Hakutulokset

1. N

Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

heei mille viikoille se 4D uä oli mahdollista tehdä? :o meillä nyt RV 25+6 joten kannattaako sinne enään mennä ? :o Voi ei kohta ois matka ensimmäiseen lääkäriin ja jännittää iha kamalasti ;/ Nittta & poika 25+6 <3
  2. N

Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

kiva hei oikeesti ku tästäkin porukasta tullut näin aktiivinen :) Voi ei mulla tänään ensimmäinen lääkäri käynti, jännittää ihan kamalasti ;s ! Kauhee tää muutto/remontti ruljanssi mikä nyt on :( Voi ku sais kodin jo kuntoon ja pääsis sisustamaan/siivoomaan ja ennenkaikkiaan MUUTTAMAAN ! Niin...
  3. N

:heart: Kiitos teille kaikille ! :) Joo osaa ne näköjää välil olla ihaniaki ;)
  4. N

moikkamoi kaikki, täällä maailman onnellisin tyttö kirjoittelee ! Tulin vain kertomaan, että mies yllätti toden teolla mut tänään :) <3 Sormukset tuli vaihdettua ja todella nätin sormuksen oli valinnut :) Nyt hyvät yöt teille kaikille <3 Onnellisesti kihlautunut Nittta ja oliver 25+2 :)
  5. N

Lisäsin :)
  6. N

Olen tosi järkyttynyt! Onko teistä muka ok, jos 12 v. harrastaa seksiä??????

No ohhoh, ei todellakaan oo normaalia ! Eipä tähä paljoo muuta voi sanoa.
  7. N

:wave: uusille :) Joo vois olla ihan hyvä mun mielestä jos sovittaisiin joku alustava päivä tolle tammikuulle ?! Niin ja käviskö hei tossa alku kuusta? Ihanaa mun on ihan pakko hehkuttaa teillekkin, että meillä on huomenna muutto WUHUU! Tai oikeestaan avaimet saadaan huomenna ja sitten...
  8. N

senniy mahtavaa, etten oo se ainut juniori mamma täällä ;) ! Mitä teille kaikille kuuluu? En oo tännekkään paljoo kerinny kirjoittelemaan ku tää joulu ja muuton valmistelu vieny kauheesti aikaa :( Ja muutenki oon ollu tosi väsyny nyt viime aikoina, ja poika valvottanu yöt ku pitäny omia...
  9. N

POKS 25+0 Ja mihin se aika katosi? Meillekin tuo äippäpakkaus tuli viime viikolla ja mun mielestä oli aika poika painotteinen? Toki sävyt mitä niissä vaatteissa oli käy tytölle ku pojallekki, mut kuitenki aika sinisävynen/rusehtava, MUTTA TOSI NÄTIT vaatteet oli mun mielestä :) Meillä...
  10. N

Shoppailu samalla kuulostaa hyvältä ;p eli tammikuun lopullako kenties joku tapaamine järkätään? :)
  11. N

Mä jotenki kauheesti jännitän sitä lääkäri käyntii ;/ ei kovin hyvii kokemuksia oo ollu iha perus gynel ku on käyny, lääkärit sattunu olemaan töykeitä ja suhteellisen kovakouraisia, tai ainaki siltä tuntunu :s Joo mäkää en meinannu löytää heti meijä ketjuu joutu alas rullata normaalii enemmän...
  12. N

Moikka kaikille pitkästä aikaa :) ! En oo pahemmin töiden ja koulun takia kerinny käymää täällä ! ;/ Paljon on asiaa tullu taas :) Mä sain n. viikossa päätöksen äitiysavustuksesta (yllätyin todella, että niin nopeasti tuli) :o Luitteko muuten ku ens kesänä tulee ne "tuunatut" äitiyspakkaukset...
  13. N

Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

Noniin tämäpä kiva ! Ja mä niin ajattelin, et josko tää raskaus aika menis ilma mitää isompia juttuja niin EI nyt pamahti tuo ala selkä aamulla paskaks. Koko viime yön se jo vähä enteiliki, lämmin suihku nyt vähän auttaa mutta seki on sen hetken. Mietin et pitäiskö päivystyksee lähtee vai...
  14. N

synnärille n.20min matka nykyisestä kämpästä mutta meillä se muutto kohta ni matja vähän tietääkseni pitenee ;/ uudet tervetuloa :) puuttuvat hankinnat meillä olis enää sitteri ja turvakaukalo, muuten kyllä löytyy jo kaikki tarpeellinen. PInnis meillä on sellainen ihana perintö sänky :)...
  15. N

Jumbo vois hei olla aika sellanen hyvä paikka ainakin mun mielestä :) ?! Siellä on paljon kaikkii eri paikkoja ja kivoja sellasia (: Voi vitsi ku tuolla muutaman sanonu, että kesä-heinäkuussa LA ja oon päivitelly ku itelläni on vasta maaliskuussa ni miten jaksan odottaa :D Ja kiva ku on...
  16. N

Eli en oo ainut helsinki kielteinen kuski ? :D Kiva ku tänne on kerääntyny tätä porukkaa jo ihan hyvin (: !!
  17. N

Onnea taas kaikille ultrassa käynneille ja tyttö/poikalupauksen saanneille :hug: Vanilijarinkeli hehe sanoit ton, että ''yleensä oppilaat tykkää kun opettajana on nuorempi mies'' JOO'O muistan ite ala ja ylä-asteella ;) Varsinki ylä-asteella oli sellanen vähä päälle 20v mies opettaja...
  18. N

Ilmoitelkaahan kun saatte jotain ideoita, että milloin ja missä ? ! (: Onko kellään tullu mitään uusia suunitelmia? Ja oletteko miettiny, että minkähän tyylisessä paikassa näkis? :) Millä viikoilla muuten täällä muut on ? (: Nittta & poitsu 22+2 :wave:
  19. N

Miten tää kaksplus & varsinki tää KETJU voikaan koukuttaa näin paljon ? :D Joku aika sit päätin, että en tnä enää tuu tänne mut OHO mites kävikään? Huomenna olis sit menos mulla sinne labraan verikokeisiin ja viemää pissanäyte ja sit pääsee odottelemaan et mikä on tuomio ! Mistä tää...
  20. N

POKSUUUU POKSUUU POKSUUUU RV 22+0 No mutta tottahan se on, että jokaisen oma asia se on mutta itelläni tää linja. No mutta eipä mulla siitä aiheesta sen enempää :) Voi, että en ymmärrä ihmisiä :stick: Eilen kaupassa : Joo tiedän olen nuori ja näytän nuorelta, mutta tarviiko noiden...

Yhteistyössä