Hakutulokset

1. U

Kesäkuiset

Jaaha. Taitaa jäädä lyhyeksi tämä meikäläisen ilo. Alkoi tulla rusehtavaa valkovuotoa/tuhrua. :unsure::(:(:(
  2. U

Kesäkuiset

@heikura79 Siis sulla on nyt jo ultra? Eihän se vielä mitään välttämättä tarkoita tuossa kohtaa, jollei sykettä näy, kun viikkoja vielä sen verran vähän (n)
  3. U

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Ei niihin herkkiin testeihin silti kannata kovin paljoa luottaa? Niiku mun tapauksesta jo huomasi. Ja onhan se ovis voinut olla sulla myöhemmin ja vielä on raskauskin ihan mahdollista!
  4. U

Kesäkuiset

@Santso Mulla taas vähän päinvastoin. Koko tän viikon nukkunu niin huonosti. Ei ole ylimääräistä väsymystä. Yöt ovat yhtä levotonta pyörimistä..uni ei tule ja jos nukahdan, niin herään keskellä yötä siihen, että sydän hakkaa miljoonaa. En tajua... Mulla oli viikko sitten viikonloppuna etovaa...
  5. U

Kesäkuiset

Mulla fiilikset vaihtelee päivittäin. Välillä on sellanen tunne, että ehkä tästä jotain hyvää voi seurata. Ja välillä on ihan luovutusfiiliksellä, että ei siellä kohdussa varmaan mitään ole, kun ei ole tämän enempää oireitakaan. Päivät matelee tuskaisan hitaasti. Rv4+6 (vasta)
  6. U

Yli 35 vuotiaiden vauvakuumeilua vuodelle 2019 & 2020

@Oliivipuu79 Kiitos kysymästä. Vähän hämilläni olin, kun plussasin viime viikonloppuna. Kauhea flunssa oli kahden viikon ajan, enkä huomannut oviskipujakaan siinä sairastelun keskellä.. joten kyllä tuli plussa vähän yllätyksenä. Onnellinen toki tämän ikäisenä saa olla, kun onnisti melkeinpä...
  7. U

Kesäkuiset

Eli sillon olis rv 7+2?
  8. U

Kesäkuiset

Millä viikoilla sulla on eka neuvola?
  9. U

Kesäkuiset

Minä oon imettänyt esikoista, kun aloin odottaa kakkosta. Esikoinen oli 9kk, kun tulin raskaaksi. Yksi vuotiaaksi asti imetin, olisin jatkanut pidempäänkin, mutta maidon tulo alkoi hiipua ja esikoinen vieroittui.
  10. U

Kesäkuiset

Jos tää mun raskaus tästä etenee. Niin jokseenkin luulen etten kesäkuuhun asti pääse. Kaks edellistä lasta on syntyneet rv 36. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Yhteistyössä