Auttakaa nyt vielä kummat laitan tilaukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuopus on poika ja ultran mukaan tulossa tyttö. Nämähän ovat siis kaksostenrattaat. Miehen silmä tykästyi Pihlajaan ja mun Koivuun. Pähkinä olisi myös kiva, mutta turhan vaalea. Mies sitten sanoikin että tilaa mitä tilaat :whistle:

voi tietysti olla myös siniset. Jotenki vaan laitoin ton kommentin noin. Esim mulla on emmaljungan city crossit ja värinä cobalt blue ja aijon käyttää jos meille vielä tulee vaikka tyttö vauva (joskus)

tammi taikka pähkinä. Kestävät aikaa paremmin. Mustat/harmaat vaunut menevät aina paremmin kaupaksi, kun myyt ne eteenpäin. Lisäksi ovat huomattavasti tyylikkäämmät.

Alkuperäinen kirjoittaja ehdottaisin:
tammi taikka pähkinä. Kestävät aikaa paremmin. Mustat/harmaat vaunut menevät aina paremmin kaupaksi, kun myyt ne eteenpäin. Lisäksi ovat huomattavasti tyylikkäämmät.

Anteeksi, tarkoitin siis haapa tai pähkinä

Alkuperäinen kirjoittaja ehdottaisin:

Mustia en ainakaan halua. Myös itse olen jälleenmyyntiäkin ajatellut ja siksi mietein kovasti tuota pähkinääkin. Luonnossa se oli muistaakseni vaan aika "kullanhohtoinen" :/

Alkuperäinen kirjoittaja mun mieleen:
Pähkinä :D

Vaikka henk.koht. en noista vaunuista pidä yhtään... mut sitähän ei kysytty ;)

Mäkin tykkäisin enemmän Briosta tai Emmaljungasta, mutta Orat ainoat hyvät sellaiset joita me haetaan. Eli Emmaljungat ovat liian leveät. Ja Brio Twinette vain kasvot menosuuntaan, Brio Doublewave:ssa ottaa tuon kuopuksen pää (1v4kk 86cm) jo täysin kuomuun kiinni :(

Yhteistyössä