Nyt kaipaillaan apua!

Kaverille syntyi tuossa reilu kuukausi sitten lapsi. Kahviteltiin ja ilmoittivat sitten yhtäkkiä että haluavat kutsua myös minut ja avokkini vauvan ristiäisiin. Ristiäisiin ei ole kauaa ja nyt hirveä paniikki että mitä ostettaisiin lahjaksi! Ollaan oikeestaan ainoot kaverit ketkä kutsuttu.. Että ei olla kummeja eikä sukua ymsyms. Kummit kuulemma on jo korut sun muut ostellu. Ja ite kun ei olla kummeja niin en ajatellut mitään koruja ja semmosia ostaa. Mutta en vaan viittis mitää potkupukua ostaa..

Joten, tiiättekö mitää kivoja paikkoja netistä, missä ois jotain kivoja vaatteita/tarvikkeita? :) Ajateltii enemmänki jotain hauskaa paitaa ja housua. Että kun poitsu kasvaa niin olis sitten jo isompiakin vaatteita.

Tai mitä vaan muita kivoja ideoita? :)
 
Mielestäni voitte antaa lahjaksi ihan mitä tahansa: vaatteen, lelun, kirjan, ...

Meidän kuopus sai kummeiltaan kummilahjan lisäksi laulukirjan jossa oli lastenlaulujen sanoja + kuvia sekä cd-levy samoilla lauluilla. Se lahja on edelleen kovassa käytössä.
 
Niin juu.. Olen myös miettinyt että ostaisin vauvakirjan. Ite kun olin pieni niin äiti oli minulle sellaisen ostanut. Ja siihen sitten raapustellut kaikki vauvamuistot kuvineen yms. Itestäni ainakin kiva lukea, mutta mietin vaan että kiinnostaisko poikaa sitten lukea semmosia..

Oisiko sellainen paha?
 

Yhteistyössä