Huh, taas joulun vieton jälkeen tänne ehdin pölähtämään. Kaiken maailman ruuista sitä ehti joulun aikaan stressata, lähinnä vanhojen sukulaisten epämääräisen ruokahygienian suhteen, että onhan riittävän lämmintä ja kaikki ei välttämättä edes ollut riittävästi uudelleen lämmitettyä... Kertaalleen kuitenkin kypsää, niin yritän ajatella että tuskin niistä mitään tulee, vaikka aika kova olen stressaamaan.
Ei olisi viime viestissä pitänyt sanoa mitään hyvästä olosta, nyt on pari vuorokautta oksettanut ja yököttänyt yötä päivää, huono olo hiipi mukaan varkain. Muutaman kerran oksentanutkin, lähinnä aamuisin. Ikävä tunne yökkäillä, kun ei yön jäljiltä ole mitään mitä sieltä ylös tulisi... Onneksi on tässä vapaapäiviä vielä. Viikkoja tulee huomenna tasan 6.
Tänään olen saanut syötyä oikeastaan vain lounassalaatin (kurkkua, tomaattia, sipulia, avokadoa, that's it..) ja muutaman sipsin ja konvehdin siskon luona kyläillessä (ei vielä tiedä tästä raskaudesta mitään). Vielä pitää yrittää, jos vaikka rahka tai omena uppoaisi. Sitä sanotaan, että usein syöminen auttaisi, mutta ei mitään tee mieli. Toivon todella, että tämä ei jatku kauaa, jo nyt olen ihan hulluksi tulossa
Tyhjää parempi tuo salaatti ainakin lienee noin ravinnollisesti.
Iloista uutta vuotta kaikille!