Hakutulokset

1. V

~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

Terve pitkästä aikaa. Mun on tää alkuvuosi mennyt kuin sumussa. Isäni vointi huononi tramaattisesti alkuvuodesta ja istuin sitten sairaalassa hänen rinnallaan viimeiset päivät. Sitten tuli hautajaisjärjestelyt sun muut siihen asiaan liittyvät. Ja kaiken kruunasi vielä meidän muutto isompaan...
  2. V

SYYSKUUN SYKKIVÄT SYDÄMET *maaliskuu*

Terve pitkästä aikaa. Mun on tää alkuvuosi mennyt kuin sumussa. Isäni vointi huononi tramaattisesti alkuvuodesta ja istuin sitten sairaalassa hänen rinnallaan viimeiset päivät. Sitten tuli hautajaisjärjestelyt sun muut siihen asiaan liittyvät. Ja kaiken kruunasi vielä meidän muutto isompaan...
  3. V

Syyskuun Sykkivät Sydämet *TAMMIKUU*

Mä en ole piiiitkään aikaan kirjoitellut tänne, olenkohan tammikuun aikan kuin kerran. Te olette ktijoitellut niin paljon, että en ole kaikkie edes lukenut mutta koitan jossain välissä ehtiä lukemaan. Meillä on ollut siis surua ja murhetta tämä tammikuu niin en ole koneella käynyt. Isäni...
  4. V

** Elokuiset elohiiret tammikuun tuiskeessa **

Mä en ole piiiitkään aikaan kirjoitellut tänne, olenkohan tammikuun aikan kuin kerran. Te olette ktijoitellut niin paljon, että en ole kaikkie edes lukenut mutta koitan jossain välissä ehtiä lukemaan. Meillä on ollut siis surua ja murhetta tämä tammikuu niin en ole koneella käynyt. Isäni...
  5. V

argentinos kyllä Auralaiset taitaa synnyttää Tyksissä kun ei Loimaalla enää synnytetä. Eli jos se on tuolla alun listassakin niin voi poistaa sieltä.
  6. V

Kirjoittelen pitkästä aikaa. Lukemassa käyn kyllä joka päivä mutta en ole jaksanut kirjoittaa. Täällä on iskenyt ihan kauhee väsymys. Tänäänkin aamulla jaksoin olla tunnin hereillä ja sit nukuin 3,5h, sit olin taas 1h hereillä ja taas 1h unet. Jos nyt sit jaksais valvoa iltaan asti. Täällä...
  7. V

Kirjoittelen pitkästä aikaa. Lukemassa olen joka päivä käynyt teidän kirjoittelut mutta en ole jaksanut kirjoittaa. Täällä siis vaivana aivan tolkuton väsymys. Nukkuisin aina jos mahdollista. Töissä on kuitenkin käytävä ja eikoisen kanssakin oltava. Tervetuloa uusille ja iso :hug: kaikille...
  8. V

Elokuiset Elohiiret 2011 **joulukuu**

Hyvää, iloista ja onnellista uutta vuotta kaikille :)
  9. V

Hyvää, iloista ja onnellista uutta vuotta kaikille :)
  10. V

anooj pahoittelut. En voi edes kuvitella kuinka pahalta tuntuu. Paljon :hug: Te jotka olette tehnyt ton digitaalisen raskaustestin niin kuinka kauan se teksti näkyy siinä ruudussa? Onko siellä sisällä patteri jonka loputtua teksti häviää vai jääkö ikuisiksi ajoiksi näkyviin? Mites...
  11. V

Äitiyspakkaus otettiin esikoiselle ja otetaan tällekin. Meillä on ainakin tosi paljon sille ollut käyttöä, vaikka osa vaatteista ei mahtunut ollenkaan. Liikkuminen on mitä on. Päivisin töissä tulee hyötyliikuntaa sisätiloiss aja "pakollinen" kävely kun vien näytteitä. Iltaisin en enää jaksa...
  12. V

Onkos jo syyskuussa mahdollisesti syntyviä paikalla?

Vitamiinina syön Multitabs raskautta. Otan yhden tai kaks tbl aamuisin. Olen niitä syönyt siitä lähtien kun päätimme, että alamme toista yrittämään. Esikoisestakin söin niitä niin kauan kun imetin. Kerrottu ollaan ainoastaan isälleni, tulevalle kummitädille, yhdelle ystävlle ja töissä tietää...
  13. V

Elokuiset mammat 2011 löytyykö ?

Onnittelut plussista. Täälläkin elokuussa vauvan syntymää odottava. Meitä on tuolla odotuspuolella jo iso pino, jos sinne haluatte mukaan tulla. Milloinka teillä on laskettu aika? Itsellä 29.8.
  14. V

Täällä kanssa on varhaisultra varattuna tammikuun lopulle. Olis niin kiva kun sen olis saanut jo aikaisemmin mutta haluan kuitenkin varmuuden sitten näkyvyydestä. Täällä on alkanut tekeen kipeää kun nosta esikoista lattialta. Aina välillä tuntuu muutenkin kun nousee niin vihlaisuja...
  15. V

Kiitos teille kaikille kannustavista sanoista. Kyllä me isälleni vauvasta kerrottiin ja oli iloinen asiasta. Muille emme sitten kerrokaan vielä. Täällä joulupöydästä löyty kyllä laatikot, rosolli, lihapullat, herneet, kinkku. Kaloja ei meillä ole normaalisti, joskus ostan itselleni...
  16. V

Minäkin voisin tänne ilmoittautua. Kirjoittelen tuolla elukuun pinossakin kun la on 29.8. Saan kai silti porukkaanne tulla? Täällä on toinen lapsi tulossa, esikoinen on tammikuussa 2010 syntynyt. Synnäri on joko Vas tai Tyks. Ja ikää mulla on 31v. Tutustun pinoon illaan aikani nin opin teidät...
  17. V

Tervetuloa uusille, kiva kun porukka kasvaa ja saadaan mukaan muitakin loppukuun odottajia. Hemari: mulle vois laittaa listaan siis toinen lapsi, la 29.8 ja synnäri olis VAS tai TYKS Kiitos kun olette jaksaneet kertoa mielipiteenne kysymääni asiaan. Kyllä olen päättänyt jouluna asian...
  18. V

Tervetuloa uusille ! Ja onnea iloisita ultra kuulumisita ! Täällä on niin epätodellinen olo. Ei voi vieläkään käsittää, että vauvaa odotetaan. Etovaa oloa on ajoittain ja alavatsalla outoa nipistelyä/lievää kipua. Ja väsyttää ihan mahdottomasti, voi johtua tietysti myös esikoisen...
  19. V

Anooj mulla oli ekassa raskaudessa verenvuotoa seksin jälkeen. Oli kyllä muulloinkin pientä. Sitä tutkittiin joka ikisellä lääkärineuvola käynnillä ja vasta viimeisessä huomattiin, että kohdun suulla on pieni haavauma. Mutta siis ihan vaaraton on jos on pientä. Toki jos lisääntyy miin sitten...
  20. V

Ikäeroa meillä tulee 1v 6kk, jos ei aikaisemmin synny. Toi pieni ikäero on osasyy miksi ei olla kerrottu asiasta. epäilevät kuitenkin, että on "vahinkovauva" vaikka ihan on toivottu. Yks kaveri tietää, etä on yritetty ja tuleva kummitäti nyt tietää, että on tulossa. Painoa edellisestä tuli...

Yhteistyössä