Hakutulokset

  1. J

    Mua kiinnostais tietää mikä tekee vanhemmista naisista paremman...

    .. äitinä, kuin meistä alle 20-vuotiaista tai vähän vanhemmista? Joillakin ei ole parempaa tekemistä kun tulla tänne palsta osioon nuoremmilleen aukomaan. :) :whistle: Onhan tästä kyllä paljon keskustelua, mutta ne viisaat vanhemmat mammat vois nyt tulla ilmoittautumaan! :)
  2. J

    Olisko lapsen hankkiminen tässä tilanteessa mahdotonta?

    Olen 18-vuotias ja mieheni on 21-vuotias. Kummatkin opiskellaan.. Miehellä kylläkin löytyy jo 1 tutkinto että voi tehdä myös töitä. Asutaan minun vanhemmillani, syksyllä olisi tarkotus muuttaa yhteiseen omaan asuntoon. Meillä on hyvä ja rakastava parisuhde ja pidämme lapsista. Minua vaan...
  3. J

    Tilasin tuossa viime viikolla pidennykset Diiva.fistä...

    Ja tänään jo aattelin että varmaan tulee, sitte ajattelin mennä katsomaan löytyykö ilmoitusta.... Ja sitten mä löysin vahingossa tälläisen keskustelun täältä.. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1988242-mielenkiintoista-palvelua-diiva-fi-verkkokaupassa/ :( Ja siihen...
  4. J

    Onko opiskelioiden lapsille ilmainen päivähoito?

    Tulipahan mieleen kun mielestäni joskus luin tuollaisesta. Esim. tilanne missä vanhemmat ovat nuoria ja kummatkin opiskelioita, joilla ei ole tuloja. Vai miten se systeemi menee..?
  5. J

    Nyt kaipaillaan apua!

    Kaverille syntyi tuossa reilu kuukausi sitten lapsi. Kahviteltiin ja ilmoittivat sitten yhtäkkiä että haluavat kutsua myös minut ja avokkini vauvan ristiäisiin. Ristiäisiin ei ole kauaa ja nyt hirveä paniikki että mitä ostettaisiin lahjaksi! Ollaan oikeestaan ainoot kaverit ketkä kutsuttu.. Että...
  6. J

    abortin jälkeen..

    Onko ketään kohtalotovereita? Ei tarvitse kertoa syitä miksi päädyit siihen, sillä en itsekkään aijo. Sen voin vaan mainita, ettei ollut mitään mahdollisuuksia pitää lasta. :/ Omasta abortistani on pian vuosi, mutta ikävä ja masentuneisuus vaan yltyy.. Kun sain tietää olevani raskaana, olin...
  7. J

    Outo/ ällöttävä työpaikka ohjaaja.. help!

    Joo elikkäs. Olen työharjoittelussa yhdessä pikku yrityksessä. En pidä työpaikka ohjaajani käytöksestä/ suhteutumisesta minuun.. Hän tuijottaa usein, varsinkin rintojani ja keksii kaikennäköisiä pervoja vitsejä. Esim ensimmäisellä viikolla hän kehuskeli muille että lähtisi kanssani uimahalliin...
  8. J

    Ne ketkä syöny pillereitä ja tulleet silti raskaaksi.

    Joo elikkäs löytyykös täältä ketään kenelle oisi niin käynyt? Kiinnostaisi kuulla: - mitä pillereitä söit ja kuinka kauan - käytitkö muuta ehkäisyä? - kuinka pitkälle raskaus eteni ennenkuin sait tietää raskautuneesi yms? - ja kuinka paljon itse luotat pillereihin? - söitkö säännöllisesti...

Yhteistyössä