Hakutulokset

1. F

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSY 2015

Bettinah, peukut pystyssä plussalle! Mitä, ei kai AaVeekin odottele menkkoja?! Plussapeukut pystyyn sinullekin! Voi cacca, Lennis. Toivottavasti häiriöiden syy selviää. Minulla on viime vuosina ollut vaihtelevan täsmällinen kierto. Aina muutaman kuukauden ajan 28 - 29 päivää ja sitten yhtäkkiä...
  2. F

Kärsimätön88, ikävää, että jouduit kaavintaan. :( Kyllä se yrittämiseen mennyt aika tuntuu aina pitkältä. Tsemppiä!
  3. F

MeaMinnis, me ei varsinaisesti yritetty heti tämän keskenmenon jälkeen mutta eipä kyllä ehkäistykään. Tosin ei sille ehkäisylle ollut tarvettakaan, koska vähiin jäivät kerrat ja laskelmieni mukaan vain yksi niistä oli sellaiseen aikaan, että raskautuminen olisi ollut teoriassa mahdollista...
  4. F

Meibijees, mitä sinne kuuluu? Oli niin huolestuttava se edellinen viestisi. Toivottavasti kaikki on hyvin. Oletko titti77 menossa toukokuisiin vai kesäkuisiin? ;) AaVee, minulla tuo kiinalainen syntymäkalenteri piti esikoisen kohdalla paikkaansa. Olenkin sitä käynyt tutkimassa moooonta...
  5. F

Toivottavasti onnistumisprosentti nousee, MiNalo. Tervetuloa! Susa123, laitetaan kesäkuun vauvat tilaukseen, vai mitä? :) Ketkä muut ovat mukana? Nyt, kun syyssateet alkoivat, tulivat mieleen vuodentakaiset ajatukset ja tunnelmat. Vuosi sitten rupesimme suunnittelemaan toisen lapsen hankkimista...
  6. F

Kiitos syysketjusta, Nuska83! (y) (Minä olen tuolla listalla jostain syystä kahteen kertaan, joten Esikoista toivovista minut voi poistaa, koska esikoinen on jo 2-vuotias ja toinen lapsi on toiveissa.) Kp 1. Aamulla rupesin tekemään raskaustestiä kädet jännityksestä täristen ja tuijotin tikkua...
  7. F

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2015

Aloittaako Nuska83 syksyketjun? Vähän niin kuin kuvottaisi, joten taidan sittenkin testata jo huomenaamulla. :p
  8. F

AaVee, omien ovistestieni ohjeissa oli, että 4 tuntia pitää pidätellä. :) Ja olikohan paras aika testin tekemiseen klo 14 - 20(?) Kyllähän ne testit polttelevat kaapissa mutta vasta lauantaina ajattelin testata. :cool: (Kuitenkin testaan jo perjantaina...)
  9. F

AaVee, LH-pitoisuus on korkeimmillaan juuri iltapäivällä, joten silloin kannattaa ovulaatiotestikin tehdä! ON. Tänään olisi luultavasti dpo 12 (tai 11). Ei ole oikein oireita suuntaan eikä toiseen, joten tiedä, pitäisikö odottaa kuukautisia vai positiivista raskaustestiä. Minulla varhaisin...
  10. F

Voi ei, Lennis. :( Kärhö, meilläkin esikoinen sai alkunsa siten, että siittiöt hengailivat sisuksissa neljän päivän ajan ennen kuin ovulaatio tapahtui ja nopein nuijapää pääsi hedelmöittämään. Ja hyvä tuli! :)
  11. F

Lennis, teitkö testin tänä aamuna? Millaisia teidän keskenmenojen jälkitarkastukset ovat olleet? Minulla ei siitä ensimmäisestä ollut jälkitarkastusta mutta tänään oli tästä toisesta. Se oli ihan erilainen kuin odotin. Hanat aukesivat jo heti alussa, kun lääkäri kysyi, että miten...
  12. F

Tsemppiä, KevätTähti! Minulla onkin näköjään ovutaatio on NYT eikä viime viikonloppuna, kuten ajattelin. Onkin ollut sellainen erityisen himokas olo pari päivää, joten eilen kävin ostamassa testejä. Tummaa viivaa näytti. :)
  13. F

Onpa todella inhottava tilanne, KevätTähti. :( AaVee, oviksen ajankohdasta ei ole mitään hajua, joten en tiedä onko se jo ollut vai vasta tulossa. Limoistakaan en pysty sanomaan mitään.o_O Olisikohan sittenkin pitänyt hankkia niitä testitikkuja... Täytyy kuitenkin varmuuden vuoksi tehdä...
  14. F

AaVee, minunkin pitää testata elokuun lopussa, jos menkkoja ei näy ennen sitä. Jospa saataisiin vauvat toukokuun alkuun. (y)
  15. F

Neiti Näpsän äiti, tauko voi tosiaan olla hyväksikin. Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämä myöhemmin tuo tullessaan. :) Onnea amadecasa ja norappi! :love: AaVee, koska pääset testailemaan? Jos joku ryhtyy päivittäjäksi, niin minä kuulun noihin Toista toivoviin: Frid, 31 v, KM 4/15, 7/15
  16. F

KevätTähti, minulla oli ensimmäinen keskenmeno huhtikuussa viikolla 8+0. Sen jälkeen odotimme yhdet kuukautiset ennen kuin yritimme uudelleen. Tulinkin kuukautisten jälkeen ensiyrittämällä raskaaksi ja kuvittelin kaiken menneen hyvin, kunnes kymmenennen viikon alussa alkoi rusehtava vuoto, joka...
  17. F

Lennis, älä lannistu! Kyllä se lapsi vielä tulee. :) Susa123 ja stelliina, oletteko käyneet missään tutkimuksissa? Kuulostaa kyllä raastavalta, jos on pitkään yrittänyt ja tietää, että raskautumisen pitäisi periaatteessa olla mahdollista, kun on kerran aikaisemminkin lapsia saanut. Hauskaa...
  18. F

Onpas monella jo hyvät vaiheet siellä. :) Jännää! Onko teitä kaikkia suositeltu odottamaan km:n jälkeen ainakin yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä? Onko se riippunut raskausviikoista? Jälkivuoto näyttäisi olevan loppumaan päin ja olisi suuri houkutus tarttua tilaisuuteen, koska mahdollinen...
  19. F

Ei minullakaan edellisellä kerralla ollut mitään kontrollia, mikä johtui varmaan siitä, että sain Cytotecit osastolla yötä vasten ja aamulla tarkistettiin ultralla, että kohtu oli yhtä pientä verilänttiä lukuun ottamatta tyhjä. Nyt tyhjentyminen tapahtui vasta kotona ja sitten maanantaina...
  20. F

Hui Falisa, olipa raju kokemus. :eek: Tsemppiä uuteen yritykseen! Amadecasa, pidetään peukkuja, että tunne pitää paikkaansa! Minulla on vieläkin huono olo ja oksensin aamulla. En tiedä, johtuuko hormoneista vai jostain muusta… Jälkitarkastus on jo 2,5 viikon päästä ja verinäyte pitäisi ottaa...

Yhteistyössä