Hakutulokset

1. miiamo92

Nuoret äidit!

Jela onnea odotukseen ! :)
  2. miiamo92

Nuori ja kantaa ottava!

Voi, että on inhottavaa kun on tuommoista, että joku toinen kertoo miten sinun pitää oma lapsesi kasvattaa/miten pitää toimia ! Kyllä sinä lapsen äitinä kyllä parhaiten tiedät lapsesi tarpeet.. Oletko yrittänyt asiasta sanoa anopillesi ? Pystyisikö hänelle ystävällisesti esittää asian, että sinä...
  3. miiamo92

Nuori ja kantaa ottava!

memmmeli juurikin sitä yritin tuossa tarkoittaa, että kenenkään ei minun mielestä tarvitsisi valintojaan puollustella, esitin vain ehkä väärällä tavalla :) Ihmisten on vain näköjään hyvin vaikea toisia tuke, helmpompi on arvostella, valitettavaa mutta totta :( itse ainakin yritän...
  4. miiamo92

Onko normaalia?

Pahoinvointia esiintyy monilla naisilla aivan koko raskauden ajan ja saattaa joissain vaiheissa olla voimakkaampaa, laantua ja olla taas voimakkaampaa.. joten itse olen sitä mieltä, että tuo on normaalia, jos kuitenkin kovasti mietit asiaa, soita neuvolaan ja kysele heiltä, ettet turhaa joudu...
  5. miiamo92

Nuori ja kantaa ottava!

En minäkään valintojani puollustele, ei minun tarvitse. Kunhan itse on onnellinen ja tietää tekevänsä oikein, se on aivan yhtä tyhjän kanssa mitä joku toinen sanoo !
  6. miiamo92

Kyssäriä imetysliiveistä!

Sain esikoiseni joulukuussa, ja olen iloinen etten ostanut im liivejä raskausaikana, minulla kasvoi raskausaikana jo liivin koko kupilla ja kun sairaalasta pääsin kotiin oli koko taas kasvanut, kun sitä maitoa alkoi kunolla tulee.. Eli minä ainakin suosittelisin ostamaan vasta synnytyksen...
  7. miiamo92

Apua kaipailen! vahva plussa, mutta ultrassa ei näkynyt ilmeisesti mitään.

Yleensähän toi eka ulta tehään sisätutkimuksella juurikin sen takia, että masun päältä ei välttämättä sitä näe. Itellä oli ensimmäinen ultra joskus 7+ ja sisäkautta ne sen teki ja sitten vasta kattoi vatsapeitteiden päältä, sillä alkuvaiheessa lapsivettäkin voi olla niin vähän, ettei...
  8. miiamo92

Minkä kokoinen maha rv 14

Mulla ei ainakaan masu noilla viikoilla näkynyt selvästi, mutta kyllä kohtu tuntui selällään makuulla ollessa, mutta oli edelleen kyllä aika alhaalla. En ihan tarkalleen kohtaa muista :) Mutta minulla ainakin alko masu kunnolla näkyy joskus viikoilla 16+. Soita ihmeessä neuvolaan ja kysy, että...
  9. miiamo92

Nuori ja kantaa ottava!

Oon aivan samaa mieltä teidän kanssa, ei oo huonompi vanhempi, vaikka olisi nuori ! Elikkä ite siis oon nyt kohta 2kk vanhan pojan äiti ja itselläni on ikää 19.v, enkä tunne itseäni huonommaksi, kuin muutkaan esikoisten äidit. :) Luulen, että täällä on moni vanhempi äiti samaa mieltä siinä...
  10. miiamo92

Nuoret äidit!

moikka täälläkin olis nuori äiti pääkaupunkiseudulta, ikää on siis 19.v niin minulla ku miehelläkin ja meillä on tämmönen ihana n 2 kk pikku poika päivien ilona :)
  11. miiamo92

Missä vaiheessa raskautta masu alkoi näkymään?

mulla alko selvästi näkymään raskaus Rv 16 (eli silloin maha oli sellainen, että selvästi näki mun olevan raskaana, vaikka ei mua tuntiskaan) lähipiiri osas jo nähä sen Rv 14 :) ja olen suht normaalivartaloinen
  12. miiamo92

Apua?

voi että sulla on vaikea tilanne ! :( harmillista ! Mutta sun tosiaan kannattaa pikaisesti mennä neuvolaan, että saa tietoa vauvan voinnista, ja olen samaa mieltä että sun kyllä kannattaisi jutella mummosi kanssa edes asiasta. En ymmärrä miten olet saanut asian salattua äidiltäsi kun raskaus...
  13. miiamo92

Nuoria odottajia/ äitejä pk seudulta?

Heippa moikka ! en olekkaan pitkään aikaan itekkään käynyt kirjoittelemassa tänne, oho :D jäänyt vähän koneella käynti vähemmälle pojan syntymän jälkeen, elikkäs meillä poika syntyi tossa 4.12.2011 raskausviikkoja oli silloin 40+0 eli aika täsmällinen :D ¨ Meillä on vauva-arki lähtenyt hyvin...
  14. miiamo92

-92 odottajat

tervetuloa porukkaan senniy ja Zerunder ! :) ja tosian kannattaa laittaa pyyntö tohon kerhoon (linkki kerhoon pääsemiseks on tossa ylempänä, nimittäin siellä nykyään keskustellaan enemmän ja facebookissa :) )
  15. miiamo92

Maailman rumin ihminen lapsen saatuani

Tossa viestissä johon viittaat : "Jotenkin sain tästä sen käsityksen, että oisit lapsen saanut 14-vuotiaana " kommentilla, minä ainakin käsitin, että henkilö on ollut ylipainoinen, jonka takia tapellut koko ikänsä arpien kanssa... :)
  16. miiamo92

-92 odottajat

Lautsi! mun puolesta tervetuloa vaan ja oikein paljon onnea raskaudesta ! :)
  17. miiamo92

-92 odottajat

Äidit ja odottajat vm.-92 - Kaksplus Käykää laittelee tonne fb nimiänne, nykyään jutellaan siellä enemmän kun täällä :) Toi on yksityinen kerho, mut laittaa sen pyynnön päästä sinne niin kyllä teidät hyväksytään :) ettei kaikki netin käyttäjät näkis kaikkea mitä kirjotellaan.. :)
  18. miiamo92

-92 odottajat

Ä92 onnea hirmuisesti ! <3
  19. miiamo92

-92 odottajat

jjuuli ompas sulla tosi söpö masu ! :) Meillä taas tänään ollut aika omituinen päivä pienen kanssa, meille on tullut suht paljon tänään suppareita ja aika tiheeseen tahtiin.. :o onneks välillä ollu myös pidempiä aikoja ettei ole ollenkaan tullut, niin ei oo viel tarvinnu kättärille soittaa...
  20. miiamo92

-92 odottajat

Tekstiä tullu kyllä tosi paljon taas tänne ! huh ! milläs kerkee edes kaikkeen vastaileen/ kirjottelemaan :D ja tosiaan tervetuloa kaikki uudet odottajat tänne :) vainoharhaisuudesta mulla oli sitä alkuvaiheessa ainakin suht paljon, mutta sitte ko alko liikkeet tuntee niin siinä samassa...

Yhteistyössä