyjä niin kauan kun vuotoa ei ole. Oon vaan päästänyt itseni nyt tällaiseen negatiiviseen kierteeseen ja varaudun pahimpaan :unsure: Voi kun sulla se plussa sieltä tulisi!! Mä pidän sormet ja...
  8. annis_

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Mulla on kaapissa odottamassa digi testi, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä (n) pelottaa, että näyttää liian alhaisia viikkoja ja huoli vaan lisääntyy.. on tääkin sanonpa vaan! Ensiksi olin onnenkukkuroilla plussani kanssa ja nyt olen niin varma, että vuoto alkaa joulun aikana...
  9. annis_

@Marceline Oletko tehnyt sillä digitestillä missä viikot? Mitä lukemia olet saanut? Mulla kanssa sellainen kaapissa odottaa, mutta en ole vielä uskaltanut tehdä :( Ja mulla myös kolmas raskaus ja heti alusta aivan riekaleina huolesta ja stressistä (n)o_O
  10. annis_

Toiveena vauva 2017-2018

Hei leidit! Mä olen teidän juttuja lukenut tässä kierron aikana, mutta en vielä alkanut kirjoittelemaan. Nyt on kuitenkin kriisi ja ajattelin, että olisiko teillä kokemuksia :) Eli hedelmöitys tapahtunut mitä luultavimmin 8.12. Positiivisen testin tein jo dpo 10 eli maanantaina. Viiva ei ollut...
  11. annis_

Hei Varovasti tulen kuikuilemaan tänne :) Hedelmöitys tapahtunut mitä luultavimmin 8.12. Positiivisen testin tein jo dpo 10 eli maanantaina. Viiva ei ollut tokikaan kovin vahva mutta kuitenkin ihan selkeä ja värillinen. Tänään 4+0. Oireita on kyllä aika paljon jo nyt. Tai oikeastaan erilaisia...
  12. annis_

Marraskuun 2012 masu-asukkien jatkot!

Heipä hei! meidän rimpsu olisi annis, poika, 1.11 (rv 38+0), 3975g, 52cm, py 37cm kiva lukea mitä teidän vauvaelämään kuuluu ja hauskaa kun palstalla on juttua! meillä vielä aika vaihtelevaista öitten kanssa, päivät enemmän 'vakiintuneita'. yöllä poika heräilee yleensä kahden-kolmen...
  13. annis_

Marraskuun masuasukit <3 MEIDÄN KUU!!!

Meille syntyi torstaina 1.11. klo 19.20 poika! Mitat oli 3970g, 52cm, pipo 37cm. Ja näinhän se lyhykäisyydessään meni. eli käynnistys/kypsyttely oli sovittu torstaille (rv 38+0), koska esikoinen (4055g) jäi hartioista ja vartalosta jumiin. meillä oli aika 12.15. odotettiin ja odotettiin, kun...
  14. annis_

Tunafish varmaan eri sairaaloissa eri systeemejä, mutta mulla on mennyt käynnistys hommat näin. esikosta aloitettiin oksitosiini rasituksella eli tipassa piti olla. sitä päivän ajan, mutta muutoksia ei tullut. joku toinen lääkäri siinä sitten ihmetteli, että miksi oli ensisynnyttäjälle aloitettu...
  15. annis_

kiitos Niipa-85 uudestan pinosta!! ja onnenpotkut meille kaikille meidän kuusta :D FG luulen, että itselläni vaikutti limatulpan irtoamiseen lääkärin sisätutkimus. torstaina koplas, to-pe yönä alkoi tulla ja la tuli loppu köntti pois. mutta kyllähän tuo nyt siltä kuulostaa, että ihme jos ei...
  16. annis_

Marraskuun masuasukit <3 *lokakuussa*

eka :wave: kirjoittelen nyt vielä tänne vaikka tämähän on jo MEIDÄN KUU!!! WAU!!! ihanaa, kun vauva uutisia alkaa satelemaan :) odottelen oi, lähtikö tulppa ihan kokonaan? ei kun sitten vaan odottelemaan, että millonkas lähtö tulee :D yleisin mielipidehän (ja tilastojen mukaan) tuntuu...
  17. annis_

Scalalle hirmuuusesti tsemppiä huomiselle!!! toivottavasti uni edes vähän yöllä maistuisi :) olin tänään siellä vyöhyketerapiassa! mielenkiintoista!! hieroi korvat ja jalat kahteen kertaan (välissä pieni tauko) käsin ja sellaisilla erikokoisilla pallopäisillä tikuilla. rentouttavaa ei missään...
  18. annis_

iltaa mammat! hassua kuinka täällä on jo niin suuria viikkoja :) niin se aika vaan menee, tuntuu että vastahan sitä vauvakuumeilin taikka tuskailin alkuraskauden epävarmuuden kanssa. tänään on talo siivottu lattiasta kattoon eli nyt voi vauva tulla! sairaalakassin jätin silti vielä...
  19. annis_

Alkuraskauden supistukset

tulehdukset täytyy sulkea pois eli huomenna vain neuvolaan soittamaan! itsellä supistukset alkoi rv 13 ja siitä asti kausittain tullut aina näin loppuun asti. toinen raskaus tosin ja tällöin voi tulla aiemmin näitä harjoitussupistuksia. jonkin verran äitipolilla on seurattu pitkin raskautta...
  20. annis_

ONNEA FIRESUN!!!!! :heart::heart: omaa napaa pikaisesti, eli tänään aamulla lähti limatulppa kokonaan!! ja voi hyvänenaika, että sitä sitten on, ottaen huomioon, että sitä on tässä to-pe yöstä asti tullut pieninä kökköinä. ja nyt oli sitten niitä veriviirujakin mukana! oi, mua niin...

Yhteistyössä