Hakutulokset

1. tombatar

Tammimasut 2015 *joulukuu*

ei mullakaan mitään hätää ollu viimesimmän kans,henkilökunta kuitenki vaan napin painalluksen päässä. kattelin teeveetä ja hymisin supistusten aikana =)
  2. tombatar

mä oon synnyttäny 2 lasta ilman miestä/tukihenkilöä. ekan (ex) piti välttämättä päästä ryyppäämään vaikka mul oli harkkareita tullu koko päivän ja aavistelin synnytyksen käynnistyvän. viimeises mies ei ehtiny mukaan koska kaikki kävi niin nopiaa. ekas mulla oli kätilö tms koko ajan huonees mun...
  3. tombatar

mulla ihan perus neuvola. kaikki ookoo,painoo tullu "vain" +90g/vko. kirje polilta tulee varmaan ensviikolla. ja aika ens vuoden alkuun. sit tietää tän mönkijän koko arvionki.
  4. tombatar

se olis taas neuvolapäivä... ylimääräinen siis,ku kirjottaa lähetteen synnytystapa-arvioon. sitte matka kaupunkiin,sais ostettua loput joululahjat. pienet on mummalla sen aikaa. päästään isännän kans kahestaan ;)
  5. tombatar

1v 4kk lapsen päivä/yö rytmi?

meillä poika nyt 2 mut rytmi ollu lähes aina sama: herää kuudelta aamulla,päikkärit puoleltapäivin ja yöunille 6-7 (8) välillä. riippuu miten pitkät päikyt! mä tykkään et illasta on sit sitä ns omaa aikaa. nytki molemmat jo nukkuu (tyttö kohta 4) ja saa hetken istua netin ihmeellisessä...
  6. tombatar

Rannekanavaoireyhtymä (karpaalitunnelisyndrooma) :: Terveyskirjasto pahimmillaan mulla aamuisin jos oon syöny suolaista ruokaa--> turvottaa enemmän tai jos nukun kädet koukussa toi on niin ärsyttävä mut häviää synnytyksen jälkeen!
  7. tombatar

sepä sen aqua-rakkulan juju on. sattuu mut sit tuottaa paljo endorfiineja ja niitä voi laittaa niin paljo ku haluaa/ehtii. mulle on laitettu -90 luvulla molemmissa alatiesynnytyksissä ja on vat toimineet. toinen on se amme/suihku. en oo vielä aikasemmissa päässy ammeeseen,mut jospa tää viimene...
  8. tombatar

meen tilanteen mukaan. mut yritän pinnistellä mahdollisimman kauan ilman spinaalia. mä en tykänny ku se vei ponnistamisen tarpeen vaikkakin minuutissa mä likanki ponnistin ulos. aqua-rakkulat mä haluisin jos TÄLLÄ KERTAA MUISTAS!!!! mun supparit sattuu aina eniten selkän...
  9. tombatar

no mulla se kanava hävis viimeks tunnissa. mut mul ollukki aika nopeita nää synnytykset :p
  10. tombatar

mulla ei ylimääräisiä käyntejä oo. kotiseurannassa vp ja sokerit. tai no ens viikolla mut seki vaan sen takia et tekee lähetteen sinne arvioon... toive kyseli synnytyskertomuksia: 1. 37-viikolla oli proteiinit yhellä plussalla joten samana päivänä polille ja siit osastolle. taidettiin...
  11. tombatar

Rv 6 ja järkyttävä pahoinvointi

sun kannattaa olla neuvolaan yhteydes. ihan normaalia toi väsymys on. mut jos nesteet ym ei pysy sisällä,pian uhkaa nestehukka! ja ottaa sit sulta hiivatestin.
  12. tombatar

Vanille luulisin et toi sun ä-polin käynti on just se synnytystapa-arviointi. en tiiä miten se oikee käytäntö on,mut oon sellases uskos, et esikoista odottavat käyvät ja sit uudelleensynnyttäjät jos on jotain niinku esim mulla noi sokerirasitusarvot heitelly. siks mulla tulee olemaan...
  13. tombatar

mun ei tarvi ees pestä vauvan vaatteita. suoraan oon toiseen kaappiin nostanu kun ovat pieneks käyny. ne vain täytys lajitella hoitopöydän laatikkoon kun ovat sekasin. jaa,pinnis pitää kaivaa varastosta :p ja kasata... voi äiti ku taas myllää tuol mahas. ihan selvästi tuntuu,ku pää heiluu...
  14. tombatar

vertailun vuoksi eka kuva on edellisessä raskaudessa otettu. nyt siis 33+0
  15. tombatar

ei mullekkaa oikein maistu mut pakko syödä ko sit tulee kamala paha olo.
  16. tombatar

Rv 6+2 ja pieni ruskea vuoto!!!

on tullu pyyhittäessä ihan verta 5-8 viikoilla. ja terve melkein 4 vee lapsi on.
  17. tombatar

POKS 33+0 kuvaa vois laitella jos saan sellasen otettua :p tää viikko on menny perseelleen,öisin ei saa nukuttua ku jostain syystä nenä menee tukkoon. viime yön nukuin olkkarin sohvalla.tai siis kolmisen tuntia ja sekin pätkissä. nuhaa ei kyl muuten tunnu olevan,mut oisko sitte vaan...
  18. tombatar

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

sarasofia ei kannata heittää kirvestä kaivoon!!! mun kesäiset testit: pc tehty dpo 13 ja apteekin oma dpo 14. ja kuitenki mahassa myllää 33+0 tuleva jalkapalloilija
  19. tombatar

toive5 Perätilasynnytys
  20. tombatar

kuulostas siltä,et on kääntyny. mut mun neukkutäti sano viimeks,et ne voi vielä pyöriä,varsinki uudelleensynnyttäjällä. koska kudokset antaa paremmin periksi,ovat siis joustavampia kun ensisynnyttäjillä...

Yhteistyössä