syömishäiriö ja raskaus...!!?

Onko muita joilla olis ollu syömishäiriötä ennen raskautta?? Miten vaikuttanu raskauteen/synnytyksen jälkeen??

Mul oli 'himourheilu anoreksia' jonka aikana olin n. 173/52kg. Hoikka olen ollut aina mut sillon näytin aika sairaalta. Ja todellakin nykyään tajuan myös sen!! Olin saanut painon nostettua jo 58kg ku tulin raskaaks (n.2,5 vuotta pahimman kauden jälkeen) Olen nauttinut raskaudesta ja mitään suurta stressiä ei ole ollut, vaikka nyt on tullut 20kg painoa lisää (rv37). Suurin pelkoni on siinä miten suhtaudun vartalooni synnytyksen jälkeen.... Olen voinut jo pitkään hyvin mutta pelkään todella että 'sairaus' laukeaa kun laihduttamista jokatapauksessa on hieman....
Mies on myös kertonut pitävänsä enemmän näistä muhkeista rinnoista =) ja niihin olen ihastunut minä itsekin....

Eli löytyykö asian kanssa painiskelleita??
 
-Siivekäs-
Täälläpä yksi...
Varsinaista syömishäiriötä ei oo ollu, mut ennen raskautta pakkomielle syömisistä ja tietyssä painossa/koossa pysymisestä ties kuin monen vuoden ajan. (168/54-55). Nyt kun rv 26+, niin lisää tullut 9 kg, ja alitajuisesti sen tiedostaa koko ajan. Vaikuttaa toki mielialaan jatkuvasti. En aloita kuitenkaan mitään laihdutusta vielä raskausaikana, toki tiedän että se on vaaraksi vauvalle. Lähinnä se ettei huvita katsella itseään peilistä yhtään enempää kuin on tarvis. :'(
 

Yhteistyössä