Huijaako KAIKKI miehet deittipalstoilla?

• Viestiketjun aloittaja KAtinka84
  • Ensimmäinen viesti
KAtinka84
Oon tässä viimeisen vuoden aikana treffannut eri deittipalstojen kautta useampia miehiä ja voin sanoo, että kaikki ovat kusettaneet itsestään enemmän kuin menee semmoisen luonnollisen itsemainostuksen piikkiin. Pari uskomattominta tapausta

1) Kaverin mitat oli 178 cm/ 85 kg. Mun makuun miehen pitäis olla yli 180 cm, mutta tietenkään asia ei ole ratkaisevista ratkaisevin. Yks ex oli 172 cm ja se asia ei aiheuttanut mitään ongelmaa. Mutta se vituttaa kun valehtelee ittensä tietynpituiseksi ja sitten onkin lyhyenläntä paska. Noh, sen minkä pituudessa liioitteli, painossa vähätteli. Totuus oli varmaan 170 cm/90 kg

2) Menestyksekäs uraohjus. Joo, itse en ees metsästä mitään uraohjusta, koska haluun perustaa perheen ja haluun että isä on läsnä. Toki ok työ olis plussaa. Mut tää kaveri oli olevinaan Singaporessa töissä ja matkailevansa ympäri maailmaa jne. Todellisuudessa oli työtön luuseri...

3) Yksityisyrittäjä. Joo kaverilla oli oma firma. Mutta ilmeisesti pystytetty vaan silmänlumeeksi. Velkaantunut ja täysin kyvytön tyyppi...

Tuo pituudesta valehtelu on koettu. Väitti olevansa 5cm mua pidempi. Kun sit tavattiin, ja tajus itsekin siinä vierekkäin seistessämme, että jäi mua lyhyemmäksi..niin rupes ihmettelemään, että oonpas minä pitkä.

Yks valehteli nimensä ja väitti tekevänsä reissuhommaa. Kävi ilmi, että olikin perhe toisella paikkakunnalla.

Toinenkin valehteli nimensä. Ja väitti ettei etsi vain seksiseuraa.. mutta, kuinkas ollakaan totuus oli ihan toinen.

Mulla ainakin meni luotto...

vierailija
Homma on mennyt siihen että melkein kaikki (miehet ja naiset) olettaa että toinen valehtelee. Pituutta on lisätty ja painoa laskettu, itse laitan oikean pituuden ja treffeillä ihmettelevät kun olenkin sen pituinen mitä ilmoitin. Naisilla etenkin paino ja ruumiinrakenne ei pidä paikkaansa, ei kaikilla mutta liian monella.

vierailija
Ilmotetaanko nettitreffeillä painoki? No ok saahan siitä vähän irti et millanen ruumiinrakenne on.
Mitä ihmiset sit kuvittelee? Et ku valehteler ja se toinen rakastuu niin ku totuus paljastuu, niin se ri enää haittaakkaan. Outoa

Yhteistyössä