Hakutulokset

1. F

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Kiva, että Falisa, KevätTähti ja Tärpätti pääsivät myös tänne kesäkuun odottajiin! Kipaaa, kyllä yksityiselle pääsee varhaisultraan ilman mitään erityistä syytä. Minä varasin sen keväällä vuodon takia mutta jouduin perumaan, kun raskaus ehtikin mennä kesken ennen sitä. Nyt pääsen kunnalliseen...
  2. F

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Onnea Alsia ja KevätTähti! Ihana kuulla täältäkin välillä hyviä uutisia. :love: Ovatko muut päässeet keskenmeno(je)n jälkeen kunnalliseen varhaisultraan? Minä olisin päässyt jo ensimmäisen km:n jälkeen mutta kesälomien takia aikoja ei ollut. Nyt olen menossa puolentoista viikon päästä, mikä on...
  3. F

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Minäkin liityn tänne kesäkuun odottajiin. Takana on kaksi keskenmenoa (rv 8+0 ja 9+6) tänä vuonna, joten en vielä oikein uskalla iloita tästä raskaudesta. Esikoinen on 2,5-vuotias ja raskaus alkoi silloin sen kummemmin yrittämättä. Koko raskausaikakin meni hienosti. Siksi tämä toisen lapsen...
  4. F

Kiitos Nuska83! Ja onnea Falisa! :love: Milloin sulla on laskettu aika? Mulla olisi 10.6., vaikka vieläkin on hieman epäuskoinen olo. Kuvassa on kuitenkin todisteet (viimeisin tehty tänään): '][/URL]
  5. F

Kiitos onnitteluista! :love: Olen nyt kahden päivän välein tehnyt raskaustestejä ja kyllä ne viivat ovat joka kerralla vahvistuneet. Et sinä norappi mitään häiritse! :LOL::LOL: Ihana kuulla, että olet jo noin pitkällä! Kaikki on varmasti hyvin ja ultrassakin näkyy pieni ihmisenmallinen otus...
  6. F

Kyllä se plussa on. Haalea mutta kuitenkin. :)
  7. F

Minä yritän parantaa tilastoja! ;) Ei ole kuukautisia näkynyt *kopkop* ja jatkuvasti on sellainen kuvotuksen esiaste. Jospa plussaviiva jo huomenna näkyisi selvemmin. :) Bosch, minulle loppuvuoden vauva olisi ollut "unelmien täyttymys" ja on jotenkin haikeaa, kun joidenkin tuttavien la alkaa...
  8. F

Miten ikäviä uutisia, Meibijees! :( Voin hyvin kuvitella, että itsensä kasaamiseen menee aikaa. Kp 28/28 ja tein aamulla testin, joka ensin näytti negatiiviselta mutta sitten ilmestyi hailukka viiva. En nyt oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Olen ollut tänä vuonna kaksi kertaa raskaana, joten...
  9. F

Kylläpä tänne on tullut paljon ikäviä uutisia tämän kuun aikana.:( Tsemppiä kaikille tasapuolisesti! Onko ketään muuta piinailijaa minun lisäkseni? Tänään on dpo 10 ja kp 25/28. Olo on kyllä sellainen, että ihmettelen todella, jos en ole raskaana. Testin teen loppuviikosta, kun nyt pitää...
  10. F

Ihania uutisia, Norappi! :love: Ovatko siis Bettinah ja AaVee seuraavaksi testien ääressä? (y) Täällä on kp 15/28 ja dpo 0. Olen iloinen, että keho on kierron suhteen näin täsmällinen nyt. Eilen sain testitikkuun vahvan ovisplussan, vaikka tiesin muutenkin h-hetken olevan käsillä. Mies on...

Yhteistyössä