Hakutulokset

1. K

Adoptioneuvonta alkaa 2012

Aivan mahtava uutinen ja onnea ny!
  2. K

Kivaa että uusiakin naamoja löytyy täältä :) Täällä tosiaan ollaan niin odotus-modessa eikä suinkaan Joulupukin :) Joulupukki kyllä tulee ennen meidän Valviran käsittelyä, mutta onpahan Tammikuullekin mitä odottaa..vaikka just nyt ei tunnu siltä vaan sais tulla jo se lupa..mä kyllä luulen että...
  3. K

Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

Ihana kuulla, onnea hirmusesti, onkos minkälainen odotus et pääsee hakeen tyttöä kotin?
  4. K

Adoptioneuvonta alkaa 2013

Ihana lukea et uusia mukaan junaan, itse näihin aikoihin viime vuonna taisin pistää pystyyn 2012 ja nyt odotellaan valviraa. Kyllä tuntu aika pitkältä mut nöin se vaan etenee.
  5. K

Adoptiolapsen identiteetti

Meillä on tarkoitus kuljettaa Suomea ja syntymämaata mukana, se miten riippuu myös lapsesta, jos esim. Kiina ois maa niin just kieltä tai harrstuksia sieltä. Itsenäisyyspäivä ja jotain muita juhlia varmasti elämään.
  6. K

Huomasin just et kakkoselta tulee tänään Intiasta adoptoidusta Sunitasta, hänet olen nähny monesti adoptioperheet ry:n lehdessä, pitää katsoa.
  7. K

Adoptiolista

A-ERIKA: N38/M31 Lapsettomuustausta. Adoptiovalmennus loppusilausta vaille valmis. Siirtyminen sijaisvanhemmiksi mielessä. Loppulausunto annetaan elokuussa. BLUEMAMI: N35/M37 Yksi biologinen lapsi, odotetaan pääsyä Oulun Pelan neuvontaan, mielessä kv-adoptio. A-ML: N25/M29...
  8. K

Liliales Te ootte ny si virallisesti odottajia...mä pidän peukut pystyssä että jackpot tulee aiemminkin kuin uskotaankaan. Polkka Varmasti vaikea päätös, mutta hyvä että miettii ja tekee vaikeatkin päätökset. En tiedä mikä tilanne teillä on, mutta onnea elämänpoluille! Sallisuo Onpas...
  9. K

Kotimaan adoptio

Esse:aivan ihana uutinen!!! Kuinka kauan teillä oli odotus?
  10. K

Niin unohtu, mites Liliales?
  11. K

Kiitos Kashmir! Meillä neuvonta oli viisi kertaa, joista neljään tuli tehtävät + lukukerta. 8kk neuvonta ja puoltoista kuukautta menee tohon lukukertaan. Marraskuulle kulu aika sovittu, ja katsoin että joulukuun 18 vika valviran kokous. Soittelin palveluntarjoajalle, että miten edetään niin kun...
  12. K

Kiitos Liliales neuvosta, laitoin postia ja sain oikean koodin. Sitten tilattiin ne ja ei oltu laitettu että mitä mikä kaupunki tai viranomainen pyytää niitä niin saatiin lisäselvityskirjeet. Vastasin sähköpostilla ja laittoivat nyt uudet tuleen. Joten kaiken jären mukaan ensi viikolla täällä ja...
  13. K

Meillä ei ole lapsia mut meillä kaikki kovin iloisia että tällä tiellä. Mä olen sitä mieltä että lähipiirille kandee kertoa pian,koska meillä ainaki sitä kysyttiin aina neuvonnassa että kelle ootte puhunu ja miten suhtaudutaan. Jotenki tuntuu että ottaa läheiset mukaan tähän odotukseen vaikka se...
  14. K

Liliales JEE!!!! Mä kävin vkl:na päivittäin useamman kerran kytistään että kuin kävi...vähän jännitti..ny ootte sitten virallisesti odottajia :) Mites homma etenee tästä? Meillä odotellaan että tulee noi viranomaisjutut ja sitten homma etenee...
  15. K

Onpas kökkö juttu Sallisuolla toivotaan että sossu kirjottas pian. Täällä jännätään Lilialesin lupaa... Onko huomiselle Pelan luennolle erityistarpeista menossa porukkaa? Itse odotellaan noita viranomaispapereita ja sit ne postissa pelaan ja sit ei muuta ku lukeen...
  16. K

Kiitoksia :) mä en osaa jännää ihan hirveesti sitä kotiselvityksen lukua ku niin avoimesti sossu meille puhu ja alusta asti sanonu et ei tuu mitään yllätyksiä sieltä et hän kyl kertoo. Ton yrittäjyyden ymmärrän ku voi olla nihkeetä siihen suhtautuminen vaik periaatteessa sil voi tienaa viä...
  17. K

ladyGigi ihanan ajoissa te ootte, mites meni miehellä tehtävien teko? Meillä aluks oli haastetta mut ihanasti se ne vääns... liliales aivan mieletöntä et ootte ens viikon kokoukses, niin on peukut pystyssä. Kuinka kauan meni siitä ku kotiselvitys valmis niin kokoukseen? Sit tosiaan tuossa...
  18. K

Tervetuloa mukaan Poni_06! Juu lapsiluku voi rajoittaa, mutta varmasti löytyy maita mihin voitte suunnata, ja rajoittaahan moni muukin tekijä maita. Liliales mulla peukut ja varpaat pystyssä että teille lupa heltiäis tosta vaan ja hienoa, että ei tarvi tota ehkä muuttuvaa työkuvioo alkaa...
  19. K

Sallisuo no onpas kyllä kumma että se oli sinne laitettu ja silti. Mä olen sitä mieltä, että adoptio on tapa perustaa perhe siinä missä biokin ja miks sitä pitää kyseenalaistaa jos niin tahtoo (siis toki keskustella jne, mutta jos vuoden neuvonnan läpi käy niin kyllä se kai on mietitty) . Ja...
  20. K

Siis ei ole todellista. Onko teillä niin et ei hoitotaustaa tai ootte vaan päätynyt et adoptio on teidän perheen tie perustaa perhe. Mut siis miten lautakunta tommosta voi ees olettaa et ei oo tullu puheks. Oliko teillä pelan kautta neuvonta? Maanmainio: ootteko mistäpäin et onko neuvontaan...

Yhteistyössä