Hakutulokset

  1. nibbler

    hei hoo pitkästä aikaa

    mitä mä oon missannu?
  2. nibbler

    tyypillä on hikka <3

    armoton tärinä käy tuolla mahassa :heart: raasu ku ei helpota yhtään :D
  3. nibbler

    mitä vessani kertoo minusta? *kuva* -Laittakaa muutkin!-

    ihastelkaa hetki näitä kauniita kuvia ihanasta vessastamme. eikö olekkin kaunista?
  4. nibbler

    onko naispedofiilejä olemassa?

    päivän kysymys...
  5. nibbler

    onko synnytys supparit aina sietämättömän kivuliaita?

    vai voiko se olla semmosta jonka kans pärjää nippa nappa?
  6. nibbler

    siellä se roikku, harmaa ja reikä levällää

    mehiläispesä :( tässä kattelen kämppiä et mihin muutetaan...
  7. nibbler

    ilmoita asiattomasta viestistä näppäin?

    käytättekö muut sitä? mä käytän sillon tällön, perusteluja en pahemmin laita kuin että pikasesti kirjotan että "asiaton" tms. mut mitä tälle ilmiannolle tapahtuu? mihin se menee ja mitä sille tehään? mulle ei ainakaan oo koskaan kiitosta tullu (no en mä sitä odotakkaan, mut luulis nyt ees...
  8. nibbler

    arvakkaa kekkä tuli vastaan (turhis)

    nykäsen (exä? ) tyttöystävä ja sen mutsi. jennako sen nimi oli? koitin sännätä perään et ois pari sanaa sanonu et oisin seiskaan voinu soittaa, mut ne lähti livohkaan. melonilla tähtäsin, mutta turhaan :( perään huusin kyllä että turha tuua sitä nykästä tänne!
  9. nibbler

    onko jo keskusteltu "michael jackson elää" videosta?

    kysytään nyt enste.
  10. nibbler

    keksin maailman turhimman keksinnön. patenttia on haettu.

    kaksneuvonen dildo :D eli vähän sama ku tää: http://www.sexshop.fi/tuote/10044/valineet/466-kaksipainen-dongi-musta K-18 mut toisessa päässä ois pillu.
  11. nibbler

    mies oli aamun poissa ja nyt täällä haisee vagina

    kalassa kävi, ja toiki mukanaan jotain :D
  12. nibbler

    löysin ihanan sanan kuvaamaan todella vihaista *turhis*

    " metsähullu" :D toi on just hyvä sana kuvamaan raskaana olevan naisen raivoa. ...luen tässä ketjua ruotsinpuolelta jossa raskaana olevan naisen mies on menny veljensä luo ja jättäny kännykän kotiin. kännykkään oli tullu yhtäkkiä joltain naiselta viestejä ja nyt ketjun ap kirjottelee...
  13. nibbler

    imetys

    ei sittekään mitään B) kuhan katon kauanko mä saan tän jatkumaan... siis tän keskustelun, ei niinkää imetyksen. tai no senki.
  14. nibbler

    tiedättekö mikä ois kiva dildo..

    semmonen ohmibod :) laitetaan linkkiki niin on kivempi http://kauppa.sincity.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=VMS1002
  15. nibbler

    miks joinaki päivinä ei vaan osaa kirjottaa kunnolla?

    koko päivän mulla on menny Y ja U sekasin, A ja Ä sekasin ja kun koitan mennä toiselle sivulle kirjotan osoitteeks esim. eee.teitter.com. rasittavaa! ja sitte kirjaimet menee seksain jav älilyöntiki on ihan hukassa :(
  16. nibbler

    no tapellaan sitte mut tapellaan kunnolla!

    aiheet taas tätä luokaa tänään. in the red corner.... :kieh:
  17. nibbler

    keneltä löytyy twitter?

    =)
  18. nibbler

    saiskohan tuonne miehen viereen mennä?

    mä kokeilen :)
  19. nibbler

    että mä inhoan tuota saakelin mainosta!!!

    tuo joka on ketjujen alla. koitat painaa takas mitäs nytille niin sivu siirtyy ja painaaki sitä mainosta! wattafak! minkä ihmeen takia? kai mä nyt ite siirtäisin sen sivun ja painaisin mainosta jos mä haluaisin? huaaaaaaa |O |O |O |O |O *vitutusraja olematon * 2miina ja...
  20. nibbler

    voiskohan vaihtaa nimensä

    miehen sukunimeks vaikka naimisissa ei ollakkaan eikä näköjään koskaan mennäkkään? miettiipi hän... puolitosissaan

Yhteistyössä