Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään 2012

Pikkumy :( Meillä miehen firmalla meni pari vuotta sitten aika perseelleen. Loppui kun seinään alihankinta hommat. Eli tulot tippu nollaan ja kuitenki työmiehille piti maksaa palkat. Samoin parhaimmillaan 5000 euron alvit. yhelle kuulle. Viime vuonna otettiin laina laskuja varten ja sen...
  2. M

Ei voi olla sattumaa, että kun olen nyt ollut 2 päivää

Ei voi sulkea pelkästään verikokeella pois. Ensin tehdään verikokeesta vasta-ainemääritykset ja sen jälkeen gastroskopia. Gluteenitonta ruokavaliota ei saa aloittaa ennen gastroskopiaa, muuten ei välttämättä näy siinä, kun suolinukka alkaa jo parantua. Keliaakion kestää syödä puhdasta kauraa...
  3. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Mie olen jo valmiiks paniikissa ton imettämisen kanssa, kun tissit on jo nyt helvetin kipeät. Ja viikkoja kasassa vasta 11+2 :) Maanantaina selviää tulevaisuuden suunnitelmat. Pitäkää peukkuja, että koulupaikka irtoais. Mielellää ykkösvaihtoehdosta, kun kakkosvaihtoehto lopetaan ton...
  4. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Justiinsa älysin, että pitäis alkaa jännittään, ko maanantaina tulee amkiin yhteishaun tulokset.. Saapas nähä mite tytön käy! Ukko läks iltarientoihin. Oli kovin levottomana tuossa ja pyöri ees kahtaalleen ja sitte varovasti ehotteli, että josko hän lähtis.. Sanoin, että olenki tässä jonku...
  5. M

Tammikuun tuhisijat 2013 *KESÄKUU*

Ostelusta itse en osta mitään vielä. Ehkä nt-ultran jälkeen alan katselemaan. Mulla on aivan kaikelle budjetti n.500euroa. Siihen sisältyy siis aivan kaikki. Sänky ja lipasto vaatteille. Vaunut meillä jo oliskin. On pikkuveljen vanhat eli n.6 vuotta, mutta ehyet neutraalikangas jne. yhistelmät...
  6. M

Pokusaj mie vähä lueskelin siihen malliin, että olivat perustamassa siksi toista ryhmää, kun alkoi keskustelu olemaan siihen malliin että otetaan mukaan tyyliin vaan 55 tyyppiä ja jossei jaksakaan koko ajan kommentoida nii pistetään pihalle. Mutta nuo seikathan selveni onneks jo pois :)...
  7. M

Aby mulla on kans ektopiaa, vaikka tämä onki eka lapsi mulle. Ei kyllä mitää verta oo koskaan tullut. Paitsi sillo, ko oli joskus clue-soluja, mutta sillon kävi muutenkin kipeää. Anu tunnustan kärsiväni samasta vaivasta. Käyn joka päivä vessassa tarkistamassa, ettei vaa olis verta se vuoto...
  8. M

Tine ei siinä mitää häpeemistä ole! Mulla itsellä ei monestikaan ole vaan tarvetta linkille ulkomaailmaan. Nyt tän vauvantulon kautta ehkä niinki on tarvetta, mutta aiemmin olen pärjänny parhaimmillaan kaks-kolme kuukautta kotona ihan ittekseni, kun opiskelukamut lähti pois paikkakunnalt ja mie...
  9. M

Äiti soitti se suostu tulemaan hakemaan mut. Kyseli samalla jäänkö yöksi.. Epäilen, että se yrittää sysätä mun niskoille illaks lapsenvahtihommia ;) Sanoin miehelle, että meen sinne, että jos tulee tänää kotiin ni hakee mut illalla kanssa, muuten jään yöksi. Olen hyvin kärttyisellä tuulella...
  10. M

Hennu miehä olen kokoajan niinsanotusti lomalla, nii ilmankos olen koko ajan ko perseelle ammuttu karhu :) Meilläki oli suunnitelmissa mökille miehen kanssa kahestaan vaan ei taas tullu mitään siitäkään. Josse ukko ei oikeasti tule huomenna kotiin niin soitan appiukolle ja latelen sille...

Yhteistyössä