Hakutulokset

1. V

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Synnytyksistä olette puhuneet. Mua mietityttää synnytys ihan kauheesti jopa niin paljon että yöuniani sen takia menetän. Esikoisen synnytyksestä jäi kauheat traumat ja nyt käyn sit pelkopolilla niistä puhumassa. Suunniteltua sektio on meille tulossa koska en tuon pelkoni takia alakautta synnytä...
  2. V

Tiiperille hirmuisesti onnea :)
  3. V

Kuuttis Ihan hirmuisesti onnea pikkuneidin johdosta koko perheelle. Tykkään enemmän tuosta erillisestä listasta, on jotenkin selkeämpi.
  4. V

*** Elokuun 2011 masumurut KESÄKUUSSA ***

Huikkikselle jaksamisia osastolle ja toivotaan, ettei vielä kuulla niitä ensimmäisiä vauvauutisia. Imetyksestä olette kirjoitelleet. Itse täysimetin esikoista vaan 2kk, silloin hän sairasti viikon kestävän ripulin ja maito ei enää riittänyt, joten oli pakko antaa korviketta. Oli kyllä jo...
  5. V

Mulla taitaa olla n 10 kpl. Esikoisen aikaan jouduin vaihtamaan jopa yöllä liivit kun maitoa tuli niin runsaasti. Nyt tilasi muutamat lisää.
  6. V

Turvaistuimena meillä on esikoiselle ostettu Acta Gracon telakalla. Olin siihen ainakin tosi tyytyväinen silloin ja ihan prismasta ostettiin. Sairaalakassin pakkaan sit elokuun alussa tai viimeistään kun saadaan tietää sektiopäivä. Yritän jos sen saisi jo selville kesäkuun lopulla kun...
  7. V

hemarille yv:tä laitettu
  8. V

Päivittäjä: Mulle sais päivittää iäksi 32v, ja sit tuosta sairaaloiden listasta voi poistaa Loimaan aluesairaalan, siellä ei ole enää pariin vuoteen synnytetty. En osaa vaihtaa tuon tekstin väriä :ashamed:
  9. V

Sameli: Oletko huomannut, että joisin päivän aikana liian vähän? Mä olen itse ainakin huomannut nyt kuumilla ilmoitta, että en juo tarpeeksi niin sitten on iltasin pää kipeä. Kirppistelyä tuli harrastettua esikon aikana jonkin verran, tai sit ostin kavereilta. Nyt vaatteita on niin paljon...
  10. V

Kiitos uudelle päivittäjälle. Ihanaa kun on jo kesäkuu, vaikka mä en tykkää näistä kauheista helteistä. Uusista perunoista olette kirjoitelleet. Mulla sanottiin edellisessä raskaudessa, että niitä pieniä perunoita ei saa syödä raskausaikana kuten ei antaa vauvoillekaan. En sit tiedä onko...

Yhteistyössä