Hakutulokset

1. jjuuli

Blogeja?

Mulla blogi odotusajasta ja yleisesti elämästäni: 19 and pregnant :)
  2. jjuuli

Mistä noilla nuorilla äideillä riittää rahaa?!

Heippa immeiset, oli ihan pakko tulla kommentoimaan, kun mulle vähän vinkattiin tämmöisestä ketjusta. Suureksi yllätyksekseni löysin oman blogini tuosta "rikkaiden nuorten äitien" blogeista ja kylläpä laittoi hymyilyttämään. Ensimmäistä kertaa elämässäni olen rikas tai edes varakas, jee! :)...
  3. jjuuli

G: Vuodot raskausaikana

Mulla oli ajoittain tosi runsastakin (paljon runsaampaa kuin esim. menkkojen pahimpina päivinä) vuotoa viikoilla 11-15. Ensimmäiseen vuotoryöppyyn (kesto n. 4h) liittyi myös kipukouristus vatsassa --> km-epäilynä naistenpolille, mutta km ei kuitenkaan ollut.. Syy ei koskaan selvinnyt. Vuosin...
  4. jjuuli

Kirppareita Turusta?

PikkuSiili - tosi kiva ja hyvä paikka Mollamaija - keskustassa, kiva paikka tämäkin Kirppis-Center Manhattan ja Länsikeskus - Parhaat yleistavaran kirppikset, mutta tarjolla myös paljon lastentarvikkeita MiniMani - vanhan eurokirppiksen tilalle tullut yleistavarakirppis, itse ostin viime...
  5. jjuuli

Tyttö- vai poikamasu- kuvaketju :)

Tässä vielä iso kuva pienestä masusta, mutta siis poikahan meille myös luvattu niin kuin joku taisi arvatakin :) Tuossa kuvassa rv 29+5.
  6. jjuuli

Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Sori taas iso kuva, mutta tässä meidän masukki 29+5 :)
  7. jjuuli

Milloin paino alkanut nousemaan?

Mulla nyt rv30 ja painoa oli tullut viime neuvolassa 3,8kg, veikkaisin nyt jotain 4-5kg (ei ole vaakaa täällä kotona). Lähtömitat mulla oli 174cm/61,8kg. Itse olen välillä miettinyt onko paino noussut liian vähän, mutta tutut ja ystävät sanovat, että ole onnellinen. Eikä neuvolatäti tai...

Yhteistyössä