Hakutulokset

1. miiamo92

-92 odottajat

mama19 voimia ja tsemppiä sulle raskaan ja uuvuttavan synnytyksen jälkeen ! :) sängyistä meillä ollut jo pidemmän aikaa pinnasänky, joten sitä meillä tullaan sitten käyttämään :) Heti kyllä tuntuu niin ihanalta, kun menee makkariin ja meijän sängyn vasemmalla puolella on pienen poikamme oma...
  2. miiamo92

-92 odottajat

mama19 paljon onnea pikku prinsessan johdosta, koitas nyt sitten lepäillä vaan kunnolla ! :) kerro sitten kaikki sun kokemuksista, kun olet tarpeeksi virkeä siihen hommaan.. :) nyt on varmaan ihana tunne kun pitkä odotus on ohi ! :hug: Eilen oli neuvola, kaikki ok, mutta neuvolatäti laitto...
  3. miiamo92

Juttu seuraa ? :)

Heippa hei, myös täällä olis odottava nuori äiti. Elikkäs olen 18-vuotias (joulukuussa 19), pikkuisemme laskettu aika olis 4.12. Elikkä viikkoja on nyt täynnä 32+2 :) Oma raskauteni ainakin sujunut suht kivuttomasti, alussa pahoinvointia ja väsymystä, joka sitten nopeasti katosi. Nyt ollut...
  4. miiamo92

-92 odottajat

jjuuli oho, sulle tullut aika vähän sitten painoa :o ainakin musta tuntuu, että mulle olis tullu enemmän tossa vaiheessa :D *katsoo neuvolakorttia* Mulle oli tullu painoo rv 28+5 n. 7kg :D Mut ei mulle ainakaan oo sanottu, että painoa olis tullu jotenkin liikaa :) torstaina sen sitten näkee...
  5. miiamo92

Onko semmosta hiusväriä...

kannattaa kokeilla sinishamppoota, itellä ainakin on auttanu..
  6. miiamo92

-92 odottajat

jassukka tsemppiä sulle ja syytäkin olla ylpeä :attn: ! itekki lopetin polttamisen heti ku sain tietää olevani raskaana, mies jatko polttamista. Aluks tosi vaikeeta, alko tekee mieli tupakkaa ko näki sitä tai sitte haisto. Mut nytten ällöttää tupakan haju, eikä todellakaan tekis enää mieli...
  7. miiamo92

-92 odottajat

Bola koruista ollu täällä puhetta, munkin oli tarkotus sellanen hankkia, mutta tässä kaikessa tohinassa se on nyt sitten tietenkin jäänyt :( (löysin kerran netistä sellasen aivan todella kauniin, jossa oli jalanjälkiä kaks kappaletta) ihastuin siihen niin suuresti.. Sitten kun piti tolle...
  8. miiamo92

-92 odottajat

mama19 voimia kauheasti sulle ! On varmaan aika kauheeta vaan odotella, jos on vielä paihoinvointia koko ajan, toivotaan nyt sitten vain että joudut ainoastaan sen viikon odottaa, ettei sitä enempää pitkitellä ! Tsemppiä ! :hug:
  9. miiamo92

-92 odottajat

Täällä kans odottaja jolla koko odotusaika sujunut suht kivuttomasti :) elikkäs alussa oli aamupahoinvointia n. 1kk ajan, mutta se jäis siihen.. unettomuutta esiinty alussa hetken kanssa, mutta sekin on jo jäänyt kauan aikaa sitten pois :) mm.. turvotustakaan mulle ei oo kauheesti tässä tullut...
  10. miiamo92

-92 odottajat

ärrä92 ja jjuuli tää on kyllä tosi tylsää, ku ei oo mitään tekemistä päivisin, kun kans mulla oma mies on töissä, tekee pitkää päivää nytten ku vielä voi kun vauva ei ole kotona :) (vauvan syntymän jälkeen siis meinaa tehä normi työpäivää et on kotona joka päivä klo 16 jälk :) ), mutta siihen on...

Yhteistyössä