Hakutulokset

1. N

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

sunniee haha, tossa ku kirjottelin tosta itä-hki ni päässä pyöri Myllypuro & Kontula :D ! Meillä kans ton joulunkaa vielä kaikki ihan auki. Meillä kans on äippä sellanen tunnollinen hoitaja ni on vissiin joulun töissä :( Tulee varmaan outo joulu tästä vuodesta kaikin puolin?! No mut josko...
  2. N

Munkin puolesta tervetuloa uusille :wave: ! Me tänään käytiin sitä kämppää kattoo ja se oli aivan ihana :heart: Joten taidetaa olla sen verran ahneita ja ottaa se, mä niin jo näin sieluni silmin meidän pienen pojan huoneen :) Joku täällä puhu, että oli helsingissä asunu aika todella...
  3. N

HYVÄÄ HUOMENTA ARVON NAISET JA MASUT Noniin nyt on herätty 7, menty labraa jonottaa 30min turhaan :headwall: Eipä kuulemma voinu verikoetta ottaa kun en ollu 12h syömättä, neuvolassa tosin tästähän ei mitään mulle mainittu ! Et en tiedä olisko ite pitäny toi jotenkin arvata / tietää...
  4. N

Siis onko sulla ollu jotai normaalista poikkeevaa nyt sit? (En jaksa rullailla aikasemmille sivuille jos oot siel jtn kirjotellu) ! Mut koita jaksella sinne perjantaihi saakka, kyllähä pienellä kaikki on hyvin !!:hug:
  5. N

Siis mä olen kotoisin täältä pääkaupunki seudulta, ja asunto myös ois täältä. Eli ei täältä päin kyllä tosiaan saa oikein mitään hyvää ja sopivaa kämppää missä viel ois sauna ja näin poispäin. Mut joo siis toi on iha kauhee vuokra, vuoden alussa vielä tulee nousemaan. Me ei olla pankis...
  6. N

-ruska- sä oot enemmän ku oikeessa, mut me ei vaan olla viel löydetty vuokra kämppää mis ois max 500€/kk. Mut siis joo jos sais lainan ni joha otettais se kiljuen, mutku ei viel saada :/ Kiitos mun tulojen. Yöunista ollu näköjään puhetta, mulle se on ihan vieras käsite nykyään!? En ymmärrä...
  7. N

-pätkis- : Ollaan me mietitty tota, mut ku tosiaan en usko, että pankki myöntäis meille asuntolainaa vielä ku mä kuitenki opiskelen vielä ja kohta jään äitiyspäivä rahojen ehdoille :/ Mut joo siis oman asunnon hankkiminen on ollu mielessä jo jonkun aikaa kuhan sopiva tilanne vaan tulee kohdalle :)
  8. N

Pakko tulla vähän hehkuttamaan tänne (: Aikasemminhan jo puhuin, että käytiin kattomassa asuntoo, muttei otettu. Tänään sitten tuli ihan PARAS MAHDOLLINEN tarjous, hyvältä alueelta (paljon lapsi perheitä, omakoti-rivitalo aluetta) 3H+K+S ja 80neliöinen, okei vuokra on sen mukainen, mutta...
  9. N

Mäkin menen tänään pesemään vaavin vaatteet :) Vitsi sitä on niin kovin vaikee uskoo, että kohta on ihan ikioma pieni nyytterö sylissä <3 Hei mitä muuten ihmiset täällä opiskelee / tekee työkseen? :)
  10. N

Minkälaisen tuomion antaisit kahden lapsen kostopolttomurhasta?

Moni varmaan jo sanonu tän, en nyt jaksa kaikkia kommentteja lukee erikseen. ¨ Mun mielipide siis on, että: Tuo sydämetön ääliö laitettaisiin jonnekki paikkaan mikä sytytettäisiin tuleen, saispahan maistaa omia tekosiaan. Eli sama kohtalo hänelle ku viettomille pienille lapsille. Ei edes pysty...
  11. N

POKS 21 <3 Noniin nyt on kotiuduttu neuvolasta, repullinen kela helvettiä -_- ! Eikö ne tosiaan oo voinu yhtään selvemmin niitä tehä? No pääseepähä taas hermot menettämään ! Mutta sit pikkusen kuulumiset, sydän hakkasi niin nätisti ja reippaasti syke oli siinä 147-150 kohilla :) Omat...
  12. N

Huomenna olis meillä taas neuvola :) ! Heheh, meillä sai ukko jonkun päähän piston, että alkaa tähän aikaa illasta kokomaan meijän vaatekaappia :D Syystä, että voisin huomenna pestä vauvan vaatteet jo valmiiks kaappiis :D Se on nyt niin onnissaan, isin pienestä pojasta :) Ja sit vähän...
  13. N

-92 odottajat

Äidit ja odottajat vm.-92 - Kaksplus < TULKAA TONNE KAIKKI, SIELLÄ ME NYKYÄÄN OLLAAN ! PISTÄKÄÄ PYYNTÖ NI TEIJÄT HYVÄKSYTÄÄN. OLLAAN ME MYÖS FACEBOOKISSA :)
  14. N

Hohoho, kylläpä on ollu ihana päivä tänään... Pää aivan järettömän kipee, huono-olo, väsyttää ja vatsa/selkä oireilee :/ Eilen käytiin kattomassa uutta asuntoa, voi olla josko siihen sitten pääsis muuttamaan ku tää nykyinen ei todellakaan mikään kultakaivos ole -_- ! Kaksio sekin olis...
  15. N

Siis nyt on kyllä tosi poika painotteista ihan joka paikassa :) Taitaa ens vuoden puolella syntyä paljon pieniä rinssejä :heart: Mulla oli tuo istukka etu puolella ja ultraaja siinä sitten miehelle kerto, että vielä voi mennä muutaman vk ennen ku se saa liikkeistä nauttia... Toinen masentu...
  16. N

p.s mariaja voisitko merkata tonne mun tietoihin nyt sen poikalupauksen :)
  17. N

Meille tuli eile postissa kauhee nivaska esitteitä lapsivakuutuksesta kyllähän sellanen olis hyvä, mutta niinku just joku sano ni sillä summalla käyttää ite lääkärillä jos jotain käy ! Vaikka oishan se oikeesti tosi hyvä ?! Oho nyt on jo 10pvä, meillähän on kohta puoliin jo neuvola taas (...
  18. N

:attn:NYT TULEN TÄNNE KERTOMAAN ONNELLISENA ! Meillä tosiaa tänää oli se ultra ja kaikki oli hyvin :) Pikkuinen painoi n. 300g ja oli 20cm pitkä :heart: Kovasti tykkäs sormia syödä myös ;) Nyt voin sitten kertoa onnellisena, että saatiin IHAN VARMA POIKALUPAUS, ei jääny mitään...
  19. N

HUOMENTA KAIKILLE :hug: Tulin vaan kertomaan tänne, että 2tunnin yöunien jälkeen olis vuorossa lähtö NKL rakenneultraan ja utelemaan, että pienellä kaikki hyvin ja, että kumpi olis tulossa :) Tulenpa tossa muutaman tunnin päästä kertomaan sitte ultra kuulumiset teille :heart:
  20. N

Joo siis mä tykkäsin tosta edenistä ja oli ihan mahtavaa kun perjantaina yöjunalla lähettiin kohti ouluu (asutaan siis vantaalla) ja sitten lauantaina aamulla päästii kylpemää :) Uudestaa tekisin millo vaan ton reissun, mutta vois kokeilla jtn muuta kaupunkia (: Ja tosiaan syy miks Ouluun...

Yhteistyössä