Ottakaa palstamammat mallia terveellisestä elämänohjeesta: ”Anne Kukkohovi 54 v hoitaa itseään seksillä – Miesten pitää olla 40 v vähintään”

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
”Kukkohovi myöntää olevansa sarjadeittailija. Aika ajoin hän tuntee itsensä jopa ”peluriksi”.

– Kesä oli villi. Eilen leffassa yhden kanssa, tänään osterimies ja huomenna dinneri kolmannen kanssa... En malta pysähtyä olemaan vain yhden ihmisen kanssa, Kukkohovi kertoo haastattelussa.

Kukkohovi puhuu myös seksistä. Hän kertoo hoitavansa itseään seksillä.

– Olen kova stressaamaan ja uiskentelemaan syvissä vesissä. Seksi maadoittaa minua. Se tuo minut takaisin ja saa tuntemaan, että kaikki on ihan ok, Kukkohovi jatkaa.”

IL

vierailija
Naiseni kanssa nautittiin 15 h sisään 3x kunnon rakasteluista ja nukuin viime yönä 8 h pötköön kun muuten unet jää yksin ollessa 2 h vähempään
Parasta lääkettä siis

Ei asuta saman katon alla

Miksi Johnny närkästyy aina jos nainen nauttii seksistä? Ja kuitenkin vaimon pitää pysyä aina anteliaalla päällä ja välillä voi vähän sattuakin
En närkästy. Ihmetteken vain median kaksoisstandardeja eli sitä, miksi naisen ja miehen samankaltaiseen toimintaan suhtaudutaan eri tavalla.
Mutta voinhan olla väärässäkin. Jos noin on, laittanet muutaman linkin artikkeileihin, joissa positiivisessa valossa kuvataan suomalaismiehen voimaantumista hänen kaataessaan naisia sänkyyn.
Toivotan siis Anne Kukkohoville liukasta jatkoa mutta samalla odottelen artikkeleitä, joissa toimittaja ihaillen kuvailee vaikkapa poliitikkomiehen elämää:
"Ville myöntää olevansa sarjadeittailija. Aika ajoin hän tuntee itsensä jopa ”peluriksi”.
Kesä oli villi. Eilen teatterissa yhden kanssa, tänään opiskelijanainen ja huomenna dinneri kolmannen kanssa... En malta pysähtyä olemaan vain yhden ihmisen kanssa, Ville kertoo haastattelussa.

Ville puhuu myös seksistä. Hän kertoo hoitavansa itseään seksillä.

Olen kova stressaamaan ja uiskentelemaan syvissä vesissä. Seksi maadoittaa minua. Se tuo minut takaisin ja saa tuntemaan, että kaikki on ihan ok, Ville jatkaa.”

vierailija
"Ville myöntää olevansa sarjadeittailija. Aika ajoin hän tuntee itsensä jopa ”peluriksi”.
Kesä oli villi. Eilen teatterissa yhden kanssa, tänään opiskelijanainen ja huomenna dinneri kolmannen kanssa... En malta pysähtyä olemaan vain yhden ihmisen kanssa, Ville kertoo haastattelussa.

Ville puhuu myös seksistä. Hän kertoo hoitavansa itseään seksillä.

Olen kova stressaamaan ja uiskentelemaan syvissä vesissä. Seksi maadoittaa minua. Se tuo minut takaisin ja saa tuntemaan, että kaikki on ihan ok, Ville jatkaa.”
Kamalaa! :eek:

Ville vankilaan 🚔🚔🚔

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Eikö meidän pitänytkään verrata keskenään samanlaisia juttuja? Nuoret nyt panee muutenkin keskenään, ei niistä juttuja tehdä.
Nuoret keskenään? Voihan se mies olla Kukkohovin tavoin 54-vuotias.... :cool:
Jostakin syystä monien naisten maailmankuvassa seksissä on erityisen tärkeää samanikäisyys, vaikka tuolla ei juridisesti merkitystä olekaan, jos puhutaan täysi-ikäisitä.

Yhteistyössä