Outo/ ällöttävä työpaikka ohjaaja.. help!

Joo elikkäs. Olen työharjoittelussa yhdessä pikku yrityksessä. En pidä työpaikka ohjaajani käytöksestä/ suhteutumisesta minuun.. Hän tuijottaa usein, varsinkin rintojani ja keksii kaikennäköisiä pervoja vitsejä. Esim ensimmäisellä viikolla hän kehuskeli muille että lähtisi kanssani uimahalliin uimaan ja menisimme yhdessä porealtaaseen.

Eilen sitten mainitsin, että jään ruokataolla kaupunkiin syömään, etten ota eväitä ja syö työpaikalla. Hän halusi kovasti tietää mihin menen ja mitä haluan syödä. Sitten alkoi kehuskelemaan että hän pitää myös älyttömästi samasta ruuasta yms. (No eihän siinä tietänkään mitään pahaa ole..) Sitten ilmoitti että hän oli juuri aikonut kanssa lähteä sinne syömään. Kun lähdin töistä, sanoi vaan että huomenna sitten ja iski silmää. No sitten kun saavuin aamulla töihin hän alkoi hehkuttamaan kaikille että lähtee kanssasi syömään.. |O Tämän jälkeen sitten kysyin, että monen aikaan pidämme ruokatauon, että osaan ilmoittaa poikaystävälleni, sillä olen lähdössä hänen kanssaan syömään. ( en siis ollut sopinut meneväni tämän ohjaajan kanssa.. )

Kun oltiin syömässä ohjaaja ilmestyi kanssa sinne, istuuntui selkä vasten meitä eikä kääntynyt meihinpäin ollenkaan.. muutenkin oli kun ei tuntisi. Kun menin takaisin töihin, hän ei puhunut minulle mitään.. Kun yritin kysellä ja ehdotella mitä voisin tehdä, hän vain tiuski ja mumisi. :whistle: Eli hän vissiin luuli, että lähden hänen kanssaan.. Kun ilmoitin hänelle että lähden poikaystäväni kanssa, iloinen käytös muuttui ihan erilaiseksi. Tätä jatkui jonkun aikaa kunnes eräs toinen työntekijä ehdotti että voitais myydä stringejä ja sitten tämä ohjaaja alkoi tuijottamaan minua ällöttävästi hymyillen..

Anteeksi vähän sekava teksti mutta pakko päästä johonkin purkamaan! Haluaisin vain hoitaa työharjoittelun kunnialla loppuun. Suoraan sanottuna ällöttää kun nään hänen naamansakin. En vaan saa mitään kiksejä että tuollainen 35-45 vuotias änkyttävä yksinäinen mies puheilee 18- vuotiaalle tytölle tuommoisia. Omistan ihanan ja rakastavan poikaystävän enkä tarvitse keltään muulta tuollaista huomiota.. En tiedä onko minulla sitten päässä vikaa kun en osaa suhtautua tuohon rennosti. Alkaa vaan päässä kiehumaan tuollainen. Miksi hän on minua kohtaan tuollainen ja mitä kannattaisi tehdä? : /
 
Viimeksi muokattu:
Nähtävästi. :) noo kai se pitää vaan kestää. Mielenkiinnolla kyllä odotan huomista päivää onko enään niin "mukava" ja rento. Vielä tähän asti on aina päästänyt n. 2h aikasemmin pois ja sanonnu antavansa kiitettävän mutta saa nähdä. Hehe :D
 
..............
niin tuota olen kyllä miettinyt.. Osaan kyllä puolustaa itseäni ja pitää puoleni. Mutta jos olisin jo työelämässä olisin suorat sanat sanonut! Mutta tuntuu että jos menen avautumaan tälle niin menee koko työharjoittelu hukkaan..
Se on vaan kuule puolustauduttava. Jos kuulut jo johonkin ammattiliittoon niin sinne soitto. Vaikka olisitkin opiskelija.
 
"vierailija"
[QUOTE="Joopanoo";25727849]Ohjaaja ei anna numeroita, onneksi. Mutta kanattais kyllä pitää palaveri, ja sanoa hemmolle suoraan käyttäytymisestään. Ota joku muu siihen palaveriin mukaan.[/QUOTE]

Kyllä mä olen antanut ohjaajana monesti numeroita
 
[QUOTE="Joopanoo";25727849]Ohjaaja ei anna numeroita, onneksi. Mutta kanattais kyllä pitää palaveri, ja sanoa hemmolle suoraan käyttäytymisestään. Ota joku muu siihen palaveriin mukaan.[/QUOTE] Meillä ohjaaja nimenomaan antoi ne numerot. Kursseita tuli vain S merkintä ja sitten TOP-jakson numero oli sen kokonaisuuden esim. 20 ov numero.
 
mitä oon katsonut niitä papereita niin ohjaaja laittaa niihin että onko kiitettävä, hyvä vai tyydyttävä..
Kai sillä joku eilen päähän kolahti, tänään kun töihin tulin ei puhunut mitään ja pakotti istumaan sen viereen vaikka ei ollut edes siihen liittyvää tekemistä. Muutenkin kun teen jotain työtä tunkee heti siihen lähelle ja alkaa itse myös tekemään samaa..

Ei ole enää jäljellä kun pari päivää ensi viikosta, sitten loppu.. onneksi.. :D päätin että en ainakaan vielä tee mitään, ellei sen perusteella mulle numeroa anna niin sitten juttelen koulusta olevan henkilökohtaisen opinto ohjaajan kanssa ja kerron miten koko homma menee, niin ei olis ihan että oksat pois..
 
"Myy"
Kannattaa kyllä kertoa ohjaavalle opettajalle jo senkin takia että mikä oppilaitos haluaa lähettää opiskelijoitaan tuollaiseen paikkaan?!? Itsekin opettajana en kyllä voisi enää tuollaisen ohjaajan valvontaan opiskelijaa lähettää. Tuollainen käytös ei vetele työelämässä eikä sitä tarvi sietää opiskellessaankaan. Kyllä pitäisi jo kovasti olla ohi ne ajat kun naisten piti vaan niellä tuollainen käytös miehiltä töissä!
 
Shedddon
Sinuna kertoisin nyt heti ohjaavalle opettajalle, jo ihan jatkoa ajatellen (seuraava harjoittelija jne).Jos nyt ajatellaan että numero laskisi tuon takia ja menet jälkikäteen kertomaan tarinaa opettajalle, saattaa kuulostaa siltä että olet esim katkera saamastasi arvioinnista ja yliliioittelet tapahtumia. Pelaisin varman päälle ja kertoisin heti. Voithan sanoa että halat seurata tilannetta vielä pari päivää ennen kuin ryhdytään mihinkään palavereihin.
 

Yhteistyössä