Hakutulokset

1. V

~Elokuun pikkuiset elokuussa. ~ Tämä on MEIDÄN kuumme!!~

Mandalay Hirmuisesti onnea :)
  2. V

Pilvilinna74 Hirmuisesti onnea :)
  3. V

Whisper Hirmuisesti onnea :) Soulmama Hirmuisesti onnea :)
  4. V

zalea Hirmuisesti onnea :) Huikkis Hirmuisesti onnea :) Pygmi Hirmuisesti onnea :)
  5. V

Koralli73 Hirmuisesti onnea :) Neamma en ole tainnut onnitella ollenkaan jos on vauvan saanut, hirmuisesti siis onnea :) En kyllä löytänyt pikaisesti, vauvailmoitusta.
  6. V

majj Hirmuisesti onnea :)
  7. V

Minttu81 Hirmuisesti onnea :) Raitapaitanen Mulle ainakin kätilö sanoi, että olis parempi jos ennen suunniteltua sektiota oliis supistuksia koska silloin vauva olisi valmistautunut syntymään. Mutta ei niitä kyllä mulle ainakaan oksitosiinilla aiheuteta jos ei itsestään ole.
  8. V

Viola-85 Hirmuisesti onnea :)
  9. V

Kiitos uudest pinosta. Onneks on jo meidän kuu, täällä yksi oloonsa kyllätynyt :(
  10. V

*** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

Happy-82 kyselit vastauksia Raitikselta mutta vastaan sen verran mitä itselle sanottiin. Mulle siis tulossa suunniteltu sektio. Ravinnotta pitää olla edellisestä illasta klo 22 lähtien. Tippa ja katetri laitetaan ja sit pitää juoda joku vatsansuojalääke. Peräruisketta ei täällä sairaalassa...
  11. V

Blanco Hirmuisesti onnea :)
  12. V

Hirmuisesti onnea kaikille vauvan saaneille :)
  13. V

Kirppiina Hirmuisesti onnea pikkuisesta :)
  14. V

Piianappula hirmuisesti onnea pikkuisesta
  15. V

Hemarille onnittelut pikku neidistä :)
  16. V

Vimmu Kyllä mun mielestäni ainakin tänne saa kirjoitella vauva- asioita. Et sä ole tehnyt mitään väärää vaikka vauva on jo syntynyt, niillä kun on oma tahto pienestä pitäen. On toi kyllä kummallista kun ei vanhempia kuunnella sairaalassa yhtään vaan ajatellaan, että kaikki osaa jo kaikki...
  17. V

Täällä sitten yksi joka haluasi mieheltä enemmän huomiota mitä saa. En mäkään sitä päivisin kaipaa mutta iltaisin kun esikoinen on mennyt nukkumaan. Olen kyllä niin lyhyt pinnainen nykyään, että sillä voi olla vaikutusta että sitä hellyyttä en saa. Tuntuu, että kaikesta palaa hermo, välillä...
  18. V

Hildalle onnittelut :)
  19. V

Täällä on sit taas niin vähä uninen yö takana. Esikoisella on luultavasti vauvarokko, sit on sisällä ihan älykuuma ja vaavi myllää mahassa kaiket yöt. Nyt on vielä ollut kiusana päänsärky joka varmaan johtuu helteistä. Aamulla on kuitenkin esikoisen kanssa noustava. Anteek valitus mutta olen...
  20. V

Vimmulle onnea pikkuisesta :)

Yhteistyössä