Nuvaring ehkäisyrengas


Onko millaisia kokemuksia muilla ko. renkaan käytöstä ja ehkäsytehosta?
Onko kellään käynyt niin että olisikin pettänyt ja tullut raskaaksi renkaan käytön aikana?

Itse olen ensimmäistä rengasta käyttämässä ja joitakin juttuja käynyt siitä lukemassa,näinkin nopeaan huomasin sen että ärtymys kynnys on aika matala vaikka kierto alkupäivillään,ennen renkaan käyttöön ottoa samoja tuntemuksia vain paria pv ennen menkkoja.
Viimeisimmän lapsen jälkeen on menty luomuna ja muistelin että esikoisen ja kuopuksen välissä söin pillereitä n puoli vuotta , niiden seurauksena meillä kotona asui" pirttihirmu" ja ne piti lopettaa, nyt pelkään että käykö samalla tavalla..
Sterilisaatiota en halua enkä kierukkaakaan kun kolmas lapsi vielä haaveissa mutta ajankohta siihen ei vilä sopiva..
 
Mulla mielialat heitteli tosi rajusti renkaan kanssa :kieh: Menkat muuttu runsaammiksi ja kivuliaammiksi kuin ilman mitään hormoniehkäisyä.. Ei siis mulle sopinut lainkaan. Kolme kuukautta käytin ja ei ikinä enää, en kyllä saisikaan käyttää...
 
Jännä miten erilaisia kokemuksia on! Käytin pari vuotta Nuvaringia ja olin tosi tyytyväinen. Riitti kun muisti laittaa sen ja sitten ottaa pois 3 viikkoa myöhemmin. Ei sellaista jatkuvaa muistamista kuten pillereissä. Ai niin, myös piti tarkistaa rakastelun jälkeen, ettei se ole karannut lakanoiden väliin :) Minulla menskut muuttuivat tosi runsaista selvästi niukemmiksi, enkä huomannut eroa mielialassa. (Tosin mies väittää, että rouvan mielialat ovat aina kamalaa vuoristorataa.) Ajattelin palata Nuvaringiin, kun tulee taas ajankohtaiseksi.
 

Yhteistyössä