Hakutulokset

  1. Z

    Ilmottaudun tänne :)

    Ehkä jo uskaltaudun ilmoittautua tänne puolelle - rv 7 alkamassa, päivää ennen äitienpäivää teimme plussan ja olemme ikionnellisia siitä :heart: Olo on ollut mitä loistavin toistaiseksi ja onnellisuus tosiaan on käsikosketeltavaa, en ole tuntenut voivani paremmin aikoihin. Ainut mikä vaivaa on...
  2. Z

    kuivausrumpu

    haluaisin ostaa kuivausrummun. onko kenelläkään kokemusta. ovatko hyviä. tuoksuvatko vaatteet raikkaalta? pitääkö kovaa ääntä? kuinka kauan kestää koneellisen kuivattaminen? ajattelin ostaa boschin kuivausrummun.
  3. Z

    syömishäiriö ja raskaus...!!?

    Onko muita joilla olis ollu syömishäiriötä ennen raskautta?? Miten vaikuttanu raskauteen/synnytyksen jälkeen?? Mul oli 'himourheilu anoreksia' jonka aikana olin n. 173/52kg. Hoikka olen ollut aina mut sillon näytin aika sairaalta. Ja todellakin nykyään tajuan myös sen!! Olin saanut painon...
  4. Z

    Potta-ongelmia

    3-vuotias poika ei suostu ollenkaan käyttämään pottaa eikä pyttyä isompiin tarpeisiin, ei myöskään kerro kun on tulossa tai on tullut ja tekee housuun (kotona ei käytetä vaippaa) ihan pokkana. Mitä tehdä, olen kysynyt kaikkialta ja aina vaan sanotaan että ei saa pakottaa ja pitää odottaa. En ole...
  5. Z

    yöunista

    Onko ketään muuta 2.5v joka herää monta kertaa öisin,ja saa rauhotella uudestaan nummukaan,en ymmärrä mitä teen että nukkuisi yöt,on tosi raskasta kun on vuorotyökin vielä riesana :( ,vinkkejä oisko kellään?

Yhteistyössä