Hakutulokset

1. äiskä06

eikö nää lösy helteet vois jo vähitellen loppua

Täällä ukkostaa ja vettä tulee ku saavista kaatais.. Olihan nuo helteet aikasta helteisiä, mutta toisaalta pitää nyt nauttia niistä lämpösistä päivistä vielä kun voi.. :D
  2. äiskä06

Tarvitaan apuja ja vinkkejä

Mun polttarit meni näin: Olin jo aikasemmin sopinut kamun kaa et mennään sinä päivänä kävelylle (kävimme siihen aikaa silloin tällöin kävelyl). Päästiin ehkä 500 metriä kun kulman takaa muu polttari väki ja toivotti tervetulleeksi polttareihini.. Vaihdoin suomi mekon päälle ja hiuksiani...
  3. äiskä06

mikä on iltatähti?

Näin myös mä käsittänyt
  4. äiskä06

Auttakaa nyt vielä kummat laitan tilaukseen?

Jos on poika tulos ni toi koivu ja ja ei oo tietoo niin sit ite ottaisin ton pihlajan..
  5. äiskä06

paras viikonpäivä pitää lastenkutsut? entä kellonaika?

Minä pitäis la tai su ja n. klo 14
  6. äiskä06

lapsen suusta

Lasten suusta se totuus tulee.. :laugh:
  7. äiskä06

Aika erikoinen ehdotus kummilapseni äidiltä, mitäs mieltä ootte?

Mä kävin avaamassa jokunen vuosi sitten mun kummmilapselle tilin.. Siin on sellanen esto,et sille tilille pääsee vain jos on molemmat vanhemmat kummilapseni mukana kunnes tämä täyttää 18 vuotta
  8. äiskä06

Mihin vanhat tuttipullot

Meidän muksun pulloista suurin osa oli "kierrätyspulloja" siis olin saanut ne joskun siskoltani ja nyt kun hän ei enää pulloja tarvi (siis tuo meidän poika), niin annoin pullot pikkusiskoilleni heidän tulevia pienokaisia varten. Meillä kyllä menee vauvan vaatteet myös samal taval eteenpäin..
  9. äiskä06

Laitatteko kylpyvettä vauvan kylpyveteen?

Ihan pakko huomauttaa heti alkuun... kylpyvettä vauvan kylpyveteen.. =) Mut siis joo, välillä laitan kylpyöljyä kylpyveteen. Käytän vieläpä tuota natusan merkkistä
  10. äiskä06

Muuttaisitteko pienen kyläkoulun naapuriin?

Muuttaisin. Olen asunut kerrostalossa, minkä ihan vieressä oli päiväkoti sekä koulu.. Tein vielä silloin 3- vuorotyötä, mutta ei tuo lasten ilakointi haitannut ollenkaan (itse olin silloin lapseton) enemmän häiritsi ne naapurit =)
  11. äiskä06

miten sinua kosittu?

Meillä myös näin..
  12. äiskä06

Onko tein 1 veellä jotain toosi herkkua

laku, jäätelö.. Samanlainen herkkupylly ku äitinsäkin :D
  13. äiskä06

kolmas bloons-peli

Mä myös jumitan tuossa kolmosen 4:ssa..
  14. äiskä06

asuntovaunureissulle!!

Toisaalta antaisin ja toisaalta en. Isovanhemmissa ei mitään vikaa ettenkö luottais lastani heille viikonlopuksi, mut se on niiiin pitkä aika olla erossa muksusta. Meidän muksu on kyl vasta 1,2 vuotta.. Ehkä antais jos olis tuon melkein 3 vuotta
  15. äiskä06

Pyykinpesuaine, jota käytät ja olet todennut hyväksi!

Erisan..On vähän pakon edestä, ku tuol on atooppinen iho ja reagoi heti muihin pesuaineisiin.
  16. äiskä06

Ihan vaan pakko purkaa kiukkua

Joo, tällä tuo ainut murheeni, mut kun tuos kattelin hetken tuota oman pojan touhuja ja häneltä sain halauksen pusun kera niin jo ilta näyttää paremmalta =)
  17. äiskä06

Mitkä on teidän elämässänne "Arjen pienet ilot"?

Ihan heti ja ekana tuli mieleen tuon pojan nauru
  18. äiskä06

Ihan vaan pakko purkaa kiukkua

Niin raivostuttavaa.. Olin menossa pankin verkkosivuille, et pääsis maksaa laskui ja tarkastaa tilin tilanteen.. Ei sit huoli mun tunnuksia.. Ei muuta ku oottaa huomis aamuun ja sit soittamaan pankkiin!
  19. äiskä06

Missä ammatissa TOIVOISIT miehesi olevan?

Ammatti jossa mieheni nyt on, on kuin hänelle tehty.. Ainut miinus puoli tuossa on nuo työajat..
  20. äiskä06

Kokemuksia Suomi-soffan sohvista kaipailisin!

Mulla myös huonoja kokemuksia tuosta suomisoffasta.. Menin (n. 6 vuotta sitten) ostamaan meille sohvaa ja varasinkin sellaisen silloin.. Olisin maksanut tämän sohvan samalla kun varasin.. Väitti,että ei voi maksaa vaan piti ottaa se joku luotto juttu.. Tiesin etten sitä saa kun olin just hakenut...

Yhteistyössä