Täällä ukkostaa ja vettä tulee ku saavista kaatais.. Olihan nuo helteet aikasta helteisiä, mutta toisaalta pitää nyt nauttia niistä lämpösistä päivistä vielä kun voi.. :D
Mun polttarit meni näin: Olin jo aikasemmin sopinut kamun kaa et mennään sinä päivänä kävelylle (kävimme siihen aikaa silloin tällöin kävelyl). Päästiin ehkä 500 metriä kun kulman takaa muu polttari väki ja toivotti tervetulleeksi polttareihini.. Vaihdoin suomi mekon päälle ja hiuksiani...
Mä kävin avaamassa jokunen vuosi sitten mun kummmilapselle tilin.. Siin on sellanen esto,et sille tilille pääsee vain jos on molemmat vanhemmat kummilapseni mukana kunnes tämä täyttää 18 vuotta
Meidän muksun pulloista suurin osa oli "kierrätyspulloja" siis olin saanut ne joskun siskoltani ja nyt kun hän ei enää pulloja tarvi (siis tuo meidän poika), niin annoin pullot pikkusiskoilleni heidän tulevia pienokaisia varten.
Meillä kyllä menee vauvan vaatteet myös samal taval eteenpäin..
Muuttaisin. Olen asunut kerrostalossa, minkä ihan vieressä oli päiväkoti sekä koulu.. Tein vielä silloin 3- vuorotyötä, mutta ei tuo lasten ilakointi haitannut ollenkaan (itse olin silloin lapseton) enemmän häiritsi ne naapurit =)
Toisaalta antaisin ja toisaalta en. Isovanhemmissa ei mitään vikaa ettenkö luottais lastani heille viikonlopuksi, mut se on niiiin pitkä aika olla erossa muksusta.
Meidän muksu on kyl vasta 1,2 vuotta.. Ehkä antais jos olis tuon melkein 3 vuotta
Joo, tällä tuo ainut murheeni, mut kun tuos kattelin hetken tuota oman pojan touhuja ja häneltä sain halauksen pusun kera niin jo ilta näyttää paremmalta =)
Niin raivostuttavaa.. Olin menossa pankin verkkosivuille, et pääsis maksaa laskui ja tarkastaa tilin tilanteen.. Ei sit huoli mun tunnuksia..
Ei muuta ku oottaa huomis aamuun ja sit soittamaan pankkiin!
Mulla myös huonoja kokemuksia tuosta suomisoffasta.. Menin (n. 6 vuotta sitten) ostamaan meille sohvaa ja varasinkin sellaisen silloin.. Olisin maksanut tämän sohvan samalla kun varasin.. Väitti,että ei voi maksaa vaan piti ottaa se joku luotto juttu.. Tiesin etten sitä saa kun olin just hakenut...