Onko semmosta hiusväriä...

• Viestiketjun aloittaja "kääk"
  • Ensimmäinen viesti
"kääk"
Et saisin keltaisuuden pois tukasta? Hopeashamppoo ei ainakaan auta. Kampaaja vaalensi mun tukkaa ja siitä tuli ällöttävän hunajanvaalea. Tunnen itseni idiootiksi tää tukka päässä. En haluaisi että se on lämpimän mairean sävyinen. Olisin vaan halunnut raitoja, enkä tajunnut, että tukasta tulee näin ällö. Näytän kaljulta ja nololta.

"mä"
[QUOTE="kääk";24799990]Et saisin keltaisuuden pois tukasta? Hopeashamppoo ei ainakaan auta. Kampaaja vaalensi mun tukkaa ja siitä tuli ällöttävän hunajanvaalea. Tunnen itseni idiootiksi tää tukka päässä. En haluaisi että se on lämpimän mairean sävyinen. Olisin vaan halunnut raitoja, enkä tajunnut, että tukasta tulee näin ällö. Näytän kaljulta ja nololta.[/QUOTE]

Suomalainen hiuslaatu on sellainen, että jos ei ole luonnostaan blondi, ei blondiksi voi tulla, koska hiukset eivät vaan kestä sitä värinpoistoa.

"kääk"
[QUOTE="mä";24800314]Suomalainen hiuslaatu on sellainen, että jos ei ole luonnostaan blondi, ei blondiksi voi tulla, koska hiukset eivät vaan kestä sitä värinpoistoa.[/QUOTE]

On luonnostaan plondi, mutta ei kukertava, jollaisen kampaaja minusta teki. On ihan turhaa jauhaa noista shamppoista ja hoitoaineista, enköhän mä ole ne jo kokeillut ensimmäisenä. Ja en halua vaaleammaksi enää missään tapauksessa!

Yhteistyössä