Hakutulokset

1. K

Adoptiolista

A-ERIKA: N38/M31 Lapsettomuustausta. Adoptiovalmennus loppusilausta vaille valmis. Siirtyminen sijaisvanhemmiksi mielessä. Loppulausunto annetaan elokuussa. A-ML: N25/M29, Lapsettomuustausta, Kotimainen adoptio, 2.neuvonta 12/2012 DRAUMSYN N33/M32, 1 biolapsi, 2 adoptiolasta. Yrittää...
  2. K

Adoptioneuvonta alkaa 2012

Liliales kiitos tiedosta, mä niiiiiin toivon et ootte seuraavassa kokouksessa... Kashmir kiitti linkistä, kuulostaa omaankorvaan hyvältä ku ollaan just sn-lasta ajateltu. Tuli mieleen et voiko olla niin et osan sairauksista hyväksyy ja sit kuitenkin ois mahis saada terve jos esim...
  3. K

Tervetuloa joukkoon kaikki! Tosiaan niinkuin jo ehdittiin sanoa että määräaikaisuus ei ole este, ja alakohtasiakin on, yirtty plussaa jos vakkari paikka jommallakummalla. Neuvonnan aikana moni asia selkeytyy ja alun suunnitelmat muuttaa muotoaan. Sallisuo ny alko jännään kuei meilkää oo...
  4. K

Lady Gigi onnea täältäkin ekaan neuvontaan...helppo täältä ny huudella että älä jännitä niinkuin mäkin sain tsemppiä aikanani mutta kyllä jännitti ja jännitti kaikkea ja ihan hullujakin pelkoja. Moneen uneen esim. Tuli nää et oltiin vääränä päivänä tönöttään siä :) Sallisuo hei hienoo et...
  5. K

Liliales mä oon niin sun tiimissä, siis pitäähän aikaa kuluttaa ja sittenkun on ns.tosi kyseessä niin hyvä jo tietää tarjonta ja jotain olla. Ja tosiaan taloudellisesti kannattaa, se voi olla se syy mikä menee ehkä miehelle läpi :) ja meil kans toi mies on et rauhassa ootellaan...mulla ois pari...
  6. K

Täällä tehty vikat tehtävät loppuun..miehellä tosin vähän uupuu..mutta kyllä nekin varmistuu. Kuten tiedettiin jo etukäteen niin kaikista vaikein on tuo kirje. Itselle jo todella hankala laittaa paperille sanoja ja sitten vielä kun tuo mies ei mikään Runeberg ole, mutta jos yrityksestä pisteitä...
  7. K

Polkka Mä muistan kanssa sen parin kuukauden odottelun ekan neuvonnan jälkeen, tuntu niiiiiiiiin pitkältä ajalta ja vielä ootti kesää ja kesälomaakin. Nyt meillä kesätauko menossa,mutta vimppa neuvonta ois tuloillaan (jos kaikki menee hyvin). Liliales Kiitti vinkista, Valviran sivut koluttu...
  8. K

Hirvittääkö teitä koskaan?

Noh mä en hirmusesti osaa sanoa noihin jenkkisivujen kokemuksiin. Riippuu perheestä, mutta kyllä siellä vähän sitä että ne ei väldisti tiedä mihin lähetty. Esim. yks toimisto oli että pari kertaa puolen tunnin keskustelu ja nippu papereita täytettäväks. Niin heillä ei väldisti oo ollu...
  9. K

Piakatarina me käytiin just Interpedian kiinan sn-ohjelmasta vastaavan kanssa juttelemassa, ja hän oli aivan ihana. Vastaili kysymyksiin ja kertoi just öisestä matchaamis operaatiosta (listat tulee suomen aikaan yöllä joten yötyöks menee). Maanmainio tervetuloa joukkoon. Noita varmasti ehtii...
  10. K

Miten te jaksatte odottaa

Vuosi adoptiojunan kyydissä ja jo nyt ollu heikkoja hetkiä, että en voi kun hattua nostaa pitkämatkalaisille. Ollaan yritetty pitää vaan eloa yllä ja olla iloisia kaikesta mitä matkan varrelta tapahtuu, mutta rankkaahan se on. Toive äidiksi ja isäksi tulosta on se mikä pitää käynnissä. Myös...

Yhteistyössä