Hakutulokset

1. K

Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

Ihanaaa!!!!! Hieno juttu, sitä on aina iloinen lapsiesityksestä koska se tuo toivoa :)
  2. K

Adoptioneuvonta alkaa 2012

Ii55 hyviä pointteja. Meillä just yhdessä katsottu ja jotenkin en ajattele että lähdettäs tervettä hakeen,koska me tiedetään että tiettyihin erityistarpeisiin meillä on valmiudet ja kokemusta lähipiiristä. Ei lähdetä ruksaan että ajateltas että näin ns. Nopeammin vaan oikeasti että mihin...
  3. K

Kashmir kiitos, toi selvens jo paljon. Mites toi voidaan harkita kohta? Pitää sisällä? Mä luulen että me yritetään tehdä joo ei linjalla koska tiedän et jos siinä vaiheessa ku ne soittaa lapsesta et ois niin harkinnat jo tehty :) en tiiä vai kysyykö ne niiku ilman mitään tietoja lapsesta et...
  4. K

Gigi kiitti vinkistä,samalla tuli kurkattua lapsitietopalsta ja ihanasti oli esityksiä tullu. Etiopian tilanne kiinnostais kovasti. Jotenki tota katoin niin tuntus että lapsia ois tullu viime vuotta vähemmän vai tuntuku se vaan,kaksi thaimaan esitystä lämmitti kovasti mieltä ku siä ollu pelalla...
  5. K

Mouse77 tervetuloa ja teillähön on neuvonta jo hyvässä vaiheessa :) en usko et määräaikanen vaikutaa varsinkaan hoitoalla missä töitä piisaa ja jos toisella vakipaikka. Se että muuttaa töitä nii saattavat kysellä,meillä ainaki sanotti et työ,koti ja muut asiat suht vakioina ois jees prosessin...
  6. K

Juu ja vaik ns tervettä ni aina voi tulla ilmi vaik mitö,tiedän suomeenkin tulleen statuksella terve ja hakumatkalla huomattu että ei näe kunnolla. me ollaan sn puolelle ns suuntautumassa ja tiedetään et diagnoosi voi helpottua tai pahentua tai olla oikea. Lisäksi psylogiset ongelmat voi tulla...
  7. K

Aivan ihana uutinen. Me ollaan vasta odottomassa vimppaa neuvontaa ja E-A haaveissa niin aina lämmittää nää et jospa meillekin se puhelu tulee :) koskas hakumatka? Saako kysyä kauan kesti luvasta?
  8. K

No hienoa kuulla..interpedia lomalla heinäkuun ja E-A:ssa kesällä vissiin se joku tuomarikin lomalla niin kieli pitkällä täälläkin odotetaan monta esitystä tulee koska se vaikuttaa meidän jonotukseen :) Täällä aloitin HYVISSÄ ajoin kerrankin jo ennen lomalle pääsyä (vaikka se oli se...
  9. K

Juu ei se niin karmivalta kuulosta mutta silti :) ja aina toi jacpotin mahdollisuus tuo hymyn huulille :) vaikka todennäköisyydet tiedossa...toivossa on hyvä elää sano lapamato. Liliales Mä oon kanssa sun kanssa pessimisti vaikka pitäs olla positiivinen mutta ei...noh me ei olla ns. ekassa...
  10. K

Jets...mutta eniten mua hirventää toi valvira ja luvan saanti siis jos noi odotusajat pitänee paikkasa vasta ensi vuonna ja mikä sitten tilanne :) Mutta toisaalta ei auta alkaa pelkää, mennään vaan..toisaalta voi haaveilla jackpotista eli nopeutumisesta... Onkohan kaikki kesälaitumilla jo...
  11. K

Meille sanottiin palveluntarjoajalta että ku kiina ihmiset kävit jokunen kuukausi sitten vierailulla normaaliohjelmasta laisinkaan ja sanoivat että kiina ohjelma vähän niiku haudattu vaikka mitään virallista olekaan. Ei suosittelisi sitä kellekään. Edes jenkit ei rahoineen saa lapsia. Pela...
  12. K

Interpedialla kerrottiin että etelä-afrikka ollu se 1 +1 mutta nyt ollut 3 vuotta, toiveikkeita että vähemmän. Uusia saa lähettää aina kun vanhoille tulee lapsiesitys. Erityistarve lapsia mahdollista saada nopeammin. Bioäidit osallistuvat enenemissä määrin lapsen perheen valintaan joten joskus...
  13. K

Lady_Gigi hyvä hyvä, hienosti saitte ajan! Ny se lähtee Liliales Toivotaan että paperit tulee pian ja mä toivon että se huhuttu 4kk onkin kaks tai vähemmän :) Niin toivosin teille lupaa! Töissä täällä ja meillä ei uutta adoptiorintamalla. Puhuin Interpedian E-A kanssa ja se alkoi yhä vaan...
  14. K

Juu meilläkin tarkoitus mennä lastenlääkärin juttusille. Tarkotan tällä sitä että pientä lasta sn-lapsen kohdalla että mitä parempi mitä pienempänä pääsee hoitoon. Sydänviat on korjattavissa ismpanakin mutta osa vioista tarvii leikata pienenä ja monet tänne tulevat sydänlapset on ns...
  15. K

Lilales ahaas hyvä pointti toi 0-2 et tarkottaa 2+ me ollaan ajateltu että alle 2v joten pitää tarkistaa että puhuttiinko samaa kieltä. Varskin me ajatellaan että jos sn-lapsi niin olisi ihana saada lapsi mahdollisimman pian hoitoon,esim. Monet sydäviat leikataan alle 1v ainakin mitä lukenut...
  16. K

Adoptiolapsen haluaminen ei sulje biolasta pois, mutta prosessit samaan aikaan ei ole hyväksi. Luin just amerikkalaista juttua että synnytti vauvan ja kolme kuukautta sen jälkeen adoptoi, niin ei kyllä siinä kohtaa kumpikaan lapsista saa tarvittavaa huomiota, mun mielestä. Itse en pidä eroa...
  17. K

Mä oon vähä samoilla linjoilla että ihmiset käsittelee asiat erilailla ja eri aikoina. Adoptioprosessi on pitkä ja rankka ja siitä,saa enemmän jos ei haikaile biotärppiä tai ei aina näin mutta pääsääntösesti, kahta isoa prosessia ja normi elämä niin voi vähän voimavaroja viedä. Mutta oma...
  18. K

Täällä valittu nyt tuo palveluntarjoaja ja se on interpedia. Kiinan sn ja E-A molemmat siellä niin se tuntui jotenkin luonnolliselta ja kiinan sn työntekijä oli tosi mukava kun käytiin siellä. Turistiin niitä näitä ja kertoi prosessista. Odottelu on 2kk jopa kahteen vuoteen riippuen siitä mitä...
  19. K

Mä eilen vastasin tänne pitkästi ja kone tilttas ja en saanu postattua eli meni hermot :D eli Liliales olisin kovin kiitollinen jos sais tietoa lomakkeesta. Johannan matkakuulumiset oli niin HELMI <3 Alko miettiin että jos se mies vähän painas päälle että sais tehdä etänä :) konehan kulkee...
  20. K

Kotimaan adoptio

AIVAN ihana UUTINEN!!! Kerro lisää tunnoista jne. Onko ihan se 2kk?

Yhteistyössä