Hakutulokset

1. U

40 + so what, wol 14 (2019)

Kai minutkin vois tuohon listalle lisätä. Untuva79, 41v, 6.tulossa, yritys alkoi 6/20, plussa 8/20, luomu.
  2. U

Kyllähän raskaana oleminen on yhtä odottelua ja tarkkailua koko ajan. Just etenkin silloin, jos on taustalla keskenmenoja yms. Aika vahva ihminen täytyy silloin olla, jos ei yhtään murehtisi. Mutta kyllä kai niitäkin ihmisiä löytyy :) Aikoinaan kolmen keskenmenon jälkeinen raskaus oli kyllä...
  3. U

Tervetuloa uusille <3 Itse olen saanut ekan lapsen 23-vuotiaana. Nykyisen kuopuksen 38-vuotiaana. Ja kaikki mun lapset on valvottaneet runsaasti. Ekan kanssa se oli tuskaisinta. Kun ei ollut itsellä kokemusta eikä nökemystä vielä asioista ja lapsenhoidosta. Myöhemmin on sitten osannut ajatella...
  4. U

Täällä mennään 15+ vkolla. Etova olo ja väsymys yhä seurana. Vatsa pienesti pyöristyy. Silti tuntuu yhä , että mahdanko oikeasti olla raskaana. Liikkeitä malttamattomana odottelen, se jotenkin aina konkretisoi raskauden. Lapsille ei ole vieläkään kerrottu. Se asia jännittää. Nt-ultrassa kaikki...
  5. U

Voi että. Kuulostaa kurjalta. Minä olen saman iköinen kuin sinä. Mutta vielä en ole vastaavaa kohdannut. Tähän asti (varhaisultra, kaksi neuvolaköyntiä ja nt-ultra takana) on ollut pääasiassa päinvastoin, että oon saanut itse muistutella hoitajille/lääkäreille, että oon jo sitten hitusen...
  6. U

Täällä kierukka lähti, mutta mies empii. Ei ole halunnut laueta sisään. Eli keskeytetyllä menty. Täytyy sitten syksyllä laittaa kierukka takaisin tai hakeutua sterkkajonoon jos ei aleta vauvaa yrittämään.
  7. U

Täällä taustailija. Varasin itselleni gyne-ajan...ajatuksena EHKÄ otattaa kierukka pois. Mutta nyt oon ei - joo - ei - joo...linjalla, että mitä lopulta teen. Viisi lasta jo on, joista neljä vanhinta koululaisia/yläkoululaisia. Eli isoja jo. Sitten on tuo iltatähti 2v. Ja jotenkin oon saanut...
  8. U

Hei kaikille. Varovasti tulen tänne kurkkimaan. Minulla on jo viisi lasta. Kuopus on iltatähtönen ja nyt 1.5 -vuotias. Itse täytän tän vuonna 41. Järki sanoo, että lapset ovat tässä. Tunteet sitten jotain toista. Onko ihan älyvapaata toivoa vielä yhtä? Että olisi kuopuksellakin suht samanikäinen...
  9. U

Kesäkuiset2018 joulukuunketju

Mut vois muuten laittaa takaisin tuohon listalle. Poistuin alussa, kun olin varma keskenmenosta. Ja ekat 12 vkoa sitä ruskeeta vuotoa sitten tulikin ja pelko oli kova koko ajan. Nt-ultrassa oli viikkoja vastaava tyyppi kaikesta huolimatta <3 Eli Untuva79/ 3.6 / 5. lapsi
  10. U

Joo mä tulisin mielelläni nyt sinne facen ryhmään, jos se vaan jotenkin onnistuisi. En vaan tiedä onko Helmut laittanut kaveripyyntöä vai ei. Ja jos on, niin oonko poistanut sen
  11. U

@Helmut ootko laittanut mulle kaveripyynnön?? Jos oot, niin mä en oo enää muistanut koko juttua ja en oo varmaan hyväksynyt kaveriks, kun oon ihmetellyt että kukas tuo on . Kääk. Voitko laittaa mulle täällä yv:n tai sit facen mesellä.
  12. U

Kesäkuiset

Laitoin myös Helmutille viestiä fb-ryhmästä.
  13. U

Huijaako KAIKKI miehet deittipalstoilla?

Tuo pituudesta valehtelu on koettu. Väitti olevansa 5cm mua pidempi. Kun sit tavattiin, ja tajus itsekin siinä vierekkäin seistessämme, että jäi mua lyhyemmäksi..niin rupes ihmettelemään, että oonpas minä pitkä. Yks valehteli nimensä ja väitti tekevänsä reissuhommaa. Kävi ilmi, että olikin...
  14. U

Kesäkuiset

Minä kans tykkäisin keskustella näistä oloista ja fiiliksistä. Mutta faceen en uskalla kuin ehkä vasta sitten nt-ultran jälkeen..jos siellä kaikki hyvin. Tänään oli neuvolalääkäri. Kaikki suht ok. Sellasella taskukokoisella ultralla löysi kohdusta liikkuvan sikiön ja sykkeen. Kovin tarkkaa...
  15. U

Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Muistatko mun testit. Herkkään ei tullu mitään, mut pc ja digi plussaa. Siks mä suosittelen pregcheckejä jatkossakin :) mulla meni luotto herkkiin testeihin. Ja ikinä eivät vastanneet mun reklamaatioon kun pistin menemään.. o_O
  16. U

Kesäkuiset

Raskauspahoinvointia vai vatsatauti? Äh. Täällä pohdin tuollaista. Tähän asti ollut on-off etovaa oloa. Toisena päivänä ei yhtään huono olo ja toisena päivänä vähän etomista. Mut nyt sitten eilisestä lähtien ollut paha maku suussa koko ajan , ei maistu ruoka ja oksettaa koko ajan. Nyt vaan...
  17. U

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla on aina ollut selvät oviskivut, melkein niinkin kovat välillä että särkylääkettä kaivannut. Limat ja halutkin osuu kipujen kanssa yksiin. Nyt sit se kierto missä tärppäs..niin ei mitään tietoa oviksesta. Ei kipuja , ei himotusta. Luulin etten ovuloinut. Mulla oli järkky flunssa 2 viikkoa...
  18. U

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ollaan. Oli huhuiltu. :) En osaa kauheasti nyt kirjoitella minnekään. Kesäkuun odottajissa kävin tilannepäivityksen tekemässä. Tänne en sitä tainnut kirjoittaa? Muuten oon lähinnä vain lukenut viestejä..mutta kirjoittaminen jäänyt. Päivä kerrallaan eteenpäin. Raskaana yhä ollaan...
  19. U

Kesäkuiset

@Esteri1 ja @Lumikki87 Halauksia teille molemmille <3
  20. U

Kesäkuiset

Halauksia

Yhteistyössä