Hakutulokset

  1. O

    Kuinka paljon meitä kuumeilijoita on?

    Pistetääs tähän pinoon kaikkien palstalla olevien kuumeiljoiden "kädenjälki", katsotaan kuinka monta tämä kuumeilu koskettaa :wave: aloittajana, kuumeilen kolmannesta:wave:
  2. O

    Ovis ajankohta

    Eilen kp 6 ja ovis testissä punainen viiva,tänään kp 7 ja viiva vahvistunut,onko ketää jolla olisi ovis ollut näin aikaisessa vaiheessa kiertoa?? Ihmettelen kovasti koska yleensä ovis on kp:llä 13-15,kiertoni on suht normaali 26-29
  3. O

    Pregent stick r.testeistä??

    Siinäpä se kysymys muodostuikin eli ko. testeillä testanneet,millä kp:llä olette plussan saaneet? Itse testasin tänään kp:t 24 ja dpo 10 haamu tuloksena :/
  4. O

    vastaus

    tunnen sen tuoksun ,pehmeyden,viáttomuuden ,pienuuden kaikki se mitä vastasyntynyt on,se on kaikkein ihaninta mitä äiti voi koskaan kokea, aina uudestaan ja uudestaan :/
  5. O

    vuoden 2008 syntyneiden uusi pino

    Hei. olen lapsien 06 ja 08 syntyneiden äiti ja ajattelin uutta pinoa pystyyn niille äideille jotka ei vielä ole pinoutunut ja joilla n. saman ikäisiä lapsia. löytyykö muita? =)
  6. O

    Monenko mies

    Monenko mies on tällä hetkellä ns. hutkuilemassa???
  7. O

    muita kuu "hulluja"

    no siinäpä se kysymys tulikin,eli valvottaako täysi kuutamo?
  8. O

    Vauva,haaveissani sä oot mun.

    Uutta pinoa ajatteli pistää pystyyn meille joilla vauva kuume/haave joka ei syystä tai toisesta kuitenkaan ole vielä ajankohtaista. Itse olin yhdessä pinossa kuumeilemassa mutta muuttuneen elämän tilanteen vuoksi vauva aika ei ole ihan nyt ajankohtainen ja varsinaisten kuumeilijoiden ja...
  9. O

    Nuvaring ehkäisyrengas

    Onko millaisia kokemuksia muilla ko. renkaan käytöstä ja ehkäsytehosta? Onko kellään käynyt niin että olisikin pettänyt ja tullut raskaaksi renkaan käytön aikana? Itse olen ensimmäistä rengasta käyttämässä ja joitakin juttuja käynyt siitä lukemassa,näinkin nopeaan huomasin sen että ärtymys...
  10. O

    Neiti näppärä, 1v

    Neiti näpärä on nyt juuri 1vuotias,kuinka "näppäriä" muiden saman ikäiset? Täällä taitoja kävelystä kiipeämiseen ja siltä väliltä...
  11. O

    Kolmannesta lapsesta haaveilevat ketjussa,olleet..

    Ihanaiset odottavat jotka olitte ketjussa, kolmannesta lapsesta haaveilevat,käykääs antamassa meille vielä kuumeileville kuulumisia odotuksesta iloineen ja harmeineen... =)
  12. O

    Aamu virkku 11kk neiti..

    Meidän neiti 11 kk on pitänyt pariviikkoa huolta siitä ettei aamulla yli kuuteen nukuta,aikaisemmin unta on riittänyt 7-8saan.Olen miettinyt olisiko nämä motoriset taitojen kehitys tämän aamu heräämisen takana? Kuinka muilla tämän ikäiset nukkujat? Menee nukkumaan 8-9 välissä ja päivälläkään...
  13. O

    Montako päivää muilla..

    Montako päivää muilla kestää ovulaatio kivut/nippailut? Itsellä on ollut nyt 3-4 pv ja testin mukaan ei vielä selvää plussaa ja mielestäni muissa kierroissa ei näin montaa pv jatkuvaa nipistelyä ole ollut,kerkee jo miettiä että onkohan tuolla alakerrassa kaikki ok..
  14. O

    Pkks:ssä synnyttäneet

    Onko v. 2006/2008 Pkks:ssä Syn nyttäneitä?
  15. O

    Kolmas lapsi/vauvakuume

    Hei! Olen saanut 2 tervettä lasta ja kaikki ok , mutta mieheni vielä empii 3. lapsen suhteen,no emme enää ole mitään varsoja iältään, minä 36 ja mies46 onko muita samoissa iässä/ tilanteessa olevia. Kaipuu kova jälleen äidiksi.....
  16. O

    Mies

    Mies poissa kotoa???? Onko muita joille on enempi kuin tutttua se että ne kotona nautitut juomat ei riitaä???(siis miehile) No tänään sanoin jo hupina et kotoa ei sit lähdetä minnekään ,juu ei..... no kuinkas ollakaan kun tulen lapsia nukuttamasta ei miestä missään.. :x ??????

Yhteistyössä