Ex-anopista..

En tiedä oikein mitä tehdä sen kanssa.. Yrittää ilmeisesti kaikin tavoin saada minun ja ex.mieheni välit kiristymään! Sillo ku erottiin oli heti syyttelemässä minua että vien lapset isältään ja kyseli että onko nyt tarkkoitus ettei lapset nää enää isäänsä.. Vaikka me ex-miehen kanssa pystyttiin puhumaan ihan normaalisti noista asioista ja sopimaan lasten jutut! Silti se vaan yrittää sählätä välissä! Oli jopa soittanu minun kaverille ja kyselly minun uudesta miehestä ja siitä miten meillä menee! Ja oli sanonut mun kaverille että hänen pitäis soittaa sille jos meillä on jotain ongelmia! :headwall: Syyttelee minua selän takana milloin mistäkin muttei sano suoraan minulle mitään! Oon puhunu tästä ex-mieheni kanssa ja hän on sanonut äidilleen etteit tarvii sotkeutua meidän asioihin, mut ei tunnu vaan viesti menevän perille! Oon yrittäny olla välittämättä sen sanomisista, mut välillä vaan kuohuu ja pahasti! :kieh:
 
Yritä olla välittämättä. Minusta tuo on lähinnä ex-anoppisi ongelma. Takana voi olla huoli lapsestaan ja lapsenlapsistaan ja epätietoisuus missä mennään. Ainut mitä keksin, on että ex-miehesi kertoo, mitä olette lasten tapaamisista sopineet ja miten ne toteutetaan. Silloin ex-anopille pitäisi käydä selväksi, että hommat on hoidossa.
 
Niinhän sitä luulis et tajuis kun kerrotaan missä mennään, mut ei se tunnu tajuavan! Arveluttaa vaan sen takia et ex-miehellä menee sen kanssa hermot ja sit se vaikuttaa meidänkin väleihin! On kyllä puhuttu eteei stressata sen puheista mut välillä se vaan saa meidän molenpien pinnat tiukalle! Jotenkin vois ymmärtää ton sen touhun jos meillä olis ex-miehen kanssa jotain taisteluja lapsista yms. Mut kun ei oo..
 
Ei asuvat samalla paikkakunnalla kylläkin. Ja ainahan se on siellä hyysäämässä kun pojat on isällään! Leikkii jotain super mummoo.. Ei minulla oo mitään sitä vastaan että on poikien kanssa, mut sen jutut menee välillä vaan niin pahasti yli! Välillä se on ihan suht normaali mut sit taas välillä ne jutut on ihan älyttömiä!
 

Yhteistyössä