Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on sellanen muistikuva että toi cb perustesti ei tasavahvaa taida antaa. :)

@Möörtsi en oo varma näkyykö, mutta aijaa tappaa kuvanlaatua aika paljon.(n)

Mulla menee järki noihin one stepin liuskoihin.
Tein eilen illalla verrokki testin n.3h pissasta, samaa erää olevalla liuskalla ihan että nään tuleeko ton erän liuskoihin järjestäin viivanpaikkaa. No täysin tyhjä vaikka millä läpivalaisis. Nyt aamulla tein aamupissasta ja yhtä tumma viivanpaikkahan se taas siinä. En ymmärrä. Tein kanssa tollasen cb perus testin. Siinä oli haalea sininen viiva testiajan aikana joka haaleni viivanpaikan tapaiseksi hyvin vaaleaksi kun alkoi kuivua. Paskaa tämmönen.
Maanantaina tai tiistaina pitäis menkkojen alkaa. Eli joo onhan tässä vielä pari päivää ainakin, mutta en vaan käsitä mikä juttu toi aamutestien viivanpaikka nyt on kun ei niissä aikaisemmissa testeissä mitään ole näkynyt. Onkohan tää nyt neljäs aamu ja nyt eilen ja tänään tosi räikeät viivanpaikat molemmissa aamutesteissä.:cautious:

Nää perhanan viivanpaikat on kyllä mun kirous selvästikkin. :D
Jos ehin lähiapteekkiin ennen kolmea, ostan 2 digiä, nyt ei enää taas tässä kohti kiertoa jaksa näitä viivoja katella.:LOL: Tarvii saada nähä se kursailematon ei raskaana ni saa aivot balanssiin.
Ja nyt jos ei seuraavakaan kierto tuo tulosta, mä haluan yksityiselle. Saavat tsekata mut ja miehen.
Tässä oltu kuitenkin yli 2v ilman ehkäisyä ja sit yrittämällä yritetty puoli vuotta, että jotain feelua aivan takuulla jossain on.o_O

@annis_ mun silmään kyllä aika vahvat viivat jo noille päiville! Oma tuulimuna/keskenmeno oli vielä paljon myöhemmin haikuja. Toivotaan kovasti vahvistumista!

@viipulainen täällä sama ihmetys että pakko jossain jo kohta olla vikaa kun ei mitään näy! Vai voiko se yritysstressi vaikuttaa niin paljon muka ettei raskaus sen vuoksi ala...?

@Nadine88 me mennään taas ihan samoissa päivissä! Melko vahvaa ovisviivaa jo muttei vieläkään plussan verran vahvaa. Odotellaan! Jouluovis anoppilassa ei kyllä houkuttele o_O

@Möörtsi mäkin nään jotain pientä kyllä... Toivotaan vahvistumista! (y)

@pikkutakkutukka sama homma. Mut jos tänää alkais näyttää plussaa ja ovis huomenna nii kyl tän päiväset talletelut riittää. Jostain luin että ei oviksen aikaisen yhdynnän simpat ehdi uimaan perille vaan pitäs ajottaa just ennen. Mulla asmutestin viiva samanlainen ku eilen illalla. Kn pinnalta pehmeä ja se on kyl auki mut ei mitää höttöä. Limaa ei oo mut vv aika juoksevaa ja sileää ja kosteat paikat muuten. Päänsärky jatkuu eilisillasta asti. Onks muilla hedaria oviksen aikaan? Mietin enteileekö seki jotain

@Nadine88 mulla särkeny myös eilen ja tänään hullusti päätä mut tiiä sitte Oisko vaan jouluhäsästä johtuvaa...

Me lähdettiin jo tänään reissuun eli saattaa olla että jää onnistumismahdollisuudet vähän pieniksi :/ vielä kun ei plussaa oo näkynyt eli kaiken järjen mukaan ovis aikaisintaan ehkä joulupäivänä tai tapanina.

Lämpöisää ja rentouttavaa joulua kaikille yrittäjille ja alkumetreillä taivaltaville!

@Möörtsi mä näen ja lupaavasti on tuolta vasemmasta laidasta tummempi mihin ainaki ovistesteissä se väri näyttää eniten jäävän. Oireet on kyllä tosiaan kohdillaan, mut toivottavasti myös viiva vahvistuis!

Mitäs @viii? Joko sulla on ovis ollu ja menny?
Ei mitään tietoa oviksesta, en oo sitä ikinä edes tikutellut niin minkäänlaista varmuutta ei ole. Yleensä mulla tulee kierron aikana päivän/pari kestävä kipuilu munasarjassa (tärähtelykipua), niin oletan sen olevan ovis. :LOL: mutta sitä kunnon kipua ei oo vielä tullut... Oletan, että ovis on tässä joulupäivien aikana.
Himot on kuitenkin olleet aivan valtavat viimeisen viikon aikana. Ja se on kuitenkin harvinaisempaa, että mä oon jatkuvasti mieheni kimpussa. :ROFLMAO:

@Möörtsillä aikamoiset oireet. :LOL: ihme jos ei plussa pian testiin ilmesty! :LOL:

@viipulainen onko minkäänlaisia oireita tällä hetkellä? :)

Ei mitään tietoa oviksesta, en oo sitä ikinä edes tikutellut niin minkäänlaista varmuutta ei ole. Yleensä mulla tulee kierron aikana päivän/pari kestävä kipuilu munasarjassa (tärähtelykipua), niin oletan sen olevan ovis. :LOL: mutta sitä kunnon kipua ei oo vielä tullut... Oletan, että ovis on tässä joulupäivien aikana.
Himot on kuitenkin olleet aivan valtavat viimeisen viikon aikana. Ja se on kuitenkin harvinaisempaa, että mä oon jatkuvasti mieheni kimpussa. :ROFLMAO:

@Möörtsillä aikamoiset oireet. :LOL: ihme jos ei plussa pian testiin ilmesty! :LOL:

@viipulainen onko minkäänlaisia oireita tällä hetkellä? :)
No kolmena aamuna ollut n.30min ajan voimakkaasti aaltoillen tuleva kuvotus, mutta toisinaan tätä ilmenee normi kierrossakin niin en osaa ajatella r-oireeksi ainoastaan.
Ja nyt on tänään kiristänyt kovasti häpyluun alta ja nivusessa oikealla, toissa päivänä oli samaa vähän lievempänä ja kipu säteili nivusen sijaan ihanasti toosaan ja peräsuoleen.:ROFLMAO:
Ei ole ruokahalua juurikaan. Syön kyllä koska ilmankaan ei elä, mutta ei varsinaisesti tule mitään fiiliksiä mistään ruoasta. Siinäpä ne. No lämmöt on edelleen korkealla, mutta monesti pysyvätkin ihan viime metreille asti.:LOL:

Ostin sen digin ja yhen normi cb testin. Maanantaina teen digin aamulla, sit saa hetken taas hengittää.:ROFLMAO:

• Tykkää
Reactions: viii
Ei näy ovisplussaa ei. Himot on kyl ollu kovat mullaki ja mm toissailtana en meinannut pystyä nukkumaan ku panetti nii paljon :whistle::D:D

Mä oon silti päättänyt että tätä kiertoa en jätä käyttämättä. Täytyy vaan keksiä keinot jos tilanne sitä vaatii:whistle:

Ei vieläkään ovisplussaa mut aamulla vessassa käynnin jälkeen tuntui kun olis leikattu munasarjat irti. Ensin oikea ja sitten vasen. Aamulämpö dippasi uudestaan 35,9 tänään. Kn myös auki ja ihan höttöä. Pieni veikkaus että lh-huippu osui ehkä kp 15 tai 16 yölle jolloin ei tikkuun piirtynyt. No seuraillaan. Eilen illasta kuitenkin talleteltu. Toivottavasti se riittää.

Hyvää joulua kaikille ja paljon plussia tulevalle vuodelle ja osalle loppuvuoteenki vielä :love:

Yhteistyössä