Hakutulokset

  1. Pikkukultasiipi

    Onks ketään turkulaisia paikalla????

    Kehukaa mulle se paikka nyt oikeen kunnolla, että saan semmosen mukavan varmuuden siitä, että se on oikeesti ihan asuttava paikka :D
  2. Pikkukultasiipi

    Ketään hius asiantuntijoita paikalla?!?!

    Semmosta vaan mietin, kun itselläni on yli olkapäiden ulottuvat hiukset jotka on hirmu ohuet, niin mietin, että pystyykö tämmöseen hiukseen laittaa permistä/jotain laine juttua? Nää mun hiukset on vaan niin hirveät kun menee ihan päätä myöten ja on ihan lattanat : /
  3. Pikkukultasiipi

    Kertokaas jotain hyviä tarjoilu ehdotuksia 26v synttäreille?!?!

    Sen verran tiiän, että juustokakun teen ja pinaatti-feta piirakan. Kuinka monelle hengelle yleensä lasketaan riittävän yhdestä semmosesta tavallisesta pyöreästä piirakka vuoasta? kyselee tyhmä:whistle:
  4. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia paikalla?!?!?!

    Oon nyt tän viikon vähän lomailemassa ja ihmettelemässä turkua, ni mitähän kaikkea täällä vois tehdä?
  5. Pikkukultasiipi

    Turkulaisia (tai ex semmosia) paikalla?!?!?!?!

    Täällä olisi yksi pääkaupunkilainen jolla on mahdollisesti edessä muutto turkuun, niin olisi kiva kuulla sen paikan + ja - Turku on paikkana ihan totaalisen vieras mulle (mitä nyt ruisrokissa kävin viime kesänä) eli en tiedä yhtään missä olisi hyvä asua sun muuta. Kaikki mahdollinen tieto...
  6. Pikkukultasiipi

    Onko tää hyvä asu häihin?!?!?!? sis.kuvan!

    http://www.aijaa.com/mrocess.php
  7. Pikkukultasiipi

    Tulipa ahistus, ku katto 45minuuttia ohjelmaa :/

    Noista e-pillereistä, kun oli toi juttu. Itse meinaan just syön noita yasmine pillereitä ja koko viime viikon on ollu jokapäiväistä huimausta ja nyt kun tällä viikolla on menossa tauko viikko, niin ei huimaa yhtään..
  8. Pikkukultasiipi

    Mistähän mun huimauden tunne voi johtua?

    Nyt about perjantaista lähtien on huimannu enemmän, tai vähemmän. Syön yasmine merkkisiä e-piilereitä, että voikohan johtua niistä? Onko kellään tullu mitään huimaus tuntemuksia e-pillereitä syödessä?
  9. Pikkukultasiipi

    Te jotka ootte käyttäny/käytätte e-pillereitä, niin olisi kysymys!

    Eli plussat ja miinukset niistä käyttämistänne e-pillereistä? Itselläni on tällähetkellä yasminet, mutta tuntuu että ne ei ihan sovi mulle.
  10. Pikkukultasiipi

    Siis kuinka kauan verenpurkauma voi oikeen näkyä iholla???

    Kysynpä vaan :D
  11. Pikkukultasiipi

    Mitä teillä on ollu synttäri tarjottavana?

    Hirveesti tässä pohdin, että mitä tarjota lapsen synttäreillä... Tällähetkellä on siis tulossa ainakin; sipsiä, namia, mokkapaloja, pasteijoita, karkkia ja tietenkin kakku, mutta mitäs muuta tohon vois keksiä? Sit tyhmä kysymys, että kun ekaa kertaa teen kakun mihin tulee valmis kakkukuva...
  12. Pikkukultasiipi

    Lapsen kaverisuhteesta ois yks kyssäri...

    Onks se ihan "normaalia" että 3luokkalainen haluaa leikkiä eskarilaisen kanssa...? Mua vaan vähän ehkä kauhistuttaa itteäni, kun se pyörii tuolla pihalla noin "vanhan" kanssa...
  13. Pikkukultasiipi

    Miks kaikki haluu aina saman sohvan, ku minä! :( *sis.turhaa valitusta*

    Mä oon yrittäny tässä puol vuotta enemmän ja vähemmän ettiä huuto.netistä mahd.halpaa sohvaa ja aina kun löydän kivan ja hinnaltaan hyvän, niin miks kaikki ain haluu sen saman soffan. Kokoajan vaan menee soffat sivusuun, sniif! :/
  14. Pikkukultasiipi

    Kertokaas jotain poppaskonsteja millä lievittää flunssaa???

    Mä en vaan kestä olla kipee! |O Finreksiä mä nyt oon vetäny, mutta onko mitään muita hyviä keinoja?
  15. Pikkukultasiipi

    Mistä mä saan saranaöljyä????

    kyselee blondi :ashamed: ja kutsutaanko sitä edes mikskään saranaöljyks? :D tuskinpa..
  16. Pikkukultasiipi

    Vinkkejä spider man synttäreille! :)

    Eli lähinnä siis syömä puolta tässä pohdin...toki muitakin spider man ideoita saa tuoda julki :) Luonnolisesti spider man mukit, lautaset sun muut jo on.
  17. Pikkukultasiipi

    Minkä takia halpalentoyhtiöiden lennot on niin halpoja?

    Kertokaa tyhmälle :D Ranskaan pitäis lähteä easyjetillä ja lentäminen pelottaa aikas paljon ja sitä pelkoa ei helpota se, kun lennetään jollain halpislennolla... tyhmää ehkä juu, mutta ku mielikuvitus ajattelee kaikkea että "siks ne on niin halpoja kerta ne koneet on ihan paskoja" :ashamed:
  18. Pikkukultasiipi

    Paljonko teijän 6vuotiaat painaa?

    Laittakaa vielä vaikka pituuskin..
  19. Pikkukultasiipi

    Kauanko verenpurkauma voi näkyä iholla?

    Mulla löydettiin heinäkuun puolessa välissä jalkahoidon yhteydessä jalkapohjasta luomi? joka ei kyllä sitten luomelta näyttänyt ja tännekin siitä kuvan pistin ja kaikki oli sitä mieltä, että se on verenpurkautuma, mutta ihmetyttää vaan kun se on vieläkin tuolla jalkapohjassa :o niin kauan...

Yhteistyössä