Hakutulokset

1. F

Syyskuiset 2024

Jos on yksityinen piilotettu ryhmä, niin ei pitäisi näkyä muille. Siis toivottavasti! 😅 Ihan varma en ole, koska Fb:ssa tulee aina jotain muutoksia.
  2. F

Syyskuiset 2024

Tietääkö kukaan, onko syyskuisille olemassa jotain salaista Fb-ryhmää? 🤫 En haluaisi mihinkään julkisiin ryhmiin liittyä ja täälläkin pitää vähän miettiä, mitä kirjoittelee, koska kuka vain pääsee näitä keskusteluja lukemaan. 👀
  3. F

Syyskuiset 2024

Huh helpotusta, kun tänään ultrassa näkyi elävä pikkuinen, jonka kokokin vastasi viikkoja (8+3)! 🥹 Myöhemmin iltapäivällä kävin vielä neuvolassa, tällä kertaa luottavaisin mielin, vaikka kriittisiä viikkoja vielä eletäänkin. Ultra vähensi kyllä epävarmuuden tunnetta ja pelkoa keskenmenosta!
  4. F

Syyskuiset 2024

Minulla ei ole koskaan ollut klassista "aamupahoinvointia" vaan iltapahoinvointi. Aamuisin olo on oikeastaan ihan hyvä mutta aamupalan jälkeen alkaa velloa ja etova olo lisääntyy vähitellen pitkin päivää huipentuen oksentamiseen juuri ennen nukkumaanmenoa. 🤢 Siksipä olen alkanut syödä iltapalan...
  5. F

Syyskuiset 2024

Voi @uutamo, olen niin pahoillani. 😢 Kovasti voimia! Minulla piti olla tänään varhaisultra mutta se siirtyikin ensi viikolle.
  6. F

Syyskuiset 2024

Minäkin soittelin tällä viikolla ensimmäistä neuvola-aikaa ja samalla sain ajan varhaisultraan keskenmenohistoriani takia. Se onkin jo ensi viikolla ja jännittää valtavasti!
  7. F

Syyskuiset 2024

Voi ei, @Lara83, pidetään peukkuja, että kaikki on hyvin ultrassa. 🧡 Kun aloin odottaa toista lastamme, minulla oli kahden keskenmenon jälkeen jälleen vuotoa ja lannistuneena menin varhaisultraan. Siellä kuitenkin näkyi pieni, elävä alkio sydän sykkien! Kohdussa näkyi myös toinen, pienempi kaiku...
  8. F

Syyskuiset 2024

Syyskuiset 2024 Laskettu aika/ Nimimerkki/Ikä/Monesko lapsi/Synnytyssairaala 1.9 @Lilibeth / 35 / 2 / OYS 5.9 @Sunsetcoast / 25 / 1 / KPKS 12.9 @__PikkuMyy__ / 34 / 2 / HUS 16.9 @uutamo / 33 / 1 / HUS 17.9 @karoliip / 31 / 3 / SATKS 17.9 @Mandis /31 / 4 / HUS 19.9 @-sirpula- / 26 / 2 / TAYS...
  9. F

Syyskuiset 2024

Heippa! Täälläkin olisi mahdollisesti tulossa syyskuinen 2024 (sieltä porukan loppupäästä), lasketun ajan ollessa 27.9. 😊 Edellinen raskaus päättyi loppusyksyllä keskenmenoon viikoilla 9+6, joten vielä tällä hetkellä (5+2) ei uskalla riemuita. Vuosia sitten oli kaksi keskenmenoa peräjälkeen...
  10. F

Tammikuun tarrasukat 2019

Millaisissa mittasuhteissa teillä on pahoinvointi? :D Minulla vaikuttaa olevan taas iltapainotteista tämä huono olo. Muutaman päivän on vasta ollut tällaista enkä vielä ole oksentamaan joutunut... Esikoisesta oli sellainen lievä kestokuvotus ekan kolmanneksen ajan ja oksensin vain kaksi kertaa...
  11. F

Hyvää äitienpäivää! :love: Digitestistä tuli odotettu tulos! :) Frid 5+0
  12. F

Voi surkeus, @knyte , olen pahoillani!:cry: On se vuodon alkaminen aina niin lannistavaa...
  13. F

Nuo salaiset odottajaryhmät fb:ssä ovat antaneet aivan loistavaa vertaistukea, joten pitänee taas liittyä. (y) Odotan kuitenkin ainakin ensi viikkoon ennen kuin uskallan laittaa liittymispyynnön! Tänään päätin repäistä ja pyytää miestäni tuomaan kauppareissulta elämäni ensimmäisen digitestin...
  14. F

Heipä hei, voisin liittyä joukkoonne! :) Kolmatta lasta toivotaan syntyväksi täällä. Nyt on viikkoja vasta 4+1, joten ei ihan vielä juhlita. Esikoisen ja toisen välissä oli kaksi keskenmenoa, minkä vuoksi pelottaa taas varmaan kuukausien ajan käydä vessassa. Jospa tämä kuitenkin pysyisi mukana...
  15. F

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Tervetuloa uusille! Tovottavasti teidän ei tarvitse pitkään kuumeilla. :) Kärhö, eihän tuos sinun joululahjatoiveesi toteuttaminen ihan mahdottomalta kuulosta. :barefoot: Tsemppiä! Bosch, jonkinlainen projekti tai tavoite on kyllä hyvä idea, jotta saa ajatuksia vähän muualle. Minä päätin...
  16. F

Bettinah, onnea testailuun! Kannattaa käyttää ovistikut aina samaan aikaan iltapäivällä tai alkuillasta, jolloin LH-pitoisuus on korkeimmillaan. Minulla oli rfsu:n ovulaatioliuskoja ja hienosti näkyi ovulaatio juuri silloin, kun pitikin. En kertonut testailuista miehelle.:giggle: Sheldon...
  17. F

Heh, Lennis, on teillä sitten vielä jonkin aikaa niihin häihin. :LOL: Me järjestettiin häät nopealla tahdilla: päivämäärä päätettiin ja järjestelyt aloitettiin elokuun puolessa välissä ja häät oli sitten marraskuun viimeisenä päivänä.:love: Häitä on kyllä kiva järjestellä!
  18. F

Kiitos Tyydeli tarinastasi ja hurjasti onnea odotukseen! :love: Ja Lennis, eikös ne teidän häät ole pian? Vai muistanko väärin? Tilannepäivitys: Pieniä toivonpilkahduksia! Eilen tuli enää sellaista ruskeaa ”vanhaa verta” pyyhkiessä ja tänään ei (ainakaan toistaiseksi) ole näkynyt merkkejä...
  19. F

Tämä ei voi olla totta. :cry: Eilen illalla hulahti verta. Sitä tulee edelleen, tosin vaihtelevasti. Omalla kohdallani minun on vaikea uskoa enää mihinkään "harmittomiin" vuotoihin. Jos kaksi edellistä raskautta ovat päättyneet näin, miksei tämäkin. Vaikka olenkin aavistellut, ettei kaikki ole...
  20. F

<3Kesäkuun lapsoset 2016<3

Janehh, onko fb-ryhmä siis salainen vai pelkästään suljettu? Kannattaa varmaan tehdä salainen fb-ryhmä, koska jos se on pelkästään suljettu, liittyjän kaverit pystyvät näkemään, että sellaiseen ryhmään on liitytty. Kaikki eivät halua vielä "paljastua". Salaista ryhmää varten pitää käsittääkseni...

Yhteistyössä