löysin ihanan sanan kuvaamaan todella vihaista *turhis*

" metsähullu" :D

toi on just hyvä sana kuvamaan raskaana olevan naisen raivoa.


...luen tässä ketjua ruotsinpuolelta jossa raskaana olevan naisen mies on menny veljensä luo ja jättäny kännykän kotiin. kännykkään oli tullu yhtäkkiä joltain naiselta viestejä ja nyt ketjun ap kirjottelee sille naiselle :)
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
" metsähullu" :D

toi on just hyvä sana kuvamaan raskaana olevan naisen raivoa.


...luen tässä ketjua ruotsinpuolelta jossa raskaana olevan naisen mies on menny veljensä luo ja jättäny kännykän kotiin. kännykkään oli tullu yhtäkkiä joltain naiselta viestejä ja nyt ketjun ap kirjottelee sille naiselle :)
Miten homma siellä etenee..? :saint:
 
no nyt se ap soitti siihen numeroon ja sieltä vastas mies! viestien lähettäjänä luki kim.

nyt tää kim selittää jostain martinasta, ja lähettää pusu ja hali viestejä ja kutsuu tätä ap:n miestä baby:ks ja että on ikävä ja että niiden pitää puhua.

jännittäväks menee :D vielä noin 15 sivua ketjua jäljellä...
 
suora kopio yhestä ap:n viestistä
"
"hyppään nyt suihkuun ;) olen Krokomissa että tiiät ettet mee väärään paikkaan. Martina ei oo sit kauheen ilonen *hymy* ikävä sua, ja meidän pitää puhua!" okei. nyt mua oksettaa. soitin sille jätkälle salasella (se oli siis mies) ja kivi vierähti sydämeltä kunnes tuo viesti tuli
:( missä helvetissä on Krokom, kuka on martina ja kuka helvetti on KIM!!??
"
 
mä luulen että kim ja martina on lesbopari, jonka kanssa tällä ap:n miehellä on suhde.
tai sitte että tällä kimillä ja tyttöystävä martina, joka asuu eri paikassa, jonka luona ne on hässiny.
tai sitte ap:n mies kusettaa ap:tä 6-0 :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä luulen että kim ja martina on lesbopari, jonka kanssa tällä ap:n miehellä on suhde.
tai sitte että tällä kimillä ja tyttöystävä martina, joka asuu eri paikassa, jonka luona ne on hässiny.
tai sitte ap:n mies kusettaa ap:tä 6-0 :)
Kyllä heteroparisuhteessa elävillä miehillä voi olla (seksi)suhde miehen kanssa. Eiks siellä joku mies vastannut...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä luulen että kim ja martina on lesbopari, jonka kanssa tällä ap:n miehellä on suhde.
tai sitte että tällä kimillä ja tyttöystävä martina, joka asuu eri paikassa, jonka luona ne on hässiny.
tai sitte ap:n mies kusettaa ap:tä 6-0 :)
Kyllä heteroparisuhteessa elävillä miehillä voi olla (seksi)suhde miehen kanssa. Eiks siellä joku mies vastannut...
joo tätä mä just tarkoitin että ois yks vaihtoehto. : se ei vaan tuu hyvin selväks mun viestissä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
joo ei moni muukaan ketjussa :)

tässä on linkki jos toinen kotimainen taipuu http://www.familjeliv.se/Forum-4-51/m45046917-22.html
tänks, tätä pitää lukee ajatuksen kanssa.. ei niin hyvin tuo toinen kotimainen suju
se nikki, jonka perässä lukee suluissa trådstartaren on siis ketjun ap :)
 
metsänpeitto
Mä en kyllä usko tuota alkua. "Mies soitti ja pyysi katsomaan pomon lähettämän viestin".. :D Jotenkin klassinen selitys sille, ettei narahda jo ketjun alussa siitä että on luvatta käynyt toisen puhelimella.

Jos mies oikeasti odottaisi jotain salakähmäisiä viestejä, niin tuskin soittaisi kotiin ja käskisi vaimon mennä tekstiviesteihin? Ellei sitten ole todella tyhmä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä en kyllä usko tuota alkua. "Mies soitti ja pyysi katsomaan pomon lähettämän viestin".. :D Jotenkin klassinen selitys sille, ettei narahda jo ketjun alussa siitä että on luvatta käynyt toisen puhelimella.

Jos mies oikeasti odottaisi jotain salakähmäisiä viestejä, niin tuskin soittaisi kotiin ja käskisi vaimon mennä tekstiviesteihin? Ellei sitten ole todella tyhmä :D
mä mietin sitä että jos se mies kusettaa ap:tä. ku se viesti tuli heti kun se akka oli kattonu sen pomon lähettämän viestin, :)
 
se mies oli menossa pettämään, mut sitte sanonu sille kimille (se oli siis mies) että se ei halua pettää sitä naistaan. ne oli netissä siis yhessä miettineet että miltä tuntuis harrastaa seksiä toisen miehen kanssa.
 

Yhteistyössä