Monenko mies

vieras
Mun mies! Ansaitusti! Ei käy turhan usein ja viikolla sai tietää, että vaihtuu työpaikka huomattavasti mieluisampaan. ? Ja kultainen kun on, teki mun lemppariruokaa ja osti herkkuja (toistaseks syömättä vielä) ennen ku läks sinne hutkuilemaan. :D Aivan outo sana mullekin...
 
Lex
Harvinaista kyllä mutta on! Olisin kyllä itsekin mukana jos äitini ei olisi luonnollisesti perunut pojan hoitoon ottamista, jouduin sitten jäämään kotiin ja pois kaverimme synttärijuhlista... Ja harmittaa... :|
 
no
no mies lähti 2 kaverinsa kanssa johonkii, en tiedä minne..
istuiva alkuillan tässä meillä..
pirulainen oli viel unohtanu puhelimen kotiin,
yritin soittaa sen kavereille, mut ei vastaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mies! Ansaitusti! Ei käy turhan usein ja viikolla sai tietää, että vaihtuu työpaikka huomattavasti mieluisampaan. ? Ja kultainen kun on, teki mun lemppariruokaa ja osti herkkuja (toistaseks syömättä vielä) ennen ku läks sinne hutkuilemaan. :D Aivan outo sana mullekin...

Siis ihan luvan kanssa! Jos se semmosta nyt olis ees tarvinnu! :O
 
blondi
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja onlydream:
hutkuilu tarkoitaa meillä päin että on ns. omilla teillään iltaa viettässä
no siinä tapauksessa ei ainakaan mun mies. se kattoo bondia verkkarit jalas pitkällään sohvalla :D
vähän mä repesin kun luin nopeasti, että kattoo blondii ja täh verkkarit jals pitkin sohvaa hähähähä
 
OD
Juu ei toi ihan ollu se tarkoitus kysyä,hyvä että paikakuntaisia eroja tämänkin asian tiimoilta tulee!!!eli jos oikeasti on mies esim baarissa tai kavereiden luona sillai ettei ole menostaan ilmoitanut eli HUTKUILEE!!!
 

Yhteistyössä