Ne ketkä syöny pillereitä ja tulleet silti raskaaksi.

Joo elikkäs löytyykös täältä ketään kenelle oisi niin käynyt? Kiinnostaisi kuulla:
- mitä pillereitä söit ja kuinka kauan
- käytitkö muuta ehkäisyä?
- kuinka pitkälle raskaus eteni ennenkuin sait tietää raskautuneesi yms?
- ja kuinka paljon itse luotat pillereihin?
- söitkö säännöllisesti ja otitko aina samaan kellon aikaan, vai miten vaan sattui?

Popsin noita Yasmin pillereitä itse ja monet sanovat että ei olisi luotettavia. Ei käytetä muuta ehkäisyä kuin vaan silloin jos lakanat heiluu 8:san taukopäivän sisällä. :)


Olis kiva kuulla kokemuksia, kun joillekki tosiaan niin käynyt. :)
 
Mulla on ollut pillerit käytössä noin kymmenen vuoden ajan, toki ei enää kun tein positiivisen testin viime viikolla. Söin ensin mercilonia ja sen jälkeen marvelonia, mutta nyt on menossa 6.viikko ja laskettu aika on 8.2.2013. Mikään ehkäisy ei toimi 100% varmuudella, ja mun kohdalle osui se parin prosentin mahdollisuus.
 
Täällä kanssa yksi joka on tullut kaksi kertaa raskaaksi pillereiden aikana. Olen syönyt pillereitä (mercilon ja yasmin) 8 vuotta, ja raskaudet olivat 2011 talvella ja 2012 kesällä. Ikinä en ole pillerin pilleriä unohtanut ja otan aina klo 22 aikaan. Ei ole minuutilleen eikä tunnilleen, mutta niillä main. Ensimmäisellä kerralla tein keskeytyksen viikolla 12. Huomasin olevani raskaana vasta viikolla 11. Toisella kertaa meni itsekseen kesken. Tämän toisen raskauden huomasin aikaisemmin koska huuhteluaineen haju alkoi ällöttämään niinkuin ensimmäiselläkin kerralla. Varma merkki ;)
 
Voiskoha sitä olla raskaana ko Yasminea syön ja jäi 2 pilleriä ottamatta vipalla viikolla. Menkat tuli iha ajallaan, mut oli tosi niukat. Nyt lämmöt ollu koholla, mahassa nipistelee/vihlaisuja. Turvottaa, pää kipeä, ja välillä nivusissa ja lonkissa kipuilua joka säteilee reisiin asti...
 

Yhteistyössä