Hakutulokset

1. V

~~Elorakkaat Toukokuussa~~

Mulla olis postikulujen hinnalla imse vimse kestovaippoja nopeimmalle halukkaalle. Yv:llä viestiä. Vaipat löysivät jo uuden omistajan
  2. V

Mandalay Mun mielestäni sun kannattais ilman muuta jäädä saikulle. Itsellä oli esikoisesta samanlaisia oireitaja ja jouduin saikulle jo ennen rv20 enkä töihin enää mennyt koska pahenivat loppua kohden. Suosittelen lepäämistä ja rauhallisesti ottamista. Ajattele itseäsi ja vauvaa, ei se...
  3. V

Neuvola kuulumisia torstailta, oli lääkäri neuvola. Paino oli noussut +385g viikossa, lähtöpainoon edelleen -1kg Hb 124 Sf 28, omilla käyrillä mennään RR hieman matala pissa puhdas kohdunsuu kiinteä, kiinni ja 3cm Sokerirasitukseen en suostu menemään, joten huomenna saan mittarin...
  4. V

~ Lokakuun lapsoset toukokuussa ~

Vierailen tuolta elokuisista. Mulla olis myynnissä kahdet äitiyshousut, toiset on mustat (koko XL) ja toiset vaalean ruskeat (koko 48). Sitten olis lohenpunainen villatakki (koko L) jossa yksi nappi edessä. Sitten olis tyttöjen vaatteita 62cm-80cm. Yv:tä laittamalla saa lisätietoja.
  5. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *toukokuu*

Kirjoittelin alkuun tässäkin porukassa, olen ehkä listoillakin vielä, mutta meillä varmistui, että syntyy elokuussa niin olen siellä vallan kirjoitellut. Mulla olis myynnissä kahdet äitiyshousut, toiset on mustat (koko XL) ja toiset vaalean ruskeat (koko 48). Sitten olis lohenpunainen...
  6. V

Painon noususta ei ole mitään tietoa. Neuvola on huomenna jote siellä selviää. Viimeks oli vielä runsaasti alle lähtöpainon, jos nyt olis edes se saavutettu. Karvan kasvusta Esikoisen aikaan säärikarvat kasvoi ihan mahdottomasti ja hiuksia lähti harjatessa, tyttö syntyi. Nyt ei säärikarvat...
  7. V

Mulla olis myynnissä kahdet äitiyshousut, toiset on mustat (koko XL) ja toiset vaalean ruskeat (koko 48). Sitten olis lohenpunainen villatakki (koko L) jossa yksi nappi edessä. Yv:tä jos kiinnostusta.
  8. V

Mulla olis myynnissä tyttöjen vaatteita kokoa 62cm-90cm. Bodeja, housuja, paitoja, sukkia. Ollut käytössä yhdellä tai kahdella lapsella, tai ovat käyttämättömiä. Hinta olis 2€/kpl ja postikulut. Jos kiinnosta ni yv:tä tulemaan niin saa kuvia.
  9. V

Pikasesti kommenttia. Meillä on esikoisella käytössä Gessleinin vaunut ja ovat olleen aivan loistavat. Oltais ostettu kaksostenrattaatkin gessleiniltä jos tekisivät. Meillä on ainakin kuljettu umpihangessa, loskassa, metsässä ja hyvin ovt toimineet. Meillä on "normit" nelipyöräiset kun en...
  10. V

Mä en ole ehtinyt kirjoittaa pitkään aikaan, lukemassa käyn monta kertaa päivässä. Uusia oli tullut, tervetuloa :) Halaus kaikille tarvitseville ja pitkää pinnaa niille jotka ovat joutuneet vuodelepoon. Toivotaan, että kenenkään ei loppuun asti tarvi sängynpohjia kuluttaa vaan pääsee...
  11. V

*Elokuun nassukat huhtikuussa*

Tervetuloa uusille, kiva kun porukka kasvaa vaikka meitä jo paljon on ennestäänkin. Vauva tavaroista olette kirjoitelleet. Meillä hoitopöytä on valmiina esikoiselta ja paikoillaankin vielä. Pinnasänky on kasattuna makkarissa mutta tällä hetkellä täynnä vauvalle tulevaa tavaraa. Vaatteita...
  12. V

Tänään käyty rakenneultrassa ja kaikki oli hyvin. Oli tosi mukava lääkäri ja melkein puol tuntia ultras. Kaikki kerto tarkkaan mitä näky ja kaikki oli siellä niin kun pitääkin. Viikkoja vastasi vaikka mulla paino ei olekaan noussut vaan päin vastoin pudonnut. Meidän epäily sai vahvistuksen...
  13. V

Pikanen kysymys. Pitääkö rakenneultrassa olla virtsarakko tyhjä vai täynnä? Kun eikös se kuitenkin vatsan päältä tehdä? En muista enää esikoisen aikaista vaikka ei siitä ole kun runsas vuosi. Meillä huomenna ultra ja jännittää nyt jo ihan kauheesti. Kiitos jos joku edes vaivautuu vastaamaan.
  14. V

Tulin vain poksumaan, tänään 20+0. Rakenneultraan ylihuomenna.
  15. V

Jos kirjoittelis pitkästä aikaa, lukemassa olen joka päivä käynyt. Pävät vaan menee niin nopsaan, että tuntuu ettei mitään ehdi tehdä. Ristiäisistä puhuitte. Meillä ne on luultavasti 2-3kk syntymästä, riippuen papin aikataulusta. Sama pappi tulee kun esikoisellakin. Kotona ristiäiset...
  16. V

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Hei, auttakaa Onko täällä muita joilla viikkoja 18+ ja paino edelleen laskussa? Mulla on lähtöpainosta -6kg ja viime neuvolastakin -3kg. Pohdin täällä, että pitäiskö soittaa neuvolaan ja pyyttä lähetettä ultraan? Rakenneultraan kun on vielä 3viikkoa. Ruoka ei ole viime aikoina maistunut hyvin...
  17. V

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Mulla lääkäri kielsi kun kävin flunssassa niin lääkkeiden käytön raskausajalta. Olin niin kipeä silloin, etten atjunnut kysyä, että miksi. Nyt en sitten ole uskaltanut ottaa kun viimisessä hädässä, siis vähän ennen kun tuntuu että pää repee. Nyt on onneks päästy siitä vaivasta, toivottavasti...
  18. V

Hei,en enää muista mihin pinoon "kuulun" :D

tuolla elokuun mussukoissa mielestäni nimimerkkisi näkyi.
  19. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

Jos kanssa yrittäis jotain saada kirjoitettua. Täällä on kärsitty nyt monta päivää päänsärystä, millään ei saa oloa helpotettua. Lääkäri kielsi lääkkeiden käytön niin on vaan kärsittävä. Hoitopöydästä olette puhuneet. Meillä on valkoinen lipasto johon hoitopöytä tulee päälle kiinni. Meillä se...
  20. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

Maha on kasvanut täälläkin vaikka toivoiskin, että olis jo vähän isompi. Osa omista vaatteista ei mahdu enää päälle. Paidat onneks mahtuu kun on käytössä jo imetyspaidat. Äitiyshousuja on muutamat mutta en pysty niitä pitämään kun painavat haavaan, olohousuissa siis kuljetaan. Pahoinvointi on...

Yhteistyössä