Hakutulokset

1. tombatar

Tammimasut 2015 *joulukuu*

mullon tällasta. yhen nappaan joka aamu+ vitamiiniporejuoman Pirkka magnesium 375mg spearmint 90tablettia 135g - K-ruoka
  2. tombatar

eipä se kaikille vaikuta samalla lailla :( mun alapaineet putos 90> 80 mähän aloin sitä jo syömään ennen kun aloin odottaa, autto jopa PMS-oireisiin. ja jatkuva v**tutus katosi. en ees kuvittele lopettavani sen syöntiä. pitää vaan muistaa ottaa osastolle mukaan.
  3. tombatar

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

no se tosiaan riippuu mille päivälle O sattuu. mut jos esim lauantaille,on se sunnuntainaki mahollisuus tärpätä. munishan kun on sen noin vuorokauden vastaanottavainen. sarasofia tuohan on selevä plussa :D
  4. tombatar

mulla oli kans albetol edellisessä raskaudessa mut nyt ei oo tarvinnu kun lisämagnesium alentaa paremmin verenpainetta!
  5. tombatar

3,5-vuotiaalle ei kelpaa mikään, mikä neuvoksi?

täällä kans saman ikäinen tyttö välillä vänkää vastaan. ennen niin innokkaana lähteny pihalle heppahommiin,nykyään ei millään. tai sit jos helpolla lähtee mukaan,vartin päästä vinkuu jo takas sisälle. kuitenki sen on oltava sen aikaa meidän (nuorempi 2v. rattaissa) kans ulkona,et saan tehtyä...
  6. tombatar

Enkeli, talletus torstaina ennen lähtöö ja uusinta sunnuntaina!!
  7. tombatar

mikä sulla on kp? mun silmä nimittäin on näkevinään väriäki ;)
  8. tombatar

sarastus83 ostin sen suoraan tehtaanmyymälästä.on muutaman kilsan päässä. maksoi päällisineen 30e
  9. tombatar

mulla oli viimeks imetystyyny ja ei siitä juuri ollu apua,mut toi on ihan eri maata *muoks* oon noin 173 pitkä ja tyyny yltää melkein kainaloon asti :D
  10. tombatar

Ei oo kummeista hajuakaan! Miettiny kyl oon,mut "parhaat" on jo noilla toisilla... Mietin tos teitä joilla selkävaivoja, mulla on se vartalotyyny ja eipä oo kivuista tietookaan. Sen kans saa tosi hyvän asennon yöksi ????

Yhteistyössä