Hakutulokset

1. N

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Tupakointi mä kun sain tietää olevani raskaana poltin vielä hetken, vähensin TODELLA paljon noin 3-4 tupakkaa päivässä. Nyt olen ollut 3KK täysin savuton, mutta kyllä nyt on alkanu viimoisen kuukauden päivät tekemään ihan älyttömästi tupakkaa mieli :/ Mutta kovana aijon pysyä, enkä tupakoi...
  2. N

17v yksinhuoltaja ja rahat loppu.

Jaaa miksi ei kehtaisi? Kyllä mä vaan kehtaan, sieltä löytyy useasti kaikkee kivaa niin itelleni,kotiin kuin pikkuisellekkin :) Itse ainaki tykkään kamalasti kuluttaa aikaa kiertelemällä eri kirppareita (:
  3. N

Voi vitsi mä oon jotenkin niin joulu henkinen ihminen, että odotan enemmän ku mitää jotta saatais LUNTA tänne vantaallekki =) ! Huomenna pääsen viemää kelan paperit kelaan ja sit ei muuta kun mamma pakkausta odottelemaan kauanko sen saapumises yleensä kestää? :O Ja päätettiin tänään, että...
  4. N

Joo siis tikulla ne on vasta ne protskut kattonu, tnä joudun lopettaa tossa 7-8 aikaa syömisen, että huomen aamul pääsen sit ihan labraan asti! No siis ne hoitaa sen mahdollisen raskaus myrkytyksen sit sen mukaan, miten pitkälle se on menny, mut mun mielestä OMASTA mielestä siis mun olo on...
  5. N

Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

Tuohan kuulostaa jo hyvältä :) ! Minkä ikäisii tääl siis kaikki on ? Oonko mä todellaki se porukan junnu ? =D
  6. N

Mullahan neukkarissa epäillään, että olis alkava raskausmyrkytys :( :attn:Viime yönä oli muuten jotenki tosi outoa kipua, tossa vasemmalla puolella nivusessa ja sit ihan vähän nivusesta ylöspäin, ei kuitenkaan ihan vatsaan asti tullu kipu, sellanen pistely ja heijastu sitä kautta sitten koko...
  7. N

Jassukka tuo äidin valitus raha-asioista. Mun oma äiti ja isä on hirveen tarkkoja siitä, että ne ei meille lapsille valita saatika kerro oikeestaan yhtään mitään niiden rahatilanteesta. Mutta mun entisen poikaystävän äiti... VOI JUMALAUTA MIKÄ NAINEN ! Siis se kaato MUN niskaan ihan kaikki...
  8. N

amie88 mä asun vantaalla, mut tossa sanoin vähä aikaa sit porukoille et haluun muuttaa helsingin puolelle ni sielt tuli sama vastaus mut toisinpäin :D ! Mut joo mä kyllä taidan olla vannottautunu vantaalainen?! :D
  9. N

No hyvä jossei iästä tuomita ;) ! Niin minkälaisia suunitelmia täällä on ollu noin niinku tapaamisen yms kannalta? :)
  10. N

Moikkamoi :wave: Täällä olis yks vantaalainen 18v (kohta 19v) esikoista odottava mamma :) Laskettu aika olis 27.3.12 Sanokaa toki jos oon liian nuori teidän joukkoon? Mutta musta olis kans kiva tutustuu uusiin ihmisiin, kellä elämän tilanne suhteellisen sama ku mulla :) Nittta & poitsu 21+3

Yhteistyössä