Kauanko verenpurkauma voi näkyä iholla?

Mulla löydettiin heinäkuun puolessa välissä jalkahoidon yhteydessä jalkapohjasta luomi? joka ei kyllä sitten luomelta näyttänyt ja tännekin siitä kuvan pistin ja kaikki oli sitä mieltä, että se on verenpurkautuma, mutta ihmetyttää vaan kun se on vieläkin tuolla jalkapohjassa :eek:
niin kauan semmonen verenpurkauma oikeen näkyy?
 
en osaa sanoa, muuta ku et mun kummipojalla ilmestyi semmonen luomen ja verenpurkauman sekotus jalkapohjaan jo vauvana ja hän on nyt 4v ja se jälki on sielä edelleen.
Lääkärit ei sillon vauva-aikana käsittääkseni reagoineet tohon mitenkään ku ei tullu muutoksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
en osaa sanoa, muuta ku et mun kummipojalla ilmestyi semmonen luomen ja verenpurkauman sekotus jalkapohjaan jo vauvana ja hän on nyt 4v ja se jälki on sielä edelleen.
Lääkärit ei sillon vauva-aikana käsittääkseni reagoineet tohon mitenkään ku ei tullu muutoksia.
No mulla ei ole tätä aina ollut (on sen verran iso, että pistää kyllä silmään) ja nyt tosiaan siellä jalkahoidossa huomattiin. Mietin vaan sitäkin että pitäisikö sitä mennä näyttämään lääkärillä, mutta sitten taas odotan vaan että se lähtis pois, mutta sitten taas kauan mä sitä odotan että se lähtee..
vaikeeta :D
 

Yhteistyössä