onko jo keskusteltu "michael jackson elää" videosta?

no sitte :)

mitä mieltä te ootte tästä videostA? helikopterissa siis maikkelin body bag, ja se ihan selvästi nousee istumaan! http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5452707.ab

no nyt tuossa tulee väärä klippi, mut valitkaa sieltä alta semmonen jossa lukee "michael jacksons död et bluff"
 
kaisa
aika mielenkiintonen, tosin musta näytti vaan siltä että valo osui siihen silleen että se näytti nousevan... mut kyl mä niin pimee oon että en ole ollenkaan vakuuttunu että Dianakaan on kuollu...;) :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
aika mielenkiintonen, tosin musta näytti vaan siltä että valo osui siihen silleen että se näytti nousevan... mut kyl mä niin pimee oon että en ole ollenkaan vakuuttunu että Dianakaan on kuollu...;) :D :D
mäki katoin monta kertaa että eikös se valmiiks oo jo istuvassa asennossa, ihan niinku näyttäs siltä. tai en mä tiiä miltä se teillä näyttää, mellä on tosi vaaleella tää näyttö :D

diana ei todellakaan oo kuollu! sehä lähti sinne missä äiti teresaki oli :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Hmm, mielenkiintoista :D Tämä pitää selvittää! :attn:
lähetään paikan päälle :D
Näin se on tehtävä. Alan pakkaamaan, niin nähdäänkö Helsinki-Vantaan lentokentällä tunnin päästä :D
voi olla et kestää vähä kauemmin, mut mä otan "krombiharakan" et noin puoltoista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja öhh:
Siis eihän toi edes näytä nousevan istumaan... Aika huonosti keksitty ja väkisin tehty uutista..
kyllä se mun silmään näyttää siltä et se nousis, mut kyllä se on joku optinen harha vaan.

ois aika nolo virhe :D toisekseen jos ne koittas feikata maikkelin kuoleman, miks ne ei laittas nukkea siihe pussiin mielummin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Hmm, mielenkiintoista :D Tämä pitää selvittää! :attn:
lähetään paikan päälle :D
Näin se on tehtävä. Alan pakkaamaan, niin nähdäänkö Helsinki-Vantaan lentokentällä tunnin päästä :D
voi olla et kestää vähä kauemmin, mut mä otan "krombiharakan" et noin puoltoista?
Joo, munki pitää laittaa pyykit kuivumaan ja käydä suihkussa :D

 

Yhteistyössä