Hakutulokset

  1. Ä

    Huomenta!

    Onkos täällä muita aamuvirkkuja jo hereillä? :wave:
  2. Ä

    Huomenta!

    Onkos täällä muita aamu virkkuja?
  3. Ä

    Huomenta vaan kaikille!

    Olen tässä useampana päivänä seuraillut tätä touhua täällä taustalta ja nyt ajattelin hypätä mukaan! Aika vahvasti oon jäänyt jo jumiin näille sivustoille! =) Aina sopivan tilaisuuden tullen täytyy käydä kurkkaamassa et mitä täällä on meneillään! ;)
  4. Ä

    Ex-anopista..

    En tiedä oikein mitä tehdä sen kanssa.. Yrittää ilmeisesti kaikin tavoin saada minun ja ex.mieheni välit kiristymään! Sillo ku erottiin oli heti syyttelemässä minua että vien lapset isältään ja kyseli että onko nyt tarkkoitus ettei lapset nää enää isäänsä.. Vaikka me ex-miehen kanssa pystyttiin...
  5. Ä

    Minun tarina..

    Ajattelin kertoa teille oman tarinani.. Reilu 11v oltiin oltu ex-mieheni kanssa yhdessä ja kaksi lasta saatu.Ei vamaan voi edes sanoa että elettiin parisuhteessa vaan ennemminkin oltiin kämppäkavereita joilla oli yhteiset lapset. Arki pyöri samaa kaavaa, minä kotona lasten kanssa ja mies...
  6. Ä

    Uusia ystäviä..

    Uusia ystäviä kaipailee 28v äippä ja pojat 3v ja 5v! Muutettiin Leppävirralle muutama kuukausi sitten ja vielä ei oo hirveesti uusia tuttavuuksia tullut! Joten laittakaahan viestejä tulemaan! =)
  7. Ä

    Uusia ystäviä

    Kaipailisin uusia ystäviä... Oon 28v ja 2 pojan äiti (3v ja 5v). Muutettiin muutama kuukausi sitten Leppävirralle ja nyt kaipailisin uusia ystäviä ympäri suomen maata! Laittakaa viestiä tulemaan niin vaihdellaan ajatuksia! =)

Yhteistyössä