Hakutulokset

1. M

Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Öömm. Lapsellisuus asioita en itse aio koskaan keltään.kysyä, muistan kuinka paskaa oli kun yritti 2 vuotta ja mitään ei tapahtunut. Kaikki vaan uteli.. Häät. En tiiä mennäänkö koskaan. Maybe, maybe not :) Nt-ultra. Kehuttiin tulevan.äidin positiivista asennetta. Kysyin vain, että onko se...
  2. M

Esikoista yrittämään 2012

Valtakunnassa jälleen rauha maassa. Hennu joo miehen siskot oli sitä mieltä, että ultrahuoneeseen mukaan vaa lapset. Mies sentää ois jättäny ne odotushuoneeseen.. :) Pikkumy Mie tiiän yhen jolla ei onnistunut millää lapsen saanti ja muutenki paska parisuhde. Löys äkkiä uuden miehen ja...
  3. M

**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~

Joo mutkia matkaan. Lapsenlikka peru yllättäen ( miehen sisko) kun hänellä nyt yhtäkkiä onki menoa. Kiva ko ilmotat illalla ettei voida poikia ees mummolaan viiä. Aamulla olis se nt-ultra.. Soitin toiselle miehen siskolle. Nii arvatkaas mitä ehotti?? että ottakaa pojat mukaan, että mukava...
  4. M

Vaunut saadaan mun veljen 6-vuotta vanhat emmaljungan yhdistelmät. Oli vaa yhellä käytösä, yks neppari o rikki ja päällinen pestään nii on hyvät. Kaukalo Ostan varmaanki veljeltäni, se taitaa olla Craco vai mikä nyt onkaan, sillä telakalla. Sen tyttö o nyt 6kk, ja menee sille soppelisti...
  5. M

niina85 mulla on ne seabandit, mut ne on.nii tiukat että.mulla painuu ranteisiin mustelmat joten en viitti koko aikaa käyttää :)
  6. M

mircea siehä voisit huomenaamulla tehdä.
  7. M

Äiti just puhu, että sillä o kans särkeny päätä tyyliin koko ajan.. Niin ja oksettanu siihe asti että liikkeet on alkanu tuntemaan.. Eli 5-6 viikkoa oksentamista eessä ja tod.näk. Se puoli vuotta päänsärkyä. :)
  8. M

mircea IASSAS ELI IT'S ALL SHIT SHIT ALL SHIT :)
  9. M

Joo tyttö seon. Kiinalainen sano. Jahka joskus jaksan mennä kotiin jos siis joskus jaksan niin teen sen soodajutun. :)
  10. M

Laittakees sen.kiinalaisen kalenterin.linkki oon hukannu sen. :) Paljompa tuolla ukola kiinnostaa olenko kotona vai en.. Ei oo tullu ees viestillä.kyselyä.missä olen. Ei paljoa vissii kiinnosta. Täällä vaihteeks särkee päätä ja oksettaa.. Kivakiva.
  11. M

tyttötenonvarrelta näimpä:) tuo o nii laiska ja saa mitn aikaan, että jos tämmöinen pikkuherättely sais vähä havahtumaan :)
  12. M

Riita poikki ja voita väliin! Miehä aloitin koko kamalan pomemiikin kun sanoin että tekee mieli tupakkaa. :) Meillä.on kotona vaihteeks riita.. Kyllästyin, ko yks on niin lapsi kun häneltä o revitty hammas.. Eikä se koskaan kuuntele ja saan olla niinku joku vitun papukaija.. Jättää kaiken...
  13. M

pikkumy voimia! mircea noo meillä tuo ukko ei ole siivonnu koskaan sinä.aikana kun ollaan oltu yhdessä. Olen itseasiassa oottanu yli vuoden, että eteisen tippunu naulakko laitettas takaisin seinälle.. Sanoinki tyypille jo aikaa sitte että koska haluat elää 50-luvulla niin saat itte maksaakin...
  14. M

magicarnie Joo ja ukko o melko raskauspoliisi. Se varmaa lukitsis mut kellarii jos kuulis, että olen polttanu.. Yritän nyt sinnitellä. Olen tänään siivonnut, niksan tuskissani. Älä hae sähkötupakkaa, tiiä mitä paskaa siitä saat! Kun ei ole kunnolla tutkittu. Mulla oli se ja siinä luki ettei...
  15. M

Mulla tekee edelleen mieli ainoastaan tupakkaa. Aivan perseestä tämmönen. Miksei se vois oksettaa minua??? Äsken oli jo aikas lähellä mutka läheiselle ärrälle.
  16. M

ANU STEP AWAY FROM THE DOPPLER! Mie sain vasta tällä viikolla eka kerran kuuluviin. Ja eilenkin yritin taas vaikka kuinka kauan en saanu kuuluviin. Ne o vikkeliä sinttejä liikkumaan, on niin tuuripeliä sen kanssa höösääminen. Tissit on ku tiiliskivet. Painaa ja on helkkarin kipeät. Ihanaa...
  17. M

LeenaT Saapas nähä. Mies ei meinaa ottaa selvää. Mie meinaan heti tietenki ottaa selvän ;) Veljentyttö sanottiin pojaksi, mutta sitte paria viikkoa en la. ultrassa selkis, että tyttö. Ne ei oikee tienny sitten, että kumpi sieltä tulee. Sanoivat, että uskoo ko se syntyy ;) En tiiä miksi mulla...
  18. M

another meillä on jo asiat reilassa. Ei olla rikkaita, mutta toimeen tullaan. En koskaan kovin rikkaaksi ees halua, kun olen ikäni tottunut siihen, että jos jotaki isoa haluaa nii sitä varten säästetään ja harkitaan :)
  19. M

Mie näin viime yönä unta pojasta. Se oli kyl jo vuoden ikäinen. Muutenki näen aivan ihme unia nykysten. Kovin lennokkaita ovat. oottelen et kolmosella alkais tuo Hugh Grantin ja Drew Barrymoren elokuva ;)
  20. M

Ei voi olla sattumaa, että kun olen nyt ollut 2 päivää

Eiku just niellään se letku :) Itsellä on tosi paha yökkäysrefleksi, mutta olen kaks kertaa tuossa käyny ja ei ole pahemmin jääny kaivelemaan homma. Mahalaukkuhan on iha tyhjä nii ei ole ees mitä oksentaa. Rauhassa vaan hengittelee :)

Yhteistyössä