Hakutulokset

1. jjuuli

* * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

Onnea hirmuisesti MLM, ihana poika :heart: Täällä kirjoittelen siis ihan mielelläni vielä, vaikka joulukuisiksi nyt päädyttiinkin, jatketaan sitten yhdessä syntyneiden puolella joo :) Tänne ei mitään vauva-arkea ihmeempää, poika nukkui ja röhisi yönsä jälleen omassa sängyssä rauhallisesti...
  2. jjuuli

Mimalle onnea :heart: Mulle iski ahdistus kun tarttis vissiin siirtyä tuonne syntyneiden puolelle, mut ei siellä oikein ollu mitään kivoja keskusteluja eikä ees omaa pinoa esim. joulukuussa syntyneille :o Kaikille voimia viimesten viikkojen olojen kanssa, täällä mama on vähän väsynyt...
  3. jjuuli

Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

Pystyin istumaan n. 10min tikkaamisen jälkeen kun luvan sai nousta, siinä sitten söin aamupalaa synnytyssängyllä :D Mulle tuli varmaan 3-5 tikkiä tuonne jonnekkin häppäreiden sisäpuolelle ruhjeisiin siis vain, ekalla pissakerralla kirpas aika paljon, mut eipä muuten sattunu. Huomenaamulla...
  4. jjuuli

tatomira, niinhän se äippä luuli ja tiesi juu... :D Nyt on blogissa synnytyskertomusta :)
  5. jjuuli

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Tässä meitin yllättäen viimeiseksi jäänyt masukuva, viikkoja kuvassa 36+0 ja 15.12. seuraavana aamulla, viikoilla 36+1 syntyi pieni palleroisemme 48cm ja 2260g tuosta masusta <3 Tässä vielä masu 5 päivää synnytyksen jälkeen, jos jotain kiinnostaa nähdä vaikkei se tänne pinoon virallisesti...
  6. jjuuli

Heippa, päivitellääs tännekin, että poika 48cm 2260g syntyi 15.12 klo. 5.21, viikkoja oli 36+1. Synnytys tuli ihan puskista, kesto 5h 5min ja ponnistusvaihe 11min (ja en sitte tosiaankaan joksannu "että nää on nyt niitä suppareita"). Kyllähän se sattui, mutta helpolla taisin kuitenkin...
  7. jjuuli

Täällä supistellut nyt yli 3h enemmän ja vähemmän kivuliaasti, leffassa käytiin ja siellä ei kyllä tiennyt välillä miten päin olis ollut. Toivottavasti sais nyt edes paikat kypsymään ettei turhaan tarttis tämmösiä kärsiä, nukkumisesta tuskin tulee mitään vähään aikaan mut huomenpäivällä sitte:)
  8. jjuuli

Heip, Ninnatar kyseli liikkeistä.. Täällä ainakin liikkeet muuttuneet potkunyrkkeilyharjoituksista muljahteluiksi ja inhoittavaa paineen tunnetta aiheuttaviksi "asennonvaihdoiksi", toki liikkeet silti tuntu vaikkakin vähän hiljaisempina kuin ennen. Mä en ole vielä läheskään kyllästynyt...
  9. jjuuli

Tässä nyt tietoja synnytystapa-arviosta, joka tosin oli vain erittäin pikanen vilkaisu kera kahden opiskelijan: Eli pikkunen vauva tulossa, kuitenkin normaalimitoissa, hyvin on kuulemma lantiossa tilaa tulla. Oli jo laskeutunut jonkin verran, kohdunsuu hieman pehmenny ja kaulaa jäljellä n...
  10. jjuuli

Nyt pikaisesti omanapailua vain, mutta... mulla oli eilen maailman mahtavimmat vauvakutsut, suosittelen kaikkia pitämään jos yhtään kiinnostaa :) Blogista voi tsekkailla tunnelmia. Ja tänään synnytystapa-arvio lääkäri, jossa toivon mukaan saadaan selkoa tosta vauvan pienuudesta.. Jännittää...
  11. jjuuli

Vallan kätevä, mutta olisi mukavaa näyttää näin viimesinä viikkoina ihan raskaana olevalta ihan villapaidankin alla vielä kun raskaana kerran ollaan :D Mutta en mä valita..
  12. jjuuli

Minimaha 35+0 täällä taas hei.. AnPellina, taitaa jäädä toiveeksi, että saatais teijät enää kiinni? :D
  13. jjuuli

Onnea ihanan pikkujoulutontun saaneille :heart: Täällä koettiin ekat tosi kipeät harjoitus(?) supparit viime yönä, voi hyvää päivää, että olen ihan valmis skippaamaan tuon synnytyspuolen jo nyt jonkulle muulle :D Eli kolmen aikaan kävin vessassa ja syömässä, sitten takaisin sänkyyn pyörimään...
  14. jjuuli

MLM Meillä kerrostalokaksio, joten en väkisinkään pääse 10m kauemmas vaunuista :) Täällä nähty myös ihan skitsoja unia mm. kuolleesta koirastamme, kuolleista ihmisistä tai muuten vaan utopistisista asioista, jotka eivät selity mitenkään esim. päivän tapahtumilla.. Pelottavaa. Myös vauvasta...
  15. jjuuli

Heippa ja hauskaa joulukuuta kaikille ja kiitos sille en-nyt-muista-kenelle joka blogiani mainosteli ja kehuikin edellisessä pinossa :D Täällä olotila parani selkeästi kun jäi töistä pois, ei supistele juurikaan enää ja nivuskivutkin ovat (päiväsaikaan) helpottaneet. Sen sijaan yöllä kyllä...
  16. jjuuli

34+0, mä alan heittämään jo toivon siitä, että saisin kunnon palloa minkä erottaisi talvitakinkin alta, mutta eipä se mitään. Hymyilyttää vaan, kun silloin sanottiin, että kyllä se sitten puolenvälin jälkeen alkaa kasvamaan.. :D
  17. jjuuli

~*~ Tammikuun Vauvat 2012 marraskuussa ~*~

Heippa tammikuiset, täällä olikin jotain sf-mitasta jo aiemmin keskusteltu, mutta en jaksanut millään lukea kaikkia viestejä :D Tänään siis täällä neuvolakäynti hiukan pelästytti, kun sf-mitta pudonnut taas.. Oli ensin yläkäyrällä (tosin harjoittelija mittasi), sitte putos keskikäyrän alle ja...
  18. jjuuli

Ollakko vaiko ei?

Mulla testi näytti ihan hailukkaa plussaa muistaakseni vielä joskus kp32 (omien laskujeni mukaan) kun kierto oli yleensä 28-30pv. Kp81 on kuitenkin sen verta pitkällä, että kyllä plussan pitäisi näkyä.. Vai mikä on kiertos pituus yleensä?
  19. jjuuli

Kiitos kehuista, siro ja pienihän tuo on, mutta olen kyllä onnistunut juuri sen takia stressaamaankin ;) Raskaus ei näy, kasvaako vauva, onko tämä normaalia.. Mutta eiköhän se tuolla kasva, liekö sitten vain pieni kaveri vai hyvin piilossa. Voin kertoa, että liitoskivut yms. ovat kyllä ihan yhtä...
  20. jjuuli

33+0 pikkupoikanen :heart:

Yhteistyössä