Hakutulokset

1. U

Kesäkuiset

Mikä siellä tilanne?
  2. U

Kesäkuiset

Minä tuun nyt kertomaan kuulumisia. Listalle en edelleenkään takaisin halua, mutta käyn kyllä välillä lukemassa teidän kuulumisia täältä. Mullahan oli alussa supistelutuntemusta ja selvät raskausoireet. Jotka sitten lopahti rv 4+6 tietämissä jolloin alkoi se rusehtava tuhru, kerran tuli myös...
  3. U

Toiveena vauva 2017-2018

Hcg 8200 rv 5+5 että kai siellä jonkun aikaa on joku hormoneita kehitellyt. Nähtäväksi jää, että onko laskenut vai noussut maanantaina. Ja tiistaina ehkä lääkäriin. Monta päivää oli tuhruttamatta. Tänään taas tuli vaal.rusk. vuotoa. :(
  4. U

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä odotellaan yhä kohdun tyhjenemistä. Rv 5+5, kohdussa ruskuaispussi. Hcg-kontrollit vielä varoiksi tänään ja maanantaina. Sitten lääkkeellinen tyhjennys. Nähtäväksi jää, että mitä sen jälkeen tapahtuu. Uskaltaako enää yrittää, vaiko eikö.
  5. U

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

On tutkittu silloin, kun oli ne kolme peräkkäistä keskenmenoa. Mitää syytä ei ihmeemmin löytynyt. Kilpirauhasarvoissa ehkä oli pientä häikkä. Kaikissa keskenmenoissa ehdittiin nähdä sykkeet. Keskeytyneitä km kaikki, kaavittu. Nyt on edelleen tämä viimosinkin km kesken. Pariin päivään ei oo...
  6. U

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pahoittelut km:sta. Jos jotain positiivista yrittää hakea, niin onneksi tyhjenee itsellään. Muuta hyvää tuossa ei sit olekaan. Keskenmenot on syvältä :( Itse yhä odottelen vuotoa, joka tuskin itsellään alkaa. Kohta viikon verran oon tiennyt ettei kohdussa enää mitään kasva, muttei tule itekseen...
  7. U

No noin rv 3+5 tuli selvä plussa pc:llä ja digillä. Ja kaikki klassiset raskausoireet. PC:n viiva tummui ja rv 4+5 oli testiviiva tummempi kuin kontrolliviiva. Mutta silti yksi kerrallaan raskausoireet katosivat ja alkoi ruskea tuhru. Välillä ollut supistustuntemuksia. Eli keskeytynyt...
  8. U

Kesäkuiset

Voi ei. Sinullekin. Käynnistyikö spontaanisti? Mulla yhä vaan tuhrua ja odottelen tuleeko pois itsekseen vai tarviiko vauhditusta. Psyyke kovilla. Voimia sinulle <3
  9. U

@Charlotte82 Mulla oli kans nyt plussaamisen aikoihin tota maidon herumistuntemusta ja rinnanpäät arat. En muista, että olis aiemmissa alkuraskauksissa ollut. No..harmi vaan noi tuntemukset loppui sit viikonkuluessa. Toiv. sulle tulee pysyvä plussa.
  10. U

Toiveena vauva 2017-2018

Aina on jotain minkä vuoksi tuntuu, että tunnit ja päivät matelee. Oviksen odottelu..piinailu..testailun odottelu. Mut nyt tuntuu kyllä erityisen pitkältä nämä mun päiväni. Vaal.pun. tuhrua yhä. Viikot olis 5+1. Alkais nyt tyhjenemään itsellään. Ei meinaa psyyke kestää tätä odottelua. :( Ja kun...
  11. U

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

Ehkä minäkin tuun tänne kirjoittelemaan. Sais jotenkin ajatukset jo tulevaan. Vaikka en kyllä ole ihan varma, että mahdanko edes haluta enää yrittää. No, sen näkee sitten, kun saa tämän viimeisimmän km:n hoidettua loppuun. Eli minulla ensin kaksi lasta, sitten kolme perättäistä keskeytynyttä...
  12. U

Voisko se silti olla haamu/plussa? Jos testiajalla tuli värillinen viiva. Mulla kävi herkkien one stepien kanssa vähän vastaava. Testiajalla oli haamu, joka sit katosi ja jäi harmahtava viivanpaikka. Toisella testillä (pc) oli jo seuraavana päivänä selvä plussa.
  13. U

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Nono..eiköhän siellä kaikki kunnossa ole. Yk 3 vasta teillä kuitenkin aluillaan(y) Imetys ja sen lopettaminen varmaan vaikuttivat hormoneihin nyt jotenkin. Ja ehkä tärppää nyt kun sekin on ohi. :) @tänttähäärää Tsemppiä. Ja toivottavasti pääsisitte tutkimuksiin.
  14. U

Toiveena vauva 2017-2018

Ei tää kyllä mitenkään voi jatkua. Viimeinenki oire katosi viime yönä. Oli kyllä taas vähän erilainen alkanut raskaus mun historiassa. Rv 4+0 oli jo hyvin etova olo, turvotus, jatkuva vessahätä ja rinnat kipeät. Etovaa oloa ja rintojen arkuutta ei ole ollut missään raskaudessa muistaakseni noin...
  15. U

Toiveena vauva 2017-2018

@fnn Kiitos tsempeistä. Mutta kyllä ne oireet tässä vaiheessa kuuluu lisääntyä, eikä kadota. Kyllä sen vaan vaistoaa, ettei kohdussa ole enää elämää. Toivottavasti tällä kertaa menis ihan spontaanisti kesken, kun kolme kertaa aiemmin on jouduttu kaavintaan. Tässä jo katseet yritän kääntää...
  16. U

Kesäkuiset

@Helmut Tiedän, että vuoto voi olla normaalia. Ja oireettomuuskin. Mutta oireiden katoaminen vuodon kera ei ole. En nyt pysty tänne enää kirjoittelemaan. Joten ottakaa nyt vaan pois listalta :love: Siirryn takaisin kuumeilupuolelle. Kiitos seurasta :) Ja ottakaa muut rennosti. Se että mulla on...
  17. U

Toiveena vauva 2017-2018

Jaahas. Mä taidan palailla maitojunalla tänne takaisin. :( Eipä se viivan vahvistuminen vahvaksi takaa yhtään mitään. Tänään olis ollut rv 5+0. Oireet hiipuivat hiljalleen tässä viikon aikana ja viime yönä alkoi jo tulla vaal.pun. vuotoa. Nyt kauhulla odottelen kipuja ja vuototulvaa. Ja pitäis...
  18. U

Kesäkuiset

Minut voi poistaa listalta. Rusehtava tuhru muuttui vaaleanpunaiseksi ja oireet kadonneet. Roppakaupalla tarrasukkia teille muille :love: Untuva79 4lasta 4km
  19. U

Vaihda ovistesteihin, pääset jatkamaan testailua :)
  20. U

Kesäkuiset

No,tiedän. Mutta nyt on raskauoireetkin vähentyneet ja sellanen olo etten raskaana ole. Mulla neljä lasta ja kolme keskenmenoa. Joten taidan vetäytyä nyt taustailemaan, kunnes näen miten käy. Tsemppiä teille muille <3

Yhteistyössä